2014-12-09, 20:31
Medlem
Ibland är det nästan så att man tror att Tunnan skriver saker för att med avsikt reta folk men det är ju verkligen så att hon är i total avsaknad av självinsikt.
Om man nu absolut vill äta julbord och slippa trängas med pöbeln på IKEA som vill äta billigt så finns det ju en uppsjö av ställen att välja på. De har säkert något "mycket mindre" att erbjuda Tunnan också!
Citera
2014-12-09, 20:36
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Och nu är posten raderad och en ny bild med texten "jag känner mig ledsen" har lagts upp. Varför? Jo, för det var givetvis någon som hackade sig in i mobilen, som hon hade glömt i bilen, medan de var på Ikea. Hon är ju utsatt för stalkning och identitetsstöld, stackarn. Och hennes följare tror givetvis på historien om den hackade mobilen... Alltså det där instagramkontot är ju guld!

Jag är trött, men trollar du? Säg att du trollar, för allt i världen.
Citera
2014-12-09, 20:46
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Jag är trött, men trollar du? Säg att du trollar, för allt i världen.

Inte det minsta! Helt på riktigt, inläggen på Instagram alltså. Människan kan fan inte vara på riktigt.
Citera
2014-12-09, 20:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Och nu är posten raderad och en ny bild med texten "jag känner mig ledsen" har lagts upp. Varför? Jo, för det var givetvis någon som hackade sig in i mobilen, som hon hade glömt i bilen, medan de var på Ikea. Hon är ju utsatt för stalkning och identitetsstöld, stackarn. Och hennes följare tror givetvis på historien om den hackade mobilen... Alltså det där instagramkontot är ju guld!

Skärmdump?

Följer inte Anna på Instagram, men det skulle inte förvåna mig om det du påstår är sant.
Citera
2014-12-09, 20:59
Medlem
Citat:

Haha människan är mytoman. För i helvete stämmer det här verkligen?!
Citera
2014-12-09, 21:00
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Inte det minsta! Helt på riktigt, inläggen på Instagram alltså. Människan kan fan inte vara på riktigt.

Jag kräver skärmdump! Det är för otroligt för att vara sant, inte ens hon kan la vara så otroligt, infernaliskt korkad?
Citera
2014-12-09, 21:06
Medlem
SearchAndFinds avatar
Skärmdump:
http://imgur.com/TX4iqqz

Stackarn, på namnsdagen och allt.
Citera
2014-12-09, 21:11
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Skärmdump:

Människan är galen.

Alltså, vi stoppar alla foten i munnen ibland - det bästa är väl vanligtvis att bara säga det rakt ut att det lät lite tokigt, men det andra alternativet är väl bara att radera det.

Anna hittar på en rövarhistoria utan dess like. Jag är ledsen, men inlägget som länkades på det där twitterkontot är skrivet på samma stil som Anna och det är en stil som är rätt svår att imitera. Herrejävlar.
Citera
2014-12-09, 21:12
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Jag kräver skärmdump! Det är för otroligt för att vara sant, inte ens hon kan la vara så otroligt, infernaliskt korkad?

Här satt jag och citerade hennes inlägg i text pga tekniskt oförmögen. Sen ser jag att nån fixat skärmdump, topp!

Några följare började i alla fall sedan ifrågasätta hennes förklaring varpå Anna Book inte blir glad.

"Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person (...) Tryck på avfölj eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!!"

Också avslutar hon med att hon har tappat all matlust och bara är ledsen nu.
Citera
2014-12-09, 21:17
Medlem
Citat:
Skärmdump:

Tack!
Kan hon inte sluta ljuga nån jävla gång. Hon skriver att hon fått rådet(av polis och rådgivare) att inte skriva vad som hände i detalj. Jo men visst
Folk går alltså på det här?!
Citera
2014-12-09, 21:19
Medlem
Citat:
Här satt jag och citerade hennes inlägg i text pga tekniskt oförmögen. Sen ser jag att nån fixat skärmdump, topp!

Några följare började i alla fall sedan ifrågasätta hennes förklaring varpå Anna Book inte blir glad.

"Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person (...) Tryck på avfölj eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!!"

Också avslutar hon med att hon har tappat all matlust och bara är ledsen nu.

Stalkad på IKEA Rusta och Skärholmen C av en kort kraftig person. Är det hon själv hon menar då.
Citera
2014-12-09, 21:20
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Skärmdump:

Stor humor! Jag älskar Anna Book; det är en show som aldrig tar slut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in