2019-03-01, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jo hon är taggad i originalbilden. Om du för muspekaren lite fram och tillbaka över taggen för almondtree uppe i hörnet på originalbilden så ser du att det ligger en till tagg precis där och det är Anna Book. Anna kommer att gå bananas över det här också, att det påstås att hon taggar sig själv på andras bilder.

Tror inte att detta stämmer.

Jag har provat från min Insta, från två vänners Insta, och sedan utloggad. Ser ingen som helst taggning med hennes namn på originalbilden.

Även när jag kör igenom bilden i InstaQu får jag bara upp tre taggningar - ingen har med Anna att göra.

Så, nej - Tunnan finns inte med i originalbilden som tagg.
Sanningen är att hon har klistrat ditt sitt eget namn för att "vara en i gänget".
Citera
2019-03-01, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vilka bieffekter ger den där Barbie-drogen? Kanske hon knaprar den igen?

Barbiedrogen ”knaprar” man inte, det injicerar man (på sig själv) Melatonan. Ökar risk för bla hudcancer.
Citera
2019-03-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Då tycker jag att alla vi Flashbackare som misstrodde henne om detta föregår med gott exempel, och förenas i ett unisont Förlåt. Vem vet, det kan ju i förlängningen leda till att Anna förstår att det är just så man gör när man har felat.
Sedan är det ju inte speciellt konstigt att inlägget togs för att vara en fabulering. Ljuger man tillräckligt många gånger så kan man inte förvänta sig att bli trodd när man sedan råkar tala sanning. Om det nu var en sanning att hon hade inspirerat Paolo...

Absolut!
I samma stund som Anna säger förlåt och erkänner att hon har varit både intolerant och elak mot sina följare...så kör vi!
Tyvärr kommer det inte att hända under det här århundradet!
Citera
2019-03-01, 18:13
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Tror inte att detta stämmer.

Jag har provat från min Insta, från två vänners Insta, och sedan utloggad. Ser ingen som helst taggning med hennes namn på originalbilden.

Även när jag kör igenom bilden i InstaQu får jag bara upp tre taggningar - ingen har med Anna att göra.

Så, nej - Tunnan finns inte med i originalbilden som tagg.
Sanningen är att hon har klistrat ditt sitt eget namn för att "vara en i gänget".

Men herregud. Det är som jag säger. Jag har ingen direkt anledning att ljuga till Annas fördel om du kollar mina tidigare inlägg.
Citera
2019-03-01, 18:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Funkar inte. Varför skulle hennes ”tagg” gömmas? Verkar inte särskilt logiskt 😏

Inte fasen vet jag hur det funkar. Hade verkligen sett fram mot att Anna ljög och manipulerade om detta men det gjorde hon till min besvikelse inte. Testa att lattja runt lite med muspekaren över almondtreetaggen och ta det lite långsamt så byter den ibland till att visa Annatoledanobook. Jag ljuger inte och jag har en helt normal verklighetsuppfattning.
Citera
2019-03-01, 19:46
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Men herregud. Det är som jag säger. Jag har ingen direkt anledning att ljuga till Annas fördel om du kollar mina tidigare inlägg.
Det stämmer. Titta på fliken längst upp lite till höger om mitten på namnskylten. På den där Annas namn verkar inklistrat finns två flikar lite omlott. För muspekaren långsamt över så kommer Annas namn fram.
Citera
2019-03-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Absolut!
I samma stund som Anna säger förlåt och erkänner att hon har varit både intolerant och elak mot sina följare...så kör vi!
Tyvärr kommer det inte att hända under det här århundradet!

