2019-02-28, 23:04
Medlem
Killthepoors avatar
Haha och någon frågar ”Är det du?!?” under bilden😁

Men alltså vad är det jag missar här? Vad är det Anna har inspirerat till? Vad betyder denna bild och text?
Citera
2019-02-28, 23:08
Medlem
alicewonderlands avatar
Elin VAR faktiskt den tredje som kommenterade Annas citat (”så sant”), och valde sedan på f m idag att använda det på sitt eget Insta, med sin och Paolos bild. Anna kallar det för att ha ”inspirerat”, nåja, kanske skojar hon men eftersom vi är så spyfärdiga av hennes självgodhet, myto- och megalomani, känns det ju som om hon tar minsta tillfälle att framhäva sig själv och att hon MINSANN är jättebuddies med andra kändisar...
Citera
2019-02-28, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Du måste vara JÄTTEFÖRSIKTIG. Inte säga ett PIP. Ligg lågt, lägst. Kommentera ALDRIG. Gilla INGENTING. Lämna inga spår. Var särskilt noga med att aldrig gilla en kritisk kommentar, inte ens på andra instagramsidor - hon har stenkoll på om hon omnämns och hon söker upp alla som är kritiska även på andra ställen.

När det kommer till Tunnan och hennes instagram måste man låtsas som man inte finns. Vara en av de där ”tiotusentals inofficiella följarna”, som Tunnan kallar oss.

Förlåt. Bullshit. Jag ville följa henne och blev blockad med en gång. Inte en kommentar men blev tokblockad.
Skrev på hennes blogg att om hon ville ha fler följare så ska hon sluta blocka alla. Gissa om att den kommentaren blev borttagen.
Citera
2019-02-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
För det första: mången år har jag följt Tunnan. Mången gånger har jag skrattat så jag gråtit. Men i dag har jag gråtit så ögonen svullnat. Det här är det roligaste hon någonsin gjort - och med roligt menar jag pinsamt. Extremt pinsamt.

För det andra: Tunnan har ju tidigare lagt upp bilder på mat från Paolos märke. Hon har taggat honom i samband med detta men någon respons vet jag inte om hon fått. Men i och med att Tunnan köper Paolos mat så är de ju i princip bästisar. Kanske blev Tunnan sponsrad?

Hon fick ingen respons från Paulo och hans privata konto.

Dock fick hon någon kommentar från företagets presskontakt hahaha. Ett pliktskyldigt "kul att du gillar våra produkter". En kommentar vem som helst får.
Citera
2019-02-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag ska förekomma Anna, och redan nu berätta vad hennes förklaring till den senaste Instagramincidenten kommer vara;

Hon var IRONISK! Förstår man inte det så är man ett troll som sprider hat.

Ja. Alla gånger hon gör bort sig fullständigt så kommer ett "Jag var ju bara ironisk"... "Jag skojade ju bara"...

På samma nivå som en 5-åring som blir påkommen med att ljuga.

Fan vad pinsam Tunnan är! Helt sjukt!
Citera
2019-02-28, 23:25
Medlem
MrsATs avatar
Bild uppladdad för typ tio minuter sen. Strax efter 23 brukar hon börja peaka med elaka kommentarer. Säkert då hon lyckats fått i sig dagsbehovet av vin, sobril mm.
Hon inspirerar mig iallafall. Jag vill aldrig bli som henne.
https://imageshack.us/i/pmwqQvuuj
Citera
2019-02-28, 23:34
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Haha och någon frågar ”Är det du?!?” under bilden😁

Men alltså vad är det jag missar här? Vad är det Anna har inspirerat till? Vad betyder denna bild och text?
Hahaha, roligaste kommentaren. "Är det du?"
Anna skrev på sin insta för någon dag sedan:
Strong People don't put others down...they lift them up.

Idag la alltså Paulos kompis ut en bild med den texten under.
Anna delade sedan detta på sin instagram att hon inspirerar dem.
Dessutom hade hon manipulerat bilden o lagt in sitt eget namn.
Annas bild:
https://imageshack.us/i/podtcYshj
Orginalbilden:
https://imageshack.us/i/pnsbqpTuj
Citera
2019-03-01, 01:36
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Bild uppladdad för typ tio minuter sen. Strax efter 23 brukar hon börja peaka med elaka kommentarer. Säkert då hon lyckats fått i sig dagsbehovet av vin, sobril mm.
Hon inspirerar mig iallafall. Jag vill aldrig bli som henne.
https://imageshack.us/i/pmwqQvuuj

#nofilterexceptafew

Trist att en del blivit blockade ändå trots att man varit tyst som en mus. Beklagligt! Men förståeligt. Det är ju ändå Tunnan vi pratar om. Talade i alla fall av egen erfarenhet då jag tyvärr inte kunnat hålla käften utan kritiserat henne. Är inne på mitt fjärde ig-konto nu. För hennes skull ♥️
Citera
2019-03-01, 02:25
Medlem
För några år sen ritade min son på en vägg. Han toknekade till denna synd och skyllde på sin syster. Då sa jag "Men din syster ritar ju inte sådär fint". Det där blev lite jobbigt, för han hade ju gjort fel - men han ville inte att hon skulle få cred för hans fina alster. Så han erkände till sist.

