2014-12-05, 23:45
Medlem
ebba112s avatar
Allvarligt jag spyr på denna vidriga människa !!!

Hon har lagt upp ett kort på sig själv på instagram där hon står och plutar med munnen som ett litet barn och sen kommer denna texten -

Är Mitt i Julshowen när jag nås av att min man varit med om en olycka 😪😪😪 & är på sjukhus ~ BER TILL GUD att han blir okej ❤️🙏❤️🙏❤️🙏 mitt liv!!!! Hoppas tiden går fort & showen blir bra fast mitt huvud & hjärta är låååångt bort just nu 😔😔😔😔 är sååå orolig har aldrig hört honom skrika av smärtor på 17år men @feliciabook är hemma med barnen & @biggestloserhristos2014 körde min man till Akuten så han får vård just nu 🙏🙏🙏🙏 men jag vill vara där hos min man❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nu ut på scen & sjunga om 60 sekunder håll tummarna för mig snälla 🙏🙏🙏 Jag älskar dig Roberto.

Han har säkert halkat och vrickat foten... Är som den gången hon la upp en bild på en ambulans och dom skickade iväg dottern med den. Hon hade klämt fingern i ett notställ...
Citera
2014-12-06, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Allvarligt jag spyr på denna vidriga människa !!!

Hon har lagt upp ett kort på sig själv på instagram där hon står och plutar med munnen som ett litet barn och sen kommer denna texten -

Är Mitt i Julshowen när jag nås av att min man varit med om en olycka 😪😪😪 & är på sjukhus ~ BER TILL GUD att han blir okej ❤️🙏❤️🙏❤️🙏 mitt liv!!!! Hoppas tiden går fort & showen blir bra fast mitt huvud & hjärta är låååångt bort just nu 😔😔😔😔 är sååå orolig har aldrig hört honom skrika av smärtor på 17år men @feliciabook är hemma med barnen & @biggestloserhristos2014 körde min man till Akuten så han får vård just nu 🙏🙏🙏🙏 men jag vill vara där hos min man❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nu ut på scen & sjunga om 60 sekunder håll tummarna för mig snälla 🙏🙏🙏 Jag älskar dig Roberto.

Han har säkert halkat och vrickat foten... Är som den gången hon la upp en bild på en ambulans och dom skickade iväg dottern med den. Hon hade klämt fingern i ett notställ...

Hon har gjort ett litet svartvitt bildcollage efter detta inlägg där hon försöker illustrera något slags känsloläge...
Citera
2014-12-06, 11:19
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Hon har gjort ett litet svartvitt bildcollage efter detta inlägg där hon försöker illustrera något slags känsloläge...

Du menar den här bilden. Min man ligger på sjukhus och släktingar har varit med om en bil olycka så jag gör ett litet kollage på mig själv

Bilden :
https://anonfiles.com/file/aa1306932...e6a23c92715185

Och sen texten som låg under :

😔 Ensam på hotellet efter en FANTASTISK Julshow med bästa gänget Partyfabriken på Dammstorps Gård & VILKEN PUBLIK vi hade 👏👏👏🌟🌟🌟🌟🌟 Helt otroligt, tack alla som kom! Men.....jag är ändå väldigt ledsen & har nog aldrig mått så dåligt borta nån gång som jag mår JUST NU😔😔😔 Min älskade man var med om en cykelolycka & ligger just nu fortfarande kvar på sjukhus med svåra svåra smärtor & jag är så frustrerad att jag är borta just nu😔 & på dessa dåliga nyheter, så kom ytterligare tråkigheter. Familjemedlemmar ( på lite håll för mig ) var med om en bilolycka dom med JUST IKVÄLL SAMTIDIGT som Roberto råkade ut för sin 😔😔😔 & de nyheterna gjorde mig mycket ont & ledsen med. Dom klarade sig alla, men mindre skador vart det & dom är också på sjukhus ~ Så saker hade kunnat vara bättre & jag vill verkligen vara nära min man mer än något just nu & barnen. Men fina Felicia är hos dom & Hristos är med Roberto på sjukhuset & det är jag såååå tacksam för❤️🙏❤️🙏❤️ Jag älskar er, @feliciabook @biggestloserhristos2014 ~ Nu har jag duschat, satt på mig pyjamas & krupit ned i sängen med en kopp hett Indian Chai te & avvaktar ny info om & ifrån Roberto ~ Kärlek & omtanke❤️
Citera
2014-12-06, 17:37
Medlem
Citat:
Du menar den här bilden. Min man ligger på sjukhus och släktingar har varit med om en bil olycka så jag gör ett litet kollage på mig själv

