2015-10-03, 00:29
Medlem
Det är som med Jockmocksjocke och Snoddas. Dom blev kända för en enda trallvänlig låt livet ut. Inga skönheter direkt och knappast några ljushuvuden heller. Sånt händer och Anna Book kommer sitta på ålderdomshemmet och skriva autografer till rumskamraterna. ABC-låten sitter fast i den mest seniles hjärna då dom minns det som hände för 70 år sedan endast.
Citera
2015-10-03, 19:52
Medlem
Moltas666s avatar
Jag satt idag och väntade på min fru, slog på TVn under tiden och vem fick jag se...Anna Book! I repris från 2013 eller 2014 så var Anna med i ett program om loppisförsäljning. Hon var själv försäljare på något loppisevenemang i Stockholm (?).

Snygg, glad och sexig som vanligt! Hon har SÅ många strängar på sin lyra!
Citera
2015-10-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag satt idag och väntade på min fru, slog på TVn under tiden och vem fick jag se...Anna Book! I repris från 2013 eller 2014 så var Anna med i ett program om loppisförsäljning. Hon var själv försäljare på något loppisevenemang i Stockholm (?).

Snygg, glad och sexig som vanligt! Hon har SÅ många strängar på sin lyra!
Smaken är som Annas arsle. Delad.
Citera
2015-10-29, 16:12
Medlem
Såg henne på en banner i aftonskiten... Gör tydligen reklam för nåt lotteri/skraplott... Hedersuppdragen verkar stå i kö...
Citera
2015-10-29, 23:08
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimmelbreuten
Såg henne på en banner i aftonskiten... Gör tydligen reklam för nåt lotteri/skraplott... Hedersuppdragen verkar stå i kö...

Hon är aktuell igen för något program, jag har redan glömt vilket men såg att det annonserades på TV4 (?).

Det är tufft att vara eftertraktad!
Senast redigerad av Moltas666 2015-10-29 kl. 23:33.
Citera
2015-10-30, 00:01
Medlem
Zujs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det är som med Jockmocksjocke och Snoddas. Dom blev kända för en enda trallvänlig låt livet ut. Inga skönheter direkt och knappast några ljushuvuden heller. Sånt händer och Anna Book kommer sitta på ålderdomshemmet och skriva autografer till rumskamraterna. ABC-låten sitter fast i den mest seniles hjärna då dom minns det som hände för 70 år sedan endast.

Skulle förvåna mig om Anna Book blir så gammal att hon hamnar på ålderdomshem.
Citera
2015-11-01, 04:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimmelbreuten
Haha, såg det jag med, och fick fundera länge på hur i helsike de valt just henne som sin reklampelare. Sen slog det mig:
Lotteriet heter Kosing, KO-SING, en sjungande kossa helt enkelt. Och då förstår man tankegången direkt
Citera
2015-11-01, 05:02
Medlem
Gnomegirls avatar
Var det inte hon som påstod sig blivit synsk på äldre da´r?

Då kan hon väl inse att hennes "karriär" är över och flytta ut ur rampljuset.
Tanten är patetisk som hon klamrar sig kvar.

Tillochmed dessa små rader jag nyss skrev skulle hon säkert kunna försöka få till en snyftartikel om.

MVH/Gnomegirl
Citera
2015-11-24, 14:47
Medlem
Citat:
Så lyckades Anna Book tappa 59 kilo

Anna Book har tappat 59 kilo.
Nu berättar artisten om hur träningen med svärsonen och "Biggest loser"-vinnaren Hristos Adoniadis har hjälpt henne komma i form.
– Jag vill visa att det faktiskt går att bli framgångsrik med sin kropp och hälsa utan att späka sig, säger hon i nya numret av "Topphälsa".

http://www.expressen.se/noje/sa-lyck...tappa-59-kilo/
Citera
2015-11-24, 16:00
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

Tillochmed dessa små rader jag nyss skrev skulle hon säkert kunna försöka få till en snyftartikel om.

MVH/Gnomegirl

Absolut. Du drog just igång ett näthatsdrev. Anna kommer kontakta Aschberg och göra en hel säsong av "Trolljägarna" baserat på ditt inlägg.

Hon ska inte sjunga schlager eller vara röst i någon film? Hon verkar helt gett upp sin tidigare sysselsättning och finns endast i reklam, pseudodokumentärer om sitt hårda liv, loppisskräp, matsmältningsproblem och vilken hård men bra PT hon har. Avicii borde låta henne göra lite pålägg till nästa country-housedänga.
Citera
2015-11-24, 17:23
Medlem
Jag har absolut noll förståelse för att man kan nämna Tunnans namn i något som relaterar till hälsa öht!
Citera
2015-11-24, 18:00
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

Med tanke på att hon har gjort och gör en del Disney-röster är karriären knappast över. Hon gjorde tex Jessie i Toy Story 2 och Toy Story 3 och med tanke på att det verkar vara en 4:a på gång i juni 2018 lär hon väl dyka upp som Jessies röst igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in