2019-02-15, 12:31
Medlem
Att Halmpyntets farsa har vattnat i med pengar är anledningen till flytten. Nu säljs allt ut pengarna bränner i fickan på Tunnan nu skall det slås på stort med blingbling högt och lågt. Dyker det upp en ny bil är min teori konfirmerad. Svärfars slantar kommer löjliga familjen sätta sprätt på tämligen snabbt vänta något år så är de tillbaka på ruta ett utgifterna för boende och bilar kommer att göra att Tunnan får beckna grejer på loppis dom har varit där förr. Att de missanpassade ungarna kan bidra med något är en utopi. Det enda som snurrar i huvudet på Anna nu är att få visa upp sitt nya blingbling hem
Citera
2019-02-15, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Den yngsta flickan ser ut att behöva tandställning, har familjen råd med det efter alla inköp av WT-möbler och Annas lösnaglar?

Hon har ju samma ansiktsdrag som våldtäcktsmannen Antonio,dvs brist på haka.
Då får hon ju automatiskt ett rejält överbett som normalt sett skulle behandlats med en tandställning.
Citera
2019-02-15, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Galna familjen i sitt esse

https://minfil.com/S7r7Uat9bf/6E55E1...C5ACE77E4D_MOV

Bara jag som har svårt att se på minfile? Tidigare på tråden skulle vi ej använda den pga allt virus.
Citera
2019-02-15, 13:54
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Bara jag som har svårt att se på minfile? Tidigare på tråden skulle vi ej använda den pga allt virus.

Kan hålla med om att den är knepig, men egentligen är det bara att trycka bort skiten några gånger sen så får man se materialet. Men visst är imgur eller liknande bra mycket smidigare, minfil verkar dock vara något värt att stödja.

Är det bara jag eller får Anna Books helt galna överanvändning av smink henne att se mycket äldre ut? Hennes rynkor ser ut som djupa, nästan läderliknande fåror. Tror som någon tidigare nämnde att utan all spackel och 19 000 filter att hon skulle se bättre(bättre, inte bra) ut
Citera
2019-02-15, 14:01
Medlem
Frammes avatar
Jag är 63 år och det enda smink jag använder är läppstift. Ser 10 år yngre ut än kärringen.
Citera
2019-02-15, 14:31
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag är 63 år och det enda smink jag använder är läppstift. Ser 10 år yngre ut än kärringen.

Det finns tusenåriga ekar som ser yngre ut än tunnan. Fröken Fyrkant ser ut som en mumie utan lindor.
Citera
2019-02-15, 14:59
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det finns tusenåriga ekar som ser yngre ut än tunnan. Fröken Fyrkant ser ut som en mumie utan lindor.
Det har du rätt i. En kompis till mej är 82 år och hon ser också yngre ut än tunnan. Pigg, alert och dansant. Social och omtyckt överallt. För mej är tunnan en hög med aska.
Citera
2019-02-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Tackar för dagens spontangarv
Citera
2019-02-15, 15:47
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Galna familjen i sitt esse

https://minfil.com/S7r7Uat9bf/6E55E1...C5ACE77E4D_MOV

Holy hell, dysfunktionell-mätaren ger höga utslag. Skäms de inte när de håller på så där?

Och Tunnan skäller på Antonio och Vanessa, som båda håller på som småbarn som bråkar om vem som ska få leka med en leksak först.

" - Jag sa en till dig och en till Vanessa". Inte undra på att jag knappt orkar se klipp med Anna -
Den där jobbiga, gnälliga nasala rösten skär igenom märg och ben.
Citera
2019-02-15, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Holy hell, dysfunktionell-mätaren ger höga utslag. Skäms de inte när de håller på så där?

Och Tunnan skäller på Antonio och Vanessa, som båda håller på som småbarn som bråkar om vem som ska få leka med en leksak först.

" - Jag sa en till dig och en till Vanessa". Inte undra på att jag knappt orkar se klipp med Anna -
Den där jobbiga, gnälliga nasala rösten skär igenom märg och ben.

Denna familj är inte frisk vilken familj beter sig då här
Citera
2019-02-15, 16:41
Medlem
Vad har hänt vad har hon gått för anmälningar på dig? Bort sett från soc
Citera
2019-02-15, 16:45
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Denna familj är inte frisk vilken familj beter sig då här
Nej, man hade ju en förhoppning om att Vanessa skulle klara av att bli normal men hon verkar vara på väg att bli en kopia av sin outhärdliga mor...

Bra jobbat av paret Stolledano/Took, tre fiaskon av tre möjliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in