2018-03-02, 09:38
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skankyho
Det tror jag inte, han har varit aktiv på instagram, både med bilder och live.
Inläggen (live) på IG är få och märkligt "anonyma".
Bilden han la ut i tisdags (en solig höstbild) är också litet konstig. Ingen kommentar om all snö som vräkt ner.
Jag hoppas ngn insats är på G för det behöver han
Citera
2018-03-02, 09:55
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OssianOsander
Haha, den här diskussionen kippar efter andan som en fisk på land. Leave her be! Jag skulle respektera en hint om att få vara privat.
Det här är Anna Book tråden i flashbacksforum om kändisskvaller. Hon lever för detta. All PR är bra PR för Booken. Jag tror hon har fullt upp att få ordning inför visningen. Måste ju vara jobbigt för henne, tänk om någon kleptoman kommer. Hon vet ju hur hon själv bär sig åt.
Förmodligen sitter hon på golvet och sorterar trosor igen. Eller läser tidningsurklipp om sig själv.
Citera
2018-03-02, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Inläggen (live) på IG är få och märkligt "anonyma".
Bilden han la ut i tisdags (en solig höstbild) är också litet konstig. Ingen kommentar om all snö som vräkt ner.
Jag hoppas ngn insats är på G för det behöver han

Ja det är fejk. Jag gissar att det är Felicia som uppdaterar hans instagram eller Vanessa. Jag vet att han är på hem under sportlovet, för en som han känner har mitt barn på Snapchat som skrev om det. Antonio hade själv skrivit att han inte kunde snapchatta för att han skulle iväg och inte kunna snapa. Först var Antonio borta med pappan och nu är han borta med Anna. Hvb hemmet eller behandlingshemmet ska inte ligga så långt bort.
Citera
2018-03-02, 14:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Ja det är fejk. Jag gissar att det är Felicia som uppdaterar hans instagram eller Vanessa. Jag vet att han är på hem under sportlovet, för en som han känner har mitt barn på Snapchat som skrev om det. Antonio hade själv skrivit att han inte kunde snapchatta för att han skulle iväg och inte kunna snapa. Först var Antonio borta med pappan och nu är han borta med Anna. Hvb hemmet eller behandlingshemmet ska inte ligga så långt bort.

Det vore ju bra om han fick hjälp att ta sig ur sitt missbruk och sin brottsliga bana och hela familjen behöver både par- och familjeterapi. Det hela är fullständigt ohållbart, speciellt i dessa #Meetoo-tider där minsta beröring av det motsatta könet direkt leder till en polisanmälan oavsett om beröringen var avsiktlig eller inte.

Mitt råd till Anna är att ta emot all hjälp de kan få med terapi och behandlingar för att styra upp familjelivet igen. Det här är sista chansen, nästa gång blir det kåken för sonen och då är det för sent.
Citera
2018-03-02, 16:09
Medlem
Boopidoos avatar
Vad Booken än säger om sin "snälla Antonio" är sanningen att han haft problem långt innan våldtäkten (ngt som noterats i domen)
Gissar att man nu insett att man måste ta det här ett steg längre och satt familjen terapi. Det tycker jag är bra! Booken intygar gärna hur mycket hon älskar sin familj men den bistra sanningen är att hon inte är en särskilt mogen och sympatisk person

https://minfil.org/A7UcHdddb9/IMG_3590.PNG
Citera
2018-03-02, 16:14
Medlem
CoopColas avatar
Såg nu att hon verkar ha lugnat ned sig rejält med instagram överlag. Verkligen bra för henne! Undra om hon gör det frivilligt eller om hon har LPT och är inlagd haha...
Senast redigerad av CoopCola 2018-03-02 kl. 16:22.
Citera
2018-03-02, 18:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vad Booken än säger om sin "snälla Antonio" är sanningen att han haft problem långt innan våldtäkten (ngt som noterats i domen)
Gissar att man nu insett att man måste ta det här ett steg längre och satt familjen terapi. Det tycker jag är bra! Booken intygar gärna hur mycket hon älskar sin familj men den bistra sanningen är att hon inte är en särskilt mogen och sympatisk person

https://minfil.org/A7UcHdddb9/IMG_3590.PNG

WORD! Precis min mening. Terapi och behandling är den enda vägen framåt. Misslyckas man med detta nu är det kört för hela familjen.
Citera
2018-03-02, 23:16
Medlem
Felicias instakonto dök upp i mitt flöde och det är rejält filtrade bilder. Ser inte ut som samma människa om man jämför med filmklippen hon lagt ut.
Citera
2018-03-03, 08:50
Medlem
Killthepoors avatar
Upp och hoppa!
Booken lever😉

https://minfil.org/Hd9cI7d7bd/70B7EA...FB60D3A1DC.png
Citera
2018-03-03, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OssianOsander
Haha, den här diskussionen kippar efter andan som en fisk på land. Leave her be! Jag skulle respektera en hint om att få vara privat.

"Privat" vad är det för trams? Det smällfeta jättefettot har ju själv valt att bli offentlig person och då finns det inget som heter privat.
Citera
2018-03-03, 11:46
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaBoledanoTook
Felicias instakonto dök upp i mitt flöde och det är rejält filtrade bilder. Ser inte ut som samma människa om man jämför med filmklippen hon lagt ut.

Det känns som om familjen lever i ständigt "lögnläge".

Hennes IG är fullsmetad med den här typen av bilder.
https://minfil.org/c0C2Ifdcba/IMG_3593.PNG

Så här ser hon ut
https://minfil.org/e3C4Iedbb9/IMG_3318.PNG

Gissar att det är F som lärt Booken att photoshoppa och Booken har lärt F att ljuga
Citera
2018-03-03, 12:30
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Varför skulle föräldrarna vara med på behandlingshemmet. De är inte och ska inte vara där förutom vid enstaka behandlingssamtal. Enda gången föräldrar och barn bor ihop på hvb är vid utredning av föräldraförmågan vilket handlar om små barn och då ska hela familjen eller iaf båda föräldrarna vara där hela tiden.

Fast i den här familjen skulle jag ju inteförvånas över om de turas om att bo på närliggande hotell för att kunna vara på plats dagligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in