Och så funkar Anna också. Folk egentligen skiter i hennes vikt, vi lever i ett jojosamhälle så att hon gått upp är inget fatalt misslyckande som isf bara skulle hänt henne. Hon får väl se ut precis som hon vill och kan eller inte kan. Men i Annas fall blir det ju att folk försöker få henne att iaf erkänna att hon gått upp. Efter år av inlägg om hur hon minsann motionerar varje dag och äter så supernyttigt så blir det problematiskt när det är så uppenbart synligt att hon gått upp - och det ganska mycket. Det kan hon ju liksom inte förneka. Även om hon lägger upp filtrerade selfies eftersom vännen Mysan lade upp helkroppsbilden... Å alla som bara ser henne vare sig de följer eller inte...
Återigen - inget fel i att hon gått upp - MEN nu behövde hon som komma på en ursäkt att gråta ut om. För inte kan hon ju spräcka fasaden och berätta att hon slutat träna och äter alldeles för onyttigt. En normal människa hade ant, om man nu inte vill erkänna detta, skyllt på sjukdom. Bara psykisk ohälsa och PCO har många mediciner har bieffekter att man går upp i vikt. Det hade varit lite mer trovärdigt och gett henne en helt annan grad av sympatier.
Men inte Anna - hon går ut och gråter över att hon inte längre har någon som helst aptit. Att mat äcklar henne och att hon ibland inte äter förrän kl. 17 - och därför har hon gått upp. Och att det är såååå jobbigt för henne att erkänna. Så hon måste alltså erkänna sin viktuppgång utan att hennes gloria faller. Det blir liksom så uppenbart vilka lögner hon drar till med.
Men det kan vara en modifierad sanning som Anna ändå tror på... Hon kanske inte äter MAT förrän kl. 17 - hon kanske inte är matsugen på dagarna... men att det slinker ner en del annat som äts i förbifarten utan att hon tänker på det. Och inte heller det är unikt...

Ps: Min son var tre år. Anna är närmare femtio...
Citera
2019-03-01, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja det är hennes blogg .. den ligger på ” vi föräldrars portal
Varför blockar inte de henne?

Och hur många får man blocka på instagram innan de stänger av hennes konto?
Citera
2019-03-01, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
För några år sen ritade min son på en vägg. Han toknekade till denna synd och skyllde på sin syster. Då sa jag "Men din syster ritar ju inte sådär fint". Det där blev lite jobbigt, för han hade ju gjort fel - men han ville inte att hon skulle få cred för hans fina alster. Så han erkände till sist.

Och så funkar Anna också. Folk egentligen skiter i hennes vikt, vi lever i ett jojosamhälle så att hon gått upp är inget fatalt misslyckande som isf bara skulle hänt henne. Hon får väl se ut precis som hon vill och kan eller inte kan. Men i Annas fall blir det ju att folk försöker få henne att iaf erkänna att hon gått upp. Efter år av inlägg om hur hon minsann motionerar varje dag och äter så supernyttigt så blir det problematiskt när det är så uppenbart synligt att hon gått upp - och det ganska mycket. Det kan hon ju liksom inte förneka. Även om hon lägger upp filtrerade selfies eftersom vännen Mysan lade upp helkroppsbilden... Å alla som bara ser henne vare sig de följer eller inte...
Återigen - inget fel i att hon gått upp - MEN nu behövde hon som komma på en ursäkt att gråta ut om. För inte kan hon ju spräcka fasaden och berätta att hon slutat träna och äter alldeles för onyttigt. En normal människa hade ant, om man nu inte vill erkänna detta, skyllt på sjukdom. Bara psykisk ohälsa och PCO har många mediciner har bieffekter att man går upp i vikt. Det hade varit lite mer trovärdigt och gett henne en helt annan grad av sympatier.
Men inte Anna - hon går ut och gråter över att hon inte längre har någon som helst aptit. Att mat äcklar henne och att hon ibland inte äter förrän kl. 17 - och därför har hon gått upp. Och att det är såååå jobbigt för henne att erkänna. Så hon måste alltså erkänna sin viktuppgång utan att hennes gloria faller. Det blir liksom så uppenbart vilka lögner hon drar till med.
Men det kan vara en modifierad sanning som Anna ändå tror på... Hon kanske inte äter MAT förrän kl. 17 - hon kanske inte är matsugen på dagarna... men att det slinker ner en del annat som äts i förbifarten utan att hon tänker på det. Och inte heller det är unikt...

Ps: Min son var tre år. Anna är närmare femtio...

Jag håller med dig i rubbet!

Dessutom; alkohol innehåller väldigt mycket kalorier! Det kan förklara Tunnans viktuppgång till stor del tror jag

- Extrem munntorrhet
- Stora hormonrubbningar
- Tjock benstomme

Våran Tunna kan verkligen inte ta ansvar för sitt liv och handlingar. Istället skyller hon på allt och alla. Alltid.
Citera
2019-03-01, 04:22
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Vad menar hon med sin senaste instagrambild?
Går man in på @breakitandyouwillmakeit och klickar på bilden så är inte Anna alls taggad? Å bilden Anna lagt ut ser dessuom hennes namn lite konstigt ut i taggningen.
Menar hon citatet? Har hon kommit på det, tror hon? Oh, lord!

Jo hon är taggad i originalbilden. Om du för muspekaren lite fram och tillbaka över taggen för almondtree uppe i hörnet på originalbilden så ser du att det ligger en till tagg precis där och det är Anna Book. Anna kommer att gå bananas över det här också, att det påstås att hon taggar sig själv på andras bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in