2019-03-01, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Anna! Förlåt för att vi missade taggen! Den här gången var det vi som missade! Det är viktigt att kunna be om förlåtelse när man gjort fel.

Citera
2019-03-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Paolo känner väl med Anna, därav taggningen.

Måste säga att jag inte såg varken bilden eller någon tagg på Paolos Instagram. Den andra personen på bilden verkar dock taggat.

Så här tror jag:
1. Anna lägger upp citat (i stund av tyckasyndomsigsjälv)
2. Paolos tjej (eller vem hon är) följer Anna/ser hennes instainlägg och tycker det är passande till en bild hon har där Paolo och hon lyfter varandra (typ).
3. Tjejen taggar Anna (SJÄLVKLART kan inte Anna photoshoppa dit sitt namn - vi pratar om en person som överanvänt blixt på samtliga matbilder i hundra år. Syftet kan vara antingen att ge Anna cred för att hon hittat citatet eller för att, som jag sagt tidigare, nå ut till Annas 60000+ följare.
4. Flashback går bananas.
Citera
2019-03-01, 23:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Måste säga att jag inte såg varken bilden eller någon tagg på Paolos Instagram. Den andra personen på bilden verkar dock taggat.

Så här tror jag:
1. Anna lägger upp citat (i stund av tyckasyndomsigsjälv)
2. Paolos tjej (eller vem hon är) följer Anna/ser hennes instainlägg och tycker det är passande till en bild hon har där Paolo och hon lyfter varandra (typ).
3. Tjejen taggar Anna (SJÄLVKLART kan inte Anna photoshoppa dit sitt namn - vi pratar om en person som överanvänt blixt på samtliga matbilder i hundra år. Syftet kan vara antingen att ge Anna cred för att hon hittat citatet eller för att, som jag sagt tidigare, nå ut till Annas 60000+ följare.
4. Flashback går bananas.

Nja, jag tror ju inte att Paolos tjej ( han har inte gått ut offentligt med det, men han har nyligen sagt att han träffar någon ny, inte helt otroligt att det är Anna), bara random hittat Annas citat.

Jag tror satt det har med Paolo att göra, det var ju inte för så länge sedan Anna fick ett bud
med Paolos matprodukter, som hon visade upp på instagram.
Hon har även lagat mat med hans produkter på senare tid, så lite koll har nog Paolo på Anna.
Citera
2019-03-02, 00:14
Medlem
Citat:
Nja, jag tror ju inte att Paolos tjej ( han har inte gått ut offentligt med det, men han har nyligen sagt att han träffar någon ny, inte helt otroligt att det är Anna), bara random hittat Annas citat.

Jag tror satt det har med Paolo att göra, det var ju inte för så länge sedan Anna fick ett bud med Paolos matprodukter, som hon visade upp på instagram. Hon har även lagat mat med hans produkter på senare tid, så lite koll har nog Paolo på Anna.

Jag hoppas att du menar Elin.
Citera
2019-03-02, 01:02
Medlem
Såg en massa bilder tidigare idag på någon sida och det är fan vad ful hon är. Den ena bilden såg värre ut än den andra. Sliten på flertalet, fyllplufsig på någon och grotesk överlag. Hon borde låtit blir att föreställa sig och istället behållit dom gamla tänderna samt fortsatt vara rultig. Då hade hon kunnat tjäna lite extra genom att gråta ut och tjata om sin mage i det oändliga.
Citera
2019-03-02, 02:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag hoppas att du menar Elin.

Hehe, javisst Elin var det.😁
Citera
2019-03-02, 08:05
Medlem
Citat:

Jag tror satt det har med Paolo att göra, det var ju inte för så länge sedan Anna fick ett bud
med Paolos matprodukter, som hon visade upp på instagram.
Hon har även lagat mat med hans produkter på senare tid, så lite koll har nog Paolo på Anna.

Är fortfarande inte Paolo som taggat Anna utan tjejen som också var med på bilden (Elin enligt ovan.)

Tillägg: skrev inte att hon random hittat inlägget utan att hon följer/såg inlägget. Inlägget dök upp i mitt ”flöde”, dvs bland inlägg som Insta tror är av intresse för mig. Att Paolo skickat varukorgar till människor med många följare är väl en ganska välanvänd marknadsföringsmetod. Eller tror du att Anna exklusivt fick en burk tomater och en flaska olja?
Senast redigerad av MagicadH 2019-03-02 kl. 08:08. Anledning: Tillägg
Citera
2019-03-02, 09:10
Medlem
MrsATs avatar
Gaah, hatar att ha fel. Men fan, förlåt, Anna. Såg ej taggningen för att du blockat mig förmodligen. Alternativt för att den var väl gömd.

Ser framemot att Anna skärmdumpar från flashback för här inspirerar hon ju till fantastiska inlägg varje dag. Vilken jävla merit ändå. Största tråden på FB, förmodligen.
Citera
2019-03-02, 10:48
Medlem
Undrar vad Anna "kommer på" för klyschor härnäst så hon kan tagga in sig där de används?

Den som är väldigt stark måste vara snäll?
Carpe diem?
Citera
2019-03-02, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Undrar vad Anna "kommer på" för klyschor härnäst så hon kan tagga in sig där de används?

Den som är väldigt stark måste vara snäll?
Carpe diem?

Vi kan nog se fram mot många visdomsord.

Idag är första dagen på resten av ditt liv
Lär dig livets stora gåta - Älska, glömma och förlåta
Ett ärligt Nej är bättre än ett falskt Ja
Lycka är att minnas gårdagen, drömma om morgondagen och att leva idag
Om man lyfter blicken, så ser man inga gränser
Räkna din ålder i minnen och vänner, inte i år

Det finns ju en outsinlig källa att ösa ur!
Citera
2019-03-02, 11:37
Medlem
igår var anna i studion och idag visar hon i bilder hur man gör en smoothie

https://postimg.cc/gallery/15mzlf29w/
Citera
2019-03-02, 13:19
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
igår var anna i studion och idag visar hon i bilder hur man gör en smoothie

https://postimg.cc/gallery/15mzlf29w/
Jag tittade som hastigast. Annat klarar jag inte. Den gick inte av för hackor. Blicken ! Den var nog riktad till alla oss fans här. Ja, ja. Somliga diagnoser visar sej ju som att det är fel på alla andra, inte på mej. Så länge man inte har fattat det och söker hjälp, så hinner man förstöra andra också. Jag skriver "man", för mej är det en flykt ifrån sej själv. Jag använder jag, när det handlar om mej själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in