2014-07-29, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Enligt Tunnans ig så avbryter nu dottern sin semester med familjen för " fantastiska men viktiga orsaker " osämja ??
Ja pengarna tog väl slut för den feta dottern,Eller så hittade väl inte FettoMamman något kap som kunde bistå den överkraftiga dottern med mat.
Undrar när folk ska förstå att hon inte äger en glasspinne i Spanien!! En kvinna som lever på lögner och har gjort ett helt liv.Jag såg henne faktikst för inte så längesedan, ville gå fram och spy.Men hon hoppade in i en mindre ny bil om man säger så. Kronofogden är väl henne i hälarna ännu,Folk i Branschen har verkligen fått upp ögonen på henne,och hon är inte direkt omtyckt någonstans,
Citera
2014-07-29, 20:42
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Ja pengarna tog väl slut för den feta dottern,Eller så hittade väl inte FettoMamman något kap som kunde bistå den överkraftiga dottern med mat.
Undrar när folk ska förstå att hon inte äger en glasspinne i Spanien!! En kvinna som lever på lögner och har gjort ett helt liv.Jag såg henne faktikst för inte så längesedan, ville gå fram och spy.Men hon hoppade in i en mindre ny bil om man säger så. Kronofogden är väl henne i hälarna ännu,Folk i Branschen har verkligen fått upp ögonen på henne,och hon är inte direkt omtyckt någonstans,

Du har tydligen missat att dottern genomgott en gbp och är smal och vältränad nu för tiden antar jag...
Citera
2014-07-29, 21:21
Medlem
Lill-tunnan har en egen tråd här på FB! Någon som vet hur gammal hon var när vi skattebetalare bekostade hennes GBP-operation?
Citera
2014-07-31, 23:15
Medlem
Buttra Molnets avatar
Sådärja, det tog inte lång tid innan Tunnan åter öppnade upp sin privata Instagram.
Blir spyfärdig när jag ser hennes WT dukningar med de olika servetterna och fula arrangerade
bilder av heeela den OOOOTROOOLIGT FIIIIIINA familjen LYYYYYYCKLIGT fejkleende på bilderna.

Maten som har en förmåga av att se likadan ut trots att hon påstår att hon gör olika rätter.
Tycker det ser ut som same, same hela tiden. Sen alla hennes sk fans som skriver hur gott
det ser ut.
Själv blir jag bara kräksjuk och kommer inte gå in och betrakta eländet mera.

Sen när jag läser hur hon skriver till sin dotter och syster där hon överdriver med sina
superlativ som gör att jag vill ta fram skämskudden för det blir sååå pinsamt.
Hon förstår inte att man ser igenom det hon försöker inbilla sig själv och läsarna, stackars
lilla människa.

Men tydligen gillar hon att visa upp privata saker på nätet för en normalt funtad/frisk människa
berättar väl detta direkt till den det berör istället för att föra konversationen på nätet inför öppen ridå
så att ALLA ska kunna läsa om hennes oooooootrooooligt fiiiiiiina famij.

Men, Fru Toledano ÄR inte frisk, det är helt klart!
Senast redigerad av Buttra Molnet 2014-07-31 kl. 23:23.
Citera
2014-08-01, 01:02
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Sådärja, det tog inte lång tid innan Tunnan åter öppnade upp sin privata Instagram.
Blir spyfärdig när jag ser hennes WT dukningar med de olika servetterna och fula arrangerade
bilder av heeela den OOOOTROOOLIGT FIIIIIINA familjen LYYYYYYCKLIGT fejkleende på bilderna.

Maten som har en förmåga av att se likadan ut trots att hon påstår att hon gör olika rätter.
Tycker det ser ut som same, same hela tiden. Sen alla hennes sk fans som skriver hur gott
det ser ut.
Själv blir jag bara kräksjuk och kommer inte gå in och betrakta eländet mera.

Sen när jag läser hur hon skriver till sin dotter och syster där hon överdriver med sina
superlativ som gör att jag vill ta fram skämskudden för det blir sååå pinsamt.
Hon förstår inte att man ser igenom det hon försöker inbilla sig själv och läsarna, stackars
lilla människa.

Men tydligen gillar hon att visa upp privata saker på nätet för en normalt funtad/frisk människa
berättar väl detta direkt till den det berör istället för att föra konversationen på nätet inför öppen ridå
så att ALLA ska kunna läsa om hennes oooooootrooooligt fiiiiiiina famij.

Vänligen läs det fetstilta innan du kräks.
Länka gärna till det som du inte ska besöka mer....
Citera
2014-08-01, 12:34
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet

Jag har hört att Anna har något riktigt stort på gång i artistvärlden. Frågan är bara om hon hinner lägga in det in sin fulla almanacka.
Citera
2014-08-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag har hört att Anna har något riktigt stort på gång i artistvärlden. Frågan är bara om hon hinner lägga in det in sin fulla almanacka.
Gud vad nyfiken jag blir. Ska hon vara med i Big Brother som börjar i höst? Vore en höjdare och jag skulle titta varje minut. En önskedröm som förmodligen inte slår in. Jag tror inte hon kommer vara med någonstans då media upptäckt att hon har svaga nerver. Hon gjorde bort sig i baktävlingen då hon anklagade deltagarna för fusk och försvann i prisutdelningen.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-01 kl. 22:03.
Citera
2014-08-01, 23:19
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Inte alls osannolikt. Förmodligen ett program om hennes kropp. Mycket stort med andra ord.
Citera
2014-08-01, 23:27
Medlem
StigAllans avatar
Hon ska ju självklart vara huvudpersonen i programserien Banta med Anna!

Där hon ska få lite eltortyr var söndag om hon inte gått ner de beräknade kilona.
Hon får självklart inte äta något hon tillagat själv och får frigång från programinspelningen någon timma i veckan under övervakning så kak och bakelsemonstret inte får en chans att vakna!

Kan nog bli en riktig höjdare för oss som tittar in i tråden ibland!
Citera
2014-08-02, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Hon ska ju självklart vara huvudpersonen i programserien Banta med Anna!

Där hon ska få lite eltortyr var söndag om hon inte gått ner de beräknade kilona.
Hon får självklart inte äta något hon tillagat själv och får frigång från programinspelningen någon timma i veckan under övervakning så kak och bakelsemonstret inte får en chans att vakna!

Kan nog bli en riktig höjdare för oss som tittar in i tråden ibland!
Anna tar den snabba vägen och förkortar magsäcken istället. Hon har nobbat Anna Skipper och kallar henne för en bluff.
Citera
2014-08-02, 13:06
Medlem
Dottern for ju hem tidigare från spaniensemestern för nya viktiga och fantastiska möjligheter men... Det enda dottern gjort enligt ig är att träna med biggest loservinnaren, sitta i fönstret o röka och gamla make up bilder. Inget om att hon har ngt stort på gång. Jag tror ändå att det var/är gruff i familjelyckan. Vilket Anna nog försöker dölja med allt " lyckoskimmer i tillvaron. Men nu verkar det vara dags att åka hem till vardagen igen. Alltså mera mat och dukningsbilder😝
Citera
2014-08-02, 13:47
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Klart att hon har råd med sina olika boenden. Hon får bra betalt för alla sina uppdrag och är ett fint exempel på en arbetande yrkeskvinna...till skillnad från dom slashasar här på FB som är avundsjuka.

Nja, Anna drar in rätt OK med pengar, men har haft det skralt med ekonomin i flera år (eller så lever hon i tron att hon ska slippa betala för att hon är en "kändis"). Har man gjort affärer med henne är det ofta svårt att få betalt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in