Bilden :
https://anonfiles.com/file/aa1306932...e6a23c92715185

Och sen texten som låg under :

😔 Ensam på hotellet efter en FANTASTISK Julshow med bästa gänget Partyfabriken på Dammstorps Gård & VILKEN PUBLIK vi hade 👏👏👏🌟🌟🌟🌟🌟 Helt otroligt, tack alla som kom! Men.....jag är ändå väldigt ledsen & har nog aldrig mått så dåligt borta nån gång som jag mår JUST NU😔😔😔 Min älskade man var med om en cykelolycka & ligger just nu fortfarande kvar på sjukhus med svåra svåra smärtor & jag är så frustrerad att jag är borta just nu😔 & på dessa dåliga nyheter, så kom ytterligare tråkigheter. Familjemedlemmar ( på lite håll för mig ) var med om en bilolycka dom med JUST IKVÄLL SAMTIDIGT som Roberto råkade ut för sin 😔😔😔 & de nyheterna gjorde mig mycket ont & ledsen med. Dom klarade sig alla, men mindre skador vart det & dom är också på sjukhus ~ Så saker hade kunnat vara bättre & jag vill verkligen vara nära min man mer än något just nu & barnen. Men fina Felicia är hos dom & Hristos är med Roberto på sjukhuset & det är jag såååå tacksam för❤️🙏❤️🙏❤️ Jag älskar er, @feliciabook @biggestloserhristos2014 ~ Nu har jag duschat, satt på mig pyjamas & krupit ned i sängen med en kopp hett Indian Chai te & avvaktar ny info om & ifrån Roberto ~ Kärlek & omtanke❤️
" Min man har varit med om en olycka, så jag gör ett Collage på mig själv"
Men är den där människan verkligen frisk??Ett Collage på mig själv medan mannen ligger på sjukhus?
Eller collage för att han åkt ambulans?
eller ett Collage för att hennes man inte kan cykla?? hjälp vilken totalt Vriden människa,Och Söta feta Felicia tar hand om sina småsyskon,Va gulligt!!! Tar hon maten ifrån dom?
Ett gott råd! Köp knäskydd och Cykelhjälm till Stackars Roberto!
Citera
2014-12-06, 18:51
Medlem
ebba112s avatar
Ja du hade rätt i att det var en cykel olycka han varit med om i alla fall.... Tråkigt att mannen skadat sig men värre att hon hänger ut sin familj så. Vill maken inte vara hemma och vara sjukskriven så kan hon inte göra något åt det endå....

Text från hennes instagram och sen är det ett kollage på henne och maken och en massa hjärtan -

😔 Saknar min man SÅÅÅÅ MYCKET ❤️❤️❤️ FAN att olyckan är framme JUST när man är långt borta. Kör världens roligaste Julshow med BÄSTA gänget på länge Partyfabriken @ Dammstorps Gård & fantastisk publik i utsåld salong varje kväll🎶🎤👊🌟👍👏 Men mitt hjärta LÄNGTAR HEM😔😔😔 Jag kan inte fatta att Roberto brutit nyckelbenet & revben i cykelolyckan igårkväll & oroar mig nått djävulskt för Roberto vilar INTE - På mina 17 ( snart ) år med honom / så har han aldrig sjukskrivit sig.....& det gjorde han inte idag heller utan han GICK TILL JOBBET ändå. Hur jäkla plikttrogen & arbetsam är man inte då?!?😔 det gör dock MIG ännu mer orolig & det var länge sen jag var så här ledsen som jag är nu....
Är faktiskt väldigt ledsen & frustrerad att jag inte är hemma. För jag hade HINDRAT honom från att gå till jobbet!!! Tycker det är synd & skam & jag undrar starkt över hur man kan med att låta någon arbeta mindre än 12 timmar efter en sådan olycka med sådana skador 😳😔😪😳😔😪 INTE okej i min bok i alla fall. SAKNAR dig Roberto❤️❤️❤️
Citera
2014-12-06, 20:19
Medlem
Jag undrar vem hon anser borde ha hindrat maken från att arbeta.
Citera
2014-12-06, 22:30
Medlem
Vad fan skulle han ut och cykla för då i halkan? Gissar att han gjorde en vurpa och INTE krockade med något/n. "Inblandad i en olycka..." Barnen är väl så pass stora att dom klarar att vara ensamma och inte nattas av Lill-Tunnan
Citera
2014-12-07, 00:37
Medlem
ebba112s avatar
Många som anser av hennes följare att maken kan välja hur han vill ha det själv och här är Annas svar till dem...

