2017-07-15, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Inte ens topp 50-lista räcker. Just nu är min favorit tänderna, men det kan komma att ändra sej snart. Med tillbakablick och framåtblick så väljer jag att avvakta lite, innan jag lämnar mitt bidrag till listan. Den lär ju vara aktuell lång tid framöver.

Vilka tänder ?

Give it to me....vad har jag mer missat ?
Citera
2017-07-15, 17:30
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Vilka tänder ?

Give it to me....vad har jag mer missat ?
Det vill jag inte berätta. Det blir för mycket för mej. Sorry. Är du tillräckligt stark så kolla Brottbykliniken i tidigare inlägg.
Citera
2017-07-15, 17:46
Medlem
Citat:
Inte ens topp 50-lista räcker. Just nu är min favorit tänderna, men det kan komma att ändra sej snart. Med tillbakablick och framåtblick så väljer jag att avvakta lite, innan jag lämnar mitt bidrag till listan. Den lär ju vara aktuell lång tid framöver.
Ha ha..håller med fullständigt. Kunde inte börja själv då det finns så mycket att välja. Bröllopet med dvärgarna är en favorit. Det ser ut som att gästerna vill gömma sig i kyrkan.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-15 kl. 17:56.
Citera
2017-07-15, 17:59
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ha ha..håller med fullständigt. Kunde inte börja själv då det finns så mycket att välja. Bröllopet med dvärgarna är en favorit. Det ser ut som att gästerna vill gömma sig i kyrkan.
Du har väl varit på Wikipedia och läst om tantens fantastiska artistkarriär. Den slår inte många. Nu litar jag ju inte riktigt på Wiki, men i alla fall. Ett gott skratt förlänger, som sagt.
Citera
2017-07-15, 19:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
En annan favorit är när hela Stockholms piketstyrka ryckte ut med bilar och helikopter för att söka efter Annas stalkare. Allt medan hon direktrapporterade via sin insta, och satt hemma och skakade och drack te.
Citera
2017-07-15, 19:38
Medlem
Den här är också bra:

ANNA BOOK: ”MIN STALKER SKREV OM MIG I SITT SJÄLVMORDSBREV”
När Anna Book berättade att hon inte var intresserad av sin beundrare tyckte han inte att livet var värt att leva längre.
– Han försökte ta sitt liv genom att hänga sig i ett träd utanför mitt hus, berättar hon.
Det är i en exklusiv intervju med Hänt i veckan som Anna Book, 44, berättar om sitt obehagligt närgångna fan.*
Anna förklarar att det var under tiden hon bodde i Nacka som historien utspelade sig. En morgon vaknade hon nämligen av att polisen knackade på dörren och frågade om hon hade någon koppling till en man som försökt hänga sig i ett träd i sångerskans trädgård.
– Tidigare hade han kommit med blommor och erbjudit min mamma skjuts till affären. När han till slut insåg att jag inte var intresserad såg han ingen utväg än att ta sitt liv, säger Anna och fortsätter:
– Han skrev om det i sitt självmordsbrev.
Förutom den obehagliga historien om stalkern berättar Anna även att hennes bästa stund på dagen är på morgonen då hon tänder levande ljus och dricker indiskt chai-te. Hon förklarar också att hon knappast lagt musikkarriären på hyllan, utan har fortsatt skapa melodier tillsammans med sin kör ”Team Book” från ”Körslaget” i TV4. Hon menar att hon lever ett hektiskt liv och att hon håller sig i musikalisk form genom att låta stämbanden vibrera i schlagerbarer:
– Jag gör företagsspelningar, uppträder på festivaler, allsångskvällar och familjedagar. Ibland får jag så många jobbförfrågningar att jag måste tacka nej.
Citera
2017-07-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Anna tar direkt kontakt med "rådgivare" och polis som råder henne att inte tala om det.

Hon har tagit kontakt med polis men inte gjort någon anmälan? För ingen sådan anmälan finns. Noll. Nada. Så hon har ringt polisen och vadå? Frågat vad hon ska säga i sociala medier?
Hon anmäler precis vad som helst till polisen den där så har hon pratat med polisen, på riktigt, om händelsen så finns där också en anmälan. Eller hade funnits. Men nej.

Anna du är usel på att ljuga.
Citera
2017-07-15, 19:53
Medlem
FiffelMonas avatar
Haha, tack för att ni fick mig som ny i tråden att läsa om hennes ikea-haveri. Hon är så dum. Väldigt roligt att när hon ska visa att hon inte är fördomsfull etc säger i samma mening att det är bra att ikea har julbord för alla som inte har råd att äta på finare ställen... Klart som fån att folk har råd, men de flesta vill spendera sina pengar på annat än ett julbord. Fattiga människor går inte till IKEA och köper sill och köttbullar för 129kr... Hon är så sorglig, fullt förståeligt att hennes son verkar balla ur.

https://m.imgur.com/TX4iqqz här har ni printscreen. Gör bilden större och läs, ni kommer inte ångra er

Edit: Någon hade citerar ett inlägg som hon hade postat som svar till folk som inte köpte hennes pinsamma hitta på rakt av

"
"Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person (...) Tryck på avfölj eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!!""

Såg hon sig själv i en spegel kanske?

