Citat:
Ursprungligen postat av
ebba112
Du menar den här bilden. Min man ligger på sjukhus och släktingar har varit med om en bil olycka så jag gör ett litet kollage på mig själv
Bilden :
https://anonfiles.com/file/aa1306932...e6a23c92715185
Och sen texten som låg under :
😔 Ensam på hotellet efter en FANTASTISK Julshow med bästa gänget Partyfabriken på Dammstorps Gård & VILKEN PUBLIK vi hade 👏👏👏🌟🌟🌟🌟🌟 Helt otroligt, tack alla som kom! Men.....jag är ändå väldigt ledsen & har nog aldrig mått så dåligt borta nån gång som jag mår JUST NU😔😔😔 Min älskade man var med om en cykelolycka & ligger just nu fortfarande kvar på sjukhus med svåra svåra smärtor & jag är så frustrerad att jag är borta just nu😔 & på dessa dåliga nyheter, så kom ytterligare tråkigheter. Familjemedlemmar ( på lite håll för mig ) var med om en bilolycka dom med JUST IKVÄLL SAMTIDIGT som Roberto råkade ut för sin 😔😔😔 & de nyheterna gjorde mig mycket ont & ledsen med. Dom klarade sig alla, men mindre skador vart det & dom är också på sjukhus ~ Så saker hade kunnat vara bättre & jag vill verkligen vara nära min man mer än något just nu & barnen. Men fina Felicia är hos dom & Hristos är med Roberto på sjukhuset & det är jag såååå tacksam för❤️🙏❤️🙏❤️ Jag älskar er, @feliciabook @biggestloserhristos2014 ~ Nu har jag duschat, satt på mig pyjamas & krupit ned i sängen med en kopp hett Indian Chai te & avvaktar ny info om & ifrån Roberto ~ Kärlek & omtanke❤️
" Min man har varit med om en olycka, så jag gör ett Collage på mig själv"
Men är den där människan verkligen frisk??Ett Collage på mig själv medan mannen ligger på sjukhus?
Eller collage för att han åkt ambulans?
eller ett Collage för att hennes man inte kan cykla?? hjälp vilken totalt Vriden människa,Och Söta feta Felicia tar hand om sina småsyskon,Va gulligt!!! Tar hon maten ifrån dom?
Ett gott råd! Köp knäskydd och Cykelhjälm till Stackars Roberto!