2019-02-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar

Såna här defekter bör man som förälder se till att få fixade innan barnen växt färdigt, anser jag.

Eller i den bästa av världar stärker man sina barn och inser att alla behöver inte se likadana ut.
Citera
2019-02-16, 00:14
Medlem
Annas ungar får se ut som de vill, Anna fåt också se ut hur hon vill. Fet eller smal eller mellan. Däremot är Anna och hennes ungars beteende helt galet. Antonios maffiastil efter Lucky Ingrosso kommer ge fin fina rubriker i framtiden.
Citera
2019-02-16, 00:17
Medlem
Varför ska allt Anna gör vara så överdrivet. Hon är så digital. Jättesmala eller jättefet? Massor med mat och paket. Allt ska vara så lyxigt och stort. Sex i många timmar, filtret i mängder på bilder. Allt ska vara för mycket.
Citera
2019-02-16, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Eller i den bästa av världar stärker man sina barn och inser att alla behöver inte se likadana ut.

Absolut!

Min tanke var omtanke...underbett och överbett kan ge problem senare i livet i form av tandgnisslande och huvudvärk samt komplex för utseénde. Angående min reflektion över lilljäntans korta ben, så var den helt onödig!

Så dumt av mig att ens nämna det.
Ber om ursäkt!
Citera
2019-02-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det finns tusenåriga ekar som ser yngre ut än tunnan. Fröken Fyrkant ser ut som en mumie utan lindor.
Ska spara denna utomordentliga förolämpning för framtida bruk.
Citera
2019-02-16, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH

Så sant och viktigt
Citera
2019-02-16, 01:07
Medlem
Emellanåt brukar jag klura på det här med DNA och ärftlighet.

Ta en sån som Michael Jackson, t.ex...
Han opererade sig och blekte ner sin hy tills han såg ut som allt annat än den vackre "neger" han föddes som.
Sen skaffade han sig barn med en kvinna som var vit och hade blå ögon...och vips, försvann alla dominerande negroida drag och barnen blev blonda och blåögda...!!

Alla vet ju att de negroida dragen är kraftigt dominerande, liksom de asiatiska, så i hans fall förstår ju alla som har åtminstone lite hum om DNA och den dominerande, ärftliga genen, att han inte, rent biologiskt sett, kunde vara far till barnen.

Vid alla såna "korrigeringar"...typ jättenäsor, fula hakor, taskig hudfärg, utstående öron osv...så hjälper inga skönhetsoperationer i världen, för arvet sitter i de dominerande generna och kommer att synas i avkomman, d.v.s barnen.

Alla såna skönhetskorrigeringar är ju lite som "falsk marknadsföring".

Nu till Anna och hennes "perfekta" familj...
- Vem av de tu, Anna eller Roberta, har fått en utfyllnad i hakan?
Uppenbarligen har de ju fått två barn tillsammans med indragna, "flyende" hakor.
Själv gissar jag på Robertas dominerande DNA...

Vem tror du?

Är det Anna eller Roberta som fyllt ut hakan?

Edit; skulle ju så klart stå Roberto...Sorry about that
Senast redigerad av SagtVar 2019-02-16 kl. 01:25. Anledning: felstavat
Citera
2019-02-16, 01:30
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Tookungen

Haha, läste lite slarvigt och tyckte det stod "Toakungen" - undrade vad de sysslat med för att få det epitetet...
Citera
2019-02-16, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Haha, läste lite slarvigt och tyckte det stod "Toakungen" - undrade vad de sysslat med för att få det epitetet...

Kom igen nu...säg något mer intelligent än så!
Det här är ju en viktig tråd, eller hur...?
Citera
2019-02-16, 01:37
Medlem
Citat:

Tur att du inte läste "toaknugen", för då hade det blivit en jätteskandal
Citera
2019-02-16, 05:24
Medlem
Citat:
Sexet på ICA Maxi
Citera
2019-02-16, 07:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Två stora frågor nu, vart är huset som familjen ska flytta till och kanske ännu större fråga, varför väljer Anna att hålla det hemligt?

Om dom säljer matbord och säng så måste ju flytten ske i pricip nu. Är det ett ruckel som Anna tror att lilla illbattingen ska göra om till herrgård med ett par månaders snackutbildning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in