Edit2: (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book! haha alltså jag dör... Vilken hysterisk stackars människa. Förlåt för att jag skriver så mycket men det här är bara för mycket

Alltså tiden runt ikea-inlägget är fån bland det roligaste jag läst om någon kändis (skrattar åt henne, inte med henne). Självklart misstänker hon att hon har brutit fingret och tycker synd om sig själv i samma veva som hennes man verkar ha brutit ben i kroppen på riktigt. Hon hade några inlägg tidigare tackat för de fina kommentarer folk skrev till honom... Hon kunde väl bara inte stå emot och ville att uppmärksamheten skulle justeras åt rätt håll..
Senast redigerad av FiffelMona 2017-07-15 kl. 20:26.
Citera
2017-07-15, 20:04
Medlem
Jag fick upp ögonen för vilket fiasko hon är när hon ställde upp i barnprogrammet, Stjärnhopparna. Hon verkade ha missat att det var ett barnprogram och inte en dokusåpa för vuxna för hon var skitmallig att hon minsann kunde stå och fika medan Dogge minsann var korkad och ägnade sig åt att mocka och ta hand om stallet... Sen att hon grinade och tjöt sig genom hela programserien. Hon dunsade omkring på ryggen på en GAMMAL häst och slet honom i munnen och bar sig åt som en trilsk 3-åring. En 3-åring som var förnuftig förälder lyft av från hästryggen och bestämt att ridningen fick vänta eller aldrig mer bli av, tills ungen lärt sig visa bättre djurvett.

Sen Arga Snickaren.

Just nu undrar jag mest vad tandläkaren, Jelena anser om anklagelserna mot Anna Books son. Jelena har ju själv en dotter och det finns ju viss risk för FÖRNUFT att hon inte vill ha varken Anna eller Felicia i närheten av sin dotter. Om de nu båda uttalat sig så illa om 13-åriga tjejen och försvarat Antonio. Jag kan i sig förstå att mammor aldrig eller mycket sent kan tro den hemska tanken om sin son- att HAN skulle våldta. Men att dessutom smutskasta offret....

Jag såg något klipp på youtube där Anna Book hade besök av Aina Lesse(stavning? Hon som var med i Paradise hotel) och de verkar ha mycket och en oreda av alkohol hemma. Så hur sonen fått tag i drickat är nog inte ett större mysterium än att sno i skafferiet hemma medan mamma ändå är full. För jag fick den känslan av klippet. Hon är alkis. Inte då så bra att hon kör bil. Men kan förklara ett och annat om det skumma humöret. Säkert var hon bakis- eller hade abstinens?- i barnprogrammet också...

Jag vill minnas(Stjärnhoppningen, inte klippet med Aina) att alla andra deltagare blev väckta brutalt med kameran i nyllet, förutom A.B som bara fick "fina knackningar" på dörren. Kanske söp hon där inne och de ansåg att slå upp dörren till hennes rum och visa tomburkar och flaskor på golvet var FÖR olämpligt för ett barnprogram. Men att ha med Anna Book i ett barnprogram överhuvudtaget borde anmälts till Barnombudsmannen eller vart man nu anmäler om svt gör högst olämpliga barnprogram.... Ens komma på tanken att ha med Anna Book.... Måste bli ett värre trauma än för de som ansåg sig bli skadade av "Vilse i pannkakan...".
Senast redigerad av Ruskette 2017-07-15 kl. 20:16.
Citera
2017-07-15, 20:08
Medlem
Frammes avatar
Ni är underbara. Ja, alltså inte Divan och hennes anhang. Missade att skriva det. Tänk om alla var lika ärliga och inte som madame. Hon den där ni vet.
Senast redigerad av Framme 2017-07-15 kl. 20:11.
Citera
2017-07-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Haha, tack för att ni fick mig som ny i tråden att läsa om hennes ikea-haveri. Hon är så dum. Väldigt roligt att när hon ska visa att hon inte är fördomsfull etc säger i samma mening att det är bra att ikea har julbord för alla som inte har råd att äta på finare ställen... Klart som fån att folk har råd, men de flesta vill spendera sina pengar på annat än ett julbord. Fattiga människor går inte till IKEA och köper sill och köttbullar för 129kr... Hon är så sorglig, fullt förståeligt att hennes son verkar balla ur.

https://m.imgur.com/TX4iqqz här har ni printscreen. Gör bilden större och läs, ni kommer inte ångra er

Edit: Någon hade citerar ett inlägg som hon hade postat som svar till folk som inte köpte hennes pinsamma hitta på rakt av

"
"Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person (...) Tryck på avfölj eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!!""

Edit2: (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book! haha alltså jag dör... Vilken hysterisk stackars människa. Förlåt för att jag skriver så mycket men det här är bara för mycket

Alltså tiden runt ikea-inlägget är fån bland det roligaste jag läst om någon kändis (skrattar åt henne, inte med henne). Självklart misstänker hon att hon har brutit fingret och tycker synd om sig själv i samma veva som hennes man verkar ha brutit ben i kroppen på riktigt. Hon hade några inlägg tidigare tackat för de fina kommentarer folk skrev till honom... Hon kunde väl bara inte stå emot och ville att uppmärksamheten skulle justeras åt rätt håll..

Dråpligaste insta-inlägget hon någonsin gjort. Fantastiskt roande hur hon brer på med ursäkter och påhittade bortförklaringar för att i slutet göra självmål då hon helt plötsligt ber om ursäkt?
Citera
2017-07-15, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona

"

Det här påminner om ett program jag såg med dr Phil där en person trodde att han hade ett chip inopererat av någon stalker nattetid och att samma person övervakade honom i allt han gjorde. Att snubben led av schizofreni var ingen överraskning. Väldigt snarlikt då Anna ser och upplever konstellationer ofta.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-15 kl. 20:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in