Går inte att ladda upp bilder idag så lägger upp text istället....
Bild på Anna och maken :
annabooktoledano💜💗💙💜💙💗 Älskar den här killen påriktigt ~ Han är som jag .....genuin & ärlig. Men vi skulle aldrig sparka på nån som har det så svårt & som redan ligger ner heller utan vi fortsätter att behandla alla med respekt. SPECIELLT så bör människor tänka. MER PÅ VÅRA ÄLSKADE BARN. DOM Har inte valt sina föräldrar & borde slippa läsa fula påhopp med lögner & direkt smutskastning. DET krossar deras hjärtan & då säger vi att nu är det inte okej. Det är det ända som gör ont på oss det är våra älskade barn som vi alltid gjort & fortsätter att göra för på alla sätt & vis. Fast mest får vi be att individer förstår att dom sårar & bryter ner BARN, fina barn VÅRA BARN & min man har lite att tala om där.... Men vi älskar varandra & pratar om allt så dom blir rätt sunda och vi ger dom tryggheten & KÄRLEKEN ❤❤❤ DOM behöver så vi är en lycklig familj där det inte förekommer rökning & alkohol. Utan familjen & nyss samt skaffa nya gemensamma minnen är Det viktigaste🙏 Stor goooo kram ~ A 🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹❤😘
ladymillan72Förlåt mig Anna, men är det inte ok att ta sig ett glas vin bara för att man har barn? Blir en familj dålig för att man dricker ett glas vin ibland eller tar en cigarett? Jag gillar verkligen dig och oftast dina åsikter, men ibland blir det lite överdrivet. Jag slutade röka för 3,5 år sedan...för min egen skull, men mycket för att barnen tjatade om att dom ville att jag skulle sluta då jag hostade så hemskt. Jag och min man är också genuina och ärliga, men i din värld så kännsdet som att man aldrig får ta det minsta snedsteg. Jag kan ha fel, men min familj mår jättebra TROTS att vi tar ett glas vin och råkar svära för att man är trött, barn förstår oftasr
ladymillan72att man är trött...Viktigast är ändå kärleken som jag strör över mina barn. Dom vet att jag älskar dom. Och du Anna, är så fantastisk som bara du kan vara gentemot dina barn.
marieheneBra skrivet@annabooktoledano 👍😊💗💗💗
susannewollter@annabooktoledano Du är så fantastisk och omtänksam. Skriver sååå bra och tänkvärt. Det e så lätt att döma utan att förstå ..en del dömer så fort...men du e den finaste vän man kan ha kramizae
mimsan71@ladymillan72 😊 jag tror nog inte @Ann abooktoledano menade någon enstaka svordom eller något glas vin eller bubbel 😊 duktigt av dig att sluta röka! Verkligen strongt👍👍
miamariiaahlFörstår vad du menar anna 💞
annabooktoledanoMenade ABSOLUT inte så, självklart får man ta drinkar eller vin vad man vill & svära eller höja r
annabooktoledanoRösterna det var inte så jag menade-
annabooktoledanoJag har en lånetelefon så därför kom det i delar mitt svar. Jag & Roberto & barnen kan också ha "rejäl" ljudnivå ibland & det dör ingen av :-) även om jag har jobbat mycket på mitt temperament ;-) så är vi ändå halv & helspanska & vi alla har temperament, allt är inte Gulli gull ; vi är normala & har haft vara upp & ner dagar/stunder som alla familjer. Men jag sa bara som det är för mig & min man att vi knappt dricker & inte röker. Vilket han & jag själva trivs bra med. Så jag menade inget mer med det- sen vet ju alla att det finns familjer som dessvärre har problem av olika slag & där är det ju synd om barnen som kommer i kläm. Min poäng var att man ska tänka mer på barnen.
annabooktoledano& att man borde tänka på att saker som kanske inte sårar en vuxen. Slår väldigt hårt emot barn & det är inte okej. Det var min poäng. Hopp
msmilstamHåller med dig, Anna! Folk som röker mycket och dricker mycket kan vara jättebra föräldrar på alla sätt. Men.... Tar man hand om sin hälsa och är mån om den, så mår man ju också bättre. Och då mår i sin tur familjen bättre också. 💗
annabooktoledanoSom sagt har en annan telefon just nu, skulle skriva hoppas man åtminstone kan förstå att vuxna & barn reagerar & uppfattar saker & ting på olika sätt. & respekten för barnen borde väl ändå vara det viktigaste?! Jag är inte typen som dömer andra! Må så fint var rädda om er själva & alla fantastiska barn vi haft turen att få i våra liv. Var rädda om varandra & må så fint.