På instagram - Tack för fortsatt fin omtanke 🌹 Jag känner min man & vet hur han funkar. Nu var det så att Läkaren på sjukhuset rekommenderade honom å det starkaste ~ att vila!!! Så jag vidhåller det jag skrev & vad JAG tycker. Det är min man & jag vet precis hur han funkar & jag vet även att HAN SJÄLV kan fatta sina egna beslut, & det får han. Men återigen.....JAG är av annan åsikt. Har själv gjort tex. Kejsarsnitt & 16 timmar senare stod jag på Scen & sjöng för 15.000 människor jag klarade det men inte utan att man fick lida för det & det var bara ETT EXEMPEL, jag har gjort många många svåra jobb med sinnessjuka smärtor efter OP, så jag vet hur det känns & att det går. Men nu är det min man som skadat sig illa & allvarligt & mina känslor kring det kvarstår ~ jag är inte 2år, jag är 44 men jag bryr mig om det finaste jag har i livet & det är min man & våra barn så enkelt är det.
Citera
2014-12-07, 07:22
Medlem
Citat:
Många som anser av hennes följare att maken kan välja hur han vill ha det själv och här är Annas svar till dem...

På instagram - Tack för fortsatt fin omtanke 🌹 Jag känner min man & vet hur han funkar. Nu var det så att Läkaren på sjukhuset rekommenderade honom å det starkaste ~ att vila!!! Så jag vidhåller det jag skrev & vad JAG tycker. Det är min man & jag vet precis hur han funkar & jag vet även att HAN SJÄLV kan fatta sina egna beslut, & det får han. Men återigen.....JAG är av annan åsikt. Har själv gjort tex. Kejsarsnitt & 16 timmar senare stod jag på Scen & sjöng för 15.000 människor jag klarade det men inte utan att man fick lida för det & det var bara ETT EXEMPEL, jag har gjort många många svåra jobb med sinnessjuka smärtor efter OP, så jag vet hur det känns & att det går. Men nu är det min man som skadat sig illa & allvarligt & mina känslor kring det kvarstår ~ jag är inte 2år, jag är 44 men jag bryr mig om det finaste jag har i livet & det är min man & våra barn så enkelt är det.

Å det starkaste rekomendationer från Läkaren!! Garvar ihjäl mig nu,
" inom 4 meningar övertygar hon om att hon KÄNNER sin man,och vet hur han funkar,
Då kanske hon kan berätta för sin man att man kan inte cykla på Enkelriktat,Dessutom så är man inte UTAV ANNAN ÅSIKT, Man HAR en annan åsikt,Finns det ingen hjälp för denna Tunnan?
Citera
2014-12-09, 19:21
Medlem
Vafan är det för fel på människan?! https://twitter.com/aliciadickner/st...50725788225537
Citera
2014-12-09, 19:28
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Vafan är det för fel på människan?! https://twitter.com/aliciadickner/st...50725788225537

Anna Book går på Ikea för att äta billigt julbord.

Hon gör sedan nedsättande kommentarer om människor som vill gå och äta billigt julbord på Ikea.

Självinsikt - inte för alla.
Citera
2014-12-09, 20:09
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Anna Book går på Ikea för att äta billigt julbord.

Hon gör sedan nedsättande kommentarer om människor som vill gå och äta billigt julbord på Ikea.

Självinsikt - inte för alla.

Och nu är posten raderad och en ny bild med texten "jag känner mig ledsen" har lagts upp. Varför? Jo, för det var givetvis någon som hackade sig in i mobilen, som hon hade glömt i bilen, medan de var på Ikea. Hon är ju utsatt för stalkning och identitetsstöld, stackarn. Och hennes följare tror givetvis på historien om den hackade mobilen... Alltså det där instagramkontot är ju guld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in