Nu låter du nästan lite Anna-sur.
Man villkorar inte en ursäkt. Har man gjort fel så ber man om ursäkt, även om "motparten" inte besitter samma förmåga. Det är inte svårt, och det gör inte ont. Det gör dig bara till en lite bättre människa.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det stämmer. Titta på fliken längst upp lite till höger om mitten på namnskylten. På den där Annas namn verkar inklistrat finns två flikar lite omlott. För muspekaren långsamt över så kommer Annas namn fram.
Ja, Anna är taggad i originalbilden - om än extremt väl undangömt. Jag lyckas inte få fram taggningen varje gång jag försöker, men om man förstorar upp bilden tillräckligt mycket, så ser man att det är två taggningar ovanpå varandra.
Frågan är väl varför Anna är så välgömd i bilden och om hon verkligen har inspirerat Elin och Paolo, eller om Elin helt enkelt bara påmints om ett välanvänt citat?
Citera
2019-03-01, 21:55
Medlem
Hennes tagg finns där på riktigt, frågan är om hon satt dit den själv eller inte. Inbilsk som hon är tror hon nog att hon kom på det där citatet själv
Citera
2019-03-01, 22:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nu låter du nästan lite Anna-sur.
Man villkorar inte en ursäkt. Har man gjort fel så ber man om ursäkt, även om "motparten" inte besitter samma förmåga. Det är inte svårt, och det gör inte ont. Det gör dig bara till en lite bättre människa.

Ja, Anna är taggad i originalbilden - om än extremt väl undangömt. Jag lyckas inte få fram taggningen varje gång jag försöker, men om man förstorar upp bilden tillräckligt mycket, så ser man att det är två taggningar ovanpå varandra.
Frågan är väl varför Anna är så välgömd i bilden och om hon verkligen har inspirerat Elin och Paolo, eller om Elin helt enkelt bara påmints om ett välanvänt citat?

Paolo skriver i sitt instagram veckan före, att det som sporrat
honom i livet är alla negativa människor.
Paolo har ju sponsrat Anna med lite mat och sånt, han är nog en
rätt snäll människa och precis som Anna var han inget ess i skolan.
Han kommer precis som Anna från förorten, de känner väl
igen sig i varandra, dock har Paolo spottat i nävarna
och lyckats bra, medan Anna fastnat i ett evigt ältande
och har inte lyckats alls, om Paolo har ADHD,är det tydligt att Anna
INTE har det,för hon har svårt att ändra sig och komma någon vart.
Sitter mest hemma med familjen och tycks ha svårt att funka med andra.
Paolo känner väl med Anna, därav taggningen.
Senast redigerad av cece123 2019-03-01 kl. 22:13.
Citera
2019-03-01, 22:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är det ingen som kommenterat och frågat vad Anna har inspirerat dessa båda starka , energiska entreprenörer med ?

Ska man vara elak...de vill inte vara som Anna..
Vissa personer blir förebilder pga motsatt orsak.
Dvs man strävar efter att inte bli som en viss
person.
Citera
2019-03-01, 22:55
Medlem
colberttts avatar
Anna! Förlåt för att vi missade taggen! Den här gången var det vi som missade! Det är viktigt att kunna be om förlåtelse när man gjort fel.
Citera
2019-03-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Paolo skriver i sitt instagram veckan före, att det som sporrat honom i livet är alla negativa människor. Paolo har ju sponsrat Anna med lite mat och sånt, han är nog en rätt snäll människa och precis som Anna var han inget ess i skolan. Han kommer precis som Anna från förorten, de känner väl igen sig i varandra, dock har Paolo spottat i nävarna och lyckats bra, medan Anna fastnat i ett evigt ältande och har inte lyckats alls, om Paolo har ADHD,är det tydligt att Anna INTE har det,för hon har svårt att ändra sig och komma någon vart. Sitter mest hemma med familjen och tycks ha svårt att funka med andra. Paolo känner väl med Anna, därav taggningen.

Det är nog så. Både Paolo och Anna kommer från "gatan".

För 32 år sedan medverkade Paolo i Stockholmsnatt.
Det blev ett guldtillfälle för honom att ta tag i sitt, dittills trassliga, liv. Och han tog tillfället! Idag är han en framgångsrik företagsledare med många anställda.

För 33 år sedan hade Anna en hit med ABC.
Det hade kunnat vara starten på en blomstrande karriär, men så blev det inte. Hon föll istället in i någon slags parallell verklighet, där hon blev världsstjärna över en natt. Hon har inte levererat en enda minnesvärd hit, men lever ändå i vanföreställningen om att hon är en prisad världsartist.

De har sannerligen förvaltat sitt pund olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in