Haha, tack för att ni fick mig som ny i tråden att läsa om hennes ikea-haveri. Hon är så dum. Väldigt roligt att när hon ska visa att hon inte är fördomsfull etc säger i samma mening att det är bra att ikea har julbord för alla som inte har råd att äta på finare ställen... Klart som fån att folk har råd, men de flesta vill spendera sina pengar på annat än ett julbord. Fattiga människor går inte till IKEA och köper sill och köttbullar för 129kr... Hon är så sorglig, fullt förståeligt att hennes son verkar balla ur.
https://m.imgur.com/TX4iqqz här har ni printscreen. Gör bilden större och läs, ni kommer inte ångra er
Edit: Någon hade citerar ett inlägg som hon hade postat som svar till folk som inte köpte hennes pinsamma hitta på rakt av
"
"Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person (...) Tryck på avfölj eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!!""
Såg hon sig själv i en spegel kanske?
Edit2:
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book! haha alltså jag dör... Vilken hysterisk stackars människa. Förlåt för att jag skriver så mycket men det här är bara för mycket
Alltså tiden runt ikea-inlägget är fån bland det roligaste jag läst om någon kändis (skrattar åt henne, inte med henne). Självklart misstänker hon att hon har brutit fingret och tycker synd om sig själv i samma veva som hennes man verkar ha brutit ben i kroppen på riktigt. Hon hade några inlägg tidigare tackat för de fina kommentarer folk skrev till honom... Hon kunde väl bara inte stå emot och ville att uppmärksamheten skulle justeras åt rätt håll..