2015-02-24, 12:36
Medlem
tyckte om henne i den där abc låten samt solstollarna
men ser förjävlig ut nu
Citera
2015-02-26, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Är slut på gråt och tandagnisslan från Anna från och med ikväll enligt hennes instagram -

annatoledanobookI mitt nya ännu sundare liv tänker jag på mig själv i 1a hand & min fina familj såklart❤️ Allt annat kommer långt efter & jag gråter inte över eller för småsaker längre. Idag gråter jag över saker som räknas. Framför allt för mig & dom som älskar & har älskat mig som mest ~ Men när jag förtjänade det som minst. För dom nära förstod att det var då som jag behövde deras kärlek som allra mest & bäst & det som ligger i min framtid nu känns otroligt utmanande & det är inte bara 1 eller 2 saker 😉👍👊 Det kommer mera....mycket mera. Och nu bygger jag grunden för det, så stanna kvar för jag tror inte man vill missa nått egentligen hahahaha. Sätter punkt här nu! Men fortsätt gärna att följa mig här på min privata IG & på @annabookcamp & snart kommer ABC = AnnaBookCamp upp med en riktigt bra Facebooksida också ~ Så håll dig på alerten & häng med👍 För det kommer hända såååå mycket kul, spännande, knasigt, vettigt, rakt & ärligt 😘 #tjejmilen2015 #tropådigsjälv #balance #fuckinggördetbara #villmansåkanman #jagvill @biggestloserhristos2014 @balancetraining @budofitnessbutikerna @iqexercise ❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍
Hur många gånger ska hon börja om med sitt nya nyttiga liv? Varför inte bara inse att hon är fet och kommer alltid att vara det,Titta på Dottern som är tillsammans med den där Biggest Looser killen, Hon stängde in sig i en tight klänning och Valkarna runt magen och hakan fick fritt spelrum, Vidrigt på en så ung tjej, Jobbigt när mamman lär barnen att man kan trösta sig själv genom att tömma kylskåpet
Citera
2015-02-26, 07:08
Medlem
Pippirayas avatar
Gårdagen var full av glada nyheter för Anna. Jättehemligt för oss andra förstås. Några gissningar besvarades nekande, tex var det inte en kokbok som var på gång. Någon frågade om hon ska bli mormor, svaret blev: va? Nej inte än i alla fall!

Men om nio månader då? Kan det vara anledningen till att hristos är ännu mer älskad och dyrkad än vi trodde var möjligt i förrgår?
Citera
2015-02-26, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Gårdagen var full av glada nyheter för Anna. Jättehemligt för oss andra förstås. Några gissningar besvarades nekande, tex var det inte en kokbok som var på gång. Någon frågade om hon ska bli mormor, svaret blev: va? Nej inte än i alla fall!

Men om nio månader då? Kan det vara anledningen till att hristos är ännu mer älskad och dyrkad än vi trodde var möjligt i förrgår?
Allt för bidragen
Citera
2015-02-26, 15:18
Medlem
Jag gissar på att deras träning ska få följas via web-tv för Expressen lr Aftonbladet . Tror det kommer en unge snart , och det blir ytterligare artiklar att få betalt för. Tänk att hon fick den största loosern till svärson .. Undrar vad fan han lever på och hur blev han en sån expert på hälsa o träning bara för att han gått ner i vikt? Undrar dessutom varför hon tar i så på gymmet ist för löpträna om hon nu ska springa tjejmilen. Hon skulle satsa på Vårruset istället , tror jag nog.
Citera
2015-02-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Jag gissar på att deras träning ska få följas via web-tv för Expressen lr Aftonbladet . Tror det kommer en unge snart , och det blir ytterligare artiklar att få betalt för. Tänk att hon fick den största loosern till svärson .. Undrar vad fan han lever på och hur blev han en sån expert på hälsa o träning bara för att han gått ner i vikt? Undrar dessutom varför hon tar i så på gymmet ist för löpträna om hon nu ska springa tjejmilen. Hon skulle satsa på Vårruset istället , tror jag nog.

Hellre dårhuset än Vårruset....
Citera
2015-02-26, 18:41
Ok.
Frågar igen eftersom jag inte fick svar innan.

Får man betalt för att instagramma, twittra och sånt där hashtaggande (vi äldre trodde det var jointar)? Eller gör de det endast för bekräftelse?
Citera
2015-02-26, 18:55
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ok.
Frågar igen eftersom jag inte fick svar innan.

Får man betalt för att instagramma, twittra och sånt där hashtaggande (vi äldre trodde det var jointar)? Eller gör de det endast för bekräftelse?

Nog kan man bli sponsrad för att göra reklam och då tjänar man ju pengar. Annars är det bara bekräftelse!
Citera
2015-02-27, 06:03
Medlem
Citat:
Nog kan man bli sponsrad för att göra reklam och då tjänar man ju pengar. Annars är det bara bekräftelse!
Man får inte betalt av Instagram, Men det finns företag som går in ch Sponsrar dig om du är en Offentlig person och har ett visst antal tusen följare, Tror knappast att hon får betalt,
Hon har bara ett enormt bekräftelsebehov. Måste hela tiden känna sig viktig känd och Lovorden ska helst hagla över henne,Får hon på fingrarna av någon följare så plockas dom bort på en gång,
Jag minns henne väldigt väl hemifrån Nacka, De var precis samma sak i Högstadiet, De fanns ingen som tålde henne, Men alla skulle veta vem hon var
Citera
2015-02-27, 11:40
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Kanske ska vara med i "Klockan nio hos stjärnorna"? Programmets enda stjärna är Helge Skoog så det är klart på hennes nivå och Tunnan gillar ju mat.
Citera
2015-02-27, 15:24
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Kanske ska vara med i "Klockan nio hos stjärnorna"? Programmets enda stjärna är Helge Skoog så det är klart på hennes nivå och Tunnan gillar ju mat.

Mig veterligen har hon redan det?
Citera
2015-02-27, 18:12
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Mig veterligen har hon redan det?

Ja just det, det har du fan rätt i! Något liknande program var det iaf. Nåja, hon kanske kan få komma tillbaka, i ett "best of" avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in