2018-12-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lady175
kul kommentar på annas blogg

https://postimg.cc/VdVF8CWM
hahaha, när hon får syn på den så ryker den...
Tycker nästan lite synd om henne, kan inte vara lätt att vara i Annas skor just nu, detta med sonen och sen flytten som på nåt sätt känns påtvingad?
För att inte tala om julen som står för dörren alldeles strax, nu kanske hon inte kan sitta och skryta på instagram med alla DYRA julklappar, jaa, usch va hemskt..
Citera
2018-12-18, 19:01
Medlem
kopierar dom med extrabilagor

https://postimg.cc/gallery/3gyl9ki8s/
Citera
2018-12-18, 19:07
Medlem
https://postimg.cc/gallery/1pkbmn0ws/
Citera
2018-12-18, 19:57
Citat:
Ursprungligen postat av lady175
kul kommentar på annas blogg

https://postimg.cc/VdVF8CWM
Alltså..så episkt roligt men den är väl knappast kvar?

*rusar motvilligt dit, vill egentligen inte generera någon trafik där men ibland går jag emot mina principer *
Citera
2018-12-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

*rusar motvilligt dit, vill egentligen inte generera någon trafik där men ibland går jag emot mina principer *

jag ser den inte så den är nog borta
Citera
2018-12-18, 20:08
Jag begriper inte detta rännande i möbelbutiker. De vet ju inte ens hur nästa boende kommer att se ut.
Vore väl bättre och mer logiskt att springa på visningar?

Var ska de ta vägen, har för mig att jag läst att nya ägaren ska flytta in 1 feb, de kan ju inte dra till segunda Casa då för de två yngre går ju i skolan och det är ju inte bara att ta ledigt och dra....
Många frågor....
Citera
2018-12-18, 20:09
Medlem
Stratocaster68s avatar
Hon la nyligen upp en film där hon lyssnar på hennes egna låt. Det här är fan bland det mest självcentrerade och desperata jag har läst.
Nu ber hon i stort sett om pengar även på sociala medier. Det är inte ens ett nära av att vara ett bra försök till att dölja det.

Hon är värre än många patienter inom psykiatrin.

Styckeindelade texten med tanke på hennes vansinniga stavning;

Edit: Kursiverade lite iakttagelser.
Senast redigerad av Stratocaster68 2018-12-18 kl. 20:25.
Citera
2018-12-18, 20:09
Medlem
Citat:

Ser fram emot rapporten därifrån!
Citera
2018-12-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Hon la nyligen upp en film där hon lyssnar på hennes egna låt. Det här är fan bland det mest självcentrerade och desperata jag har läst. Nu ber hon om pengar även på sociala medier.

Tack för denna!
Citera
2018-12-18, 20:14
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Jag begriper inte detta rännande i möbelbutiker. De vet ju inte ens hur nästa boende kommer att se ut.
Vore väl bättre och mer logiskt att springa på visningar?

Var ska de ta vägen, har för mig att jag läst att nya ägaren ska flytta in 1 feb, de kan ju inte dra till segunda Casa då för de två yngre går ju i skolan och det är ju inte bara att ta ledigt och dra....
Många frågor....

HAHAHAHHA vänta du bara - snart kommer Anna skriva hur många visningar de har inbokade, minsann! Hon läser ju här Anna. Hahahahhaha
Citera
2018-12-18, 20:14
Medlem
patajavels avatar
Va fan.
De e ju ändå lite synd om pojken.
Med den morsan och den otroliga toffeln till farsa. Vilka odds hade han? Jag hoppas ändå att han får en ärlig chans att ordna till sig.

Sedan är ju tv4, Expressen mf. Riktiga skurkar som fortsätter att göra pengar på familjen Books missär, men det får man ju räkna med när det kommer till skvaller-media.
Citera
2018-12-18, 20:15
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Hon la nyligen upp en film där hon lyssnar på hennes egna låt. Det här är fan bland det mest självcentrerade och desperata jag har läst. Nu ber hon om pengar även på sociala medier.

HAHAHAHAH HON ÄR FAN INTE KLOK. Hon är så sjuk i huvudet. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ HENNE?! Får panik på henne. Vem fan är den manlige artisten som gjort en cover på denna skitlåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in