sussibookDetta är på RIKTIGT så himla vidrigt 😖 Hur vuxna människor kan medvetet komma med dessa påhopp o inte förstå att det ger konsekvenser...Många av dessa människor har barn själva & hur tänker man då undrar jag? Det här drabbar inte bara dig älskade syster @annabooktoledano ❤️ utan även oss andra i din närhet..mig & mina barn!! Så nu handlar inte dessa påhopp om dig enbart längre & det vill jag att dessa hemska människor ska veta😁 Jag är på RIktigt jätte arg😁 o med all rätt!! Men jag hoppas verkligen att dessa människor sover gott om nätterna..& att dom kan ge sig själv en klapp på axeln & säga-det här har du gjort bra & jag är stolt över mig själv!!!!!! FY F....N!! Vill avsluta med att säga till dig sweet sister❤️ att jag finns här vid din sida no matter what🙏💜💜💜💜💜 Älskar dig😘
ladymillan72Tack @mimsan71 :-) Och nu har jag läst @annabooktoledano svar och förstår att det inte var så hon menade. Det var ju bra :-)
malinlilja76Så sant Anna!💐
Bild på henne och lilla dottern
Bild på henne och maken x 2 i spanien
Bild på hennes son :
annabooktoledanoBarnen hittade en sjöstjärna
elso567Är ni i Spanien nu
izabellaingrossook
msmilstamFina Anna! Har också länge haft en dröm om lägenhet i Spanien och undrar, är det er egen eller andelslägenhet? Hyr man ut den när man inte är där eller hur funkar det? Tacksam för svar! Kram! @annabooktoledano
annabooktoledanoVi hyr inte ut vårt hem. Det är vår bostad 🍃🌺
Bild på hennes frukost
Bild på maken och dom små barnen i Spanien
Bild på henne, maken och 2 kvinnor ute i det gröna
Bild tagen på tven där Sanna Nielsen är med :
annabooktoledano🙏 Fin intervju med Sanna Nielsen 💜🍃🌺💜 Styrka & framgång & all fortsatt lycka till i livet. Riktar det till ALLA ~ Kärlek & omtanke 🍃🌼
En bild på insidan av en kyrka :
annabooktoledano🙏❤🍃🌹 Till minne av alla fina godhjärtade människor i mitt liv ~ Änglar i himlen & här på jorden. Ni alla betyder så mycket för mig & de mina 😀 Älskar er av hela mitt hjärta, stor kram.
ankiz65Så vackert💝
monaberhSå vackert. Vart finns den statyn?
maritafriberg1Så vackert!
sandra_ochoa1962Var är du nånstans Anna jag har staty hemma hos mej ber alltid dom skydda min familj från onda själar
annabooktoledanoDetta är vår vackra lilla Kyrka i vår by i Spanien 🙏❤☀🇪🇸
En bild på en lång text på engelska och sen texten :
annabooktoledano🍃🌹 Glöm aldrig bort att du är värdefull. Att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull. För ingen annan är som du🙏 Så, plantera, vårda & vattna. Så får du till slut njuta av allt det vackra som växer & sprider dess skönhet runt omkring dig. Kärlek & respekt 🍃🌹
Bild med texten - Låt oss tillsammans sprida vänlighet, Det kommer att göra världen till en trevligare plats där alla kan känna sig värdefulla.
annabooktoledanoTitta så fint citat 😀 Precis som jag sa. Men man ska inte bara känna sig värdefull. Man ska förstå att man är värdefull 🍃🌺💗 Så snälla, glöm aldrig bort det ~ kram & fortsatt skön söndag.
En bild på solen.
En bild på tven där Helena P var med och pratade om sig själv - Ser den gripande interjuvn med Helena igen. Så igenkännande på olika sätt amen hjärta tummen upp Styrka,Kärlek och Omtanke.
annabooktoledanoKärlek kärlek kärlek ❤
gravehannnaVart kan man se den?
nilstalenTv4play "helt sjukt"
onka80En stor eloge till @helenapaparizouofficial ! Jag känner så igen mej i det hon berätta <3 tack för du delade med dej. Tsm blir vi starka
annabooktoledano🙏❤🙏❤🙏❤ Solidaritet ~ kärlek & respekt. Förståelse & icke dömande ❤🙏❤
Sen en bild på Dregen som också var på tven :
annabooktoledanoOch Dregen 🙏🙏🙏 Wow! Ska köpa hans bok. Att som barn behöva uppleva & gå igenom det som han gjorde. Borde ingen behöva gå igenom. Modigt att dela med sig & väldigt väldigt fint gjort.
nilstalenBoken är läsvärd! Har den @annabooktoledano ... Kram
onka80Har jag totalt missat! Måste leta upp
En bild på dukningen inför kvällsmaten.