2019-01-30, 09:25
Medlem
Fan vad denna tråd måste svida hos Tunnan, hon kan inte blocka radera komma med evighetslånga försvar inga hjärndöda följare går in och försvarar henne. Det kostar att ligga på topp Anna!
Citera
2019-01-30, 09:27
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag förstår inte vad det är hon har skrivit i sitt senaste blogginlägg, meningarna är fel uppbyggda men innehållet i texten fattar jag inte det är bara massa ord utan substans. Är det någon som förstår vad hon vill få ut via sitt blogginlägg?

Svenskan är erbarmlig men det dunkelt sagda är nog också det dunkelt tänkta, tyvärr! Jag tror att hon vill att alla som häcklar henne ska sluta med det, för i sinom tid skall allting vara uppenbarat, bara hon får göra det "i sin takt". Hon har tidigare varit för generös med information och det ångrar hon. Hon ska fortsätta blogga om vad hon gör men vara hemlighetsfull.

Episoden med Mellon har överhuvudtaget inte med något annat att göra, bara ett sätt för henne att framhäva sig själv och kunna nämna på slutet att hon och Sanna Nielsen ("great minds") minsann bägge använt Camilla Läckberg som textförfattare.

Alltså: hon tuggar om samma gamla smörja som vanligt.
Citera
2019-01-30, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Fan vad denna tråd måste svida hos Tunnan, hon kan inte blocka radera komma med evighetslånga försvar inga hjärndöda följare går in och försvarar henne. Det kostar att ligga på topp Anna!

Säg inte det, det är ett bevis på att hon är känd. Alla ”kändisar” ska ha en tråd på Flashback, annars är man inte känd. Ann Petrén Alex Schulman Läckberg m.fl har trådar och har kommenterat detta på olika sätt. Anna ser sig som väldigt känd eftersom hennes tråd är längst och ständigt på första sidan. Jag tror hon njuter av det samtidigt så förfasas hon över det utåt. Men nog läser hon här hela tiden.
Citera
2019-01-30, 09:47
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Säg inte det, det är ett bevis på att hon är känd. Alla ”kändisar” ska ha en tråd på Flashback, annars är man inte känd. Ann Petrén Alex Schulman Läckberg m.fl har trådar och har kommenterat detta på olika sätt. Anna ser sig som väldigt känd eftersom hennes tråd är längst och ständigt på första sidan. Jag tror hon njuter av det samtidigt så förfasas hon över det utåt. Men nog läser hon här hela tiden.
Det börjar nästan bli dags att länka till novellen om henne (ABC-horan) och se om det får någon reaktion från hennes sida

Edit: hittade inlägget

(FB) Fantiserar om Anna Book
Senast redigerad av maniac 2019-01-30 kl. 09:52.
Citera
2019-01-30, 10:51
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag förstår inte vad det är hon har skrivit i sitt senaste blogginlägg, meningarna är fel uppbyggda men innehållet i texten fattar jag inte det är bara massa ord utan substans. Är det någon som förstår vad hon vill få ut via sitt blogginlägg?
Jag har arbetat med personer som har stora talsvårigheter p g a handikapp och invandrare som i princip inte kunnat många ord svenska, men aldrig haft svårigheter att förstå dom. När Anna är i farten känner man sej som ett stort frågetecken och undrar vad som händer där uppe på henne. Nästan alltid obegripligt. När hon blir riktigt arg så tycker jag mej märka en viss förbättring i ordvalet, ha ha.
Citera
2019-01-30, 12:16
Medlem
Finns det någon som hinner läsa dessa långa texter med liten text som Anna läger på storis? Jag gör det absolut inte!
Citera
2019-01-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Finns det någon som hinner läsa dessa långa texter med liten text som Anna läger på storis? Jag gör det absolut inte!

Nej hennes blogg är totalt värdelös att hon sedan är fräck nog och mailar till olika butiksägare om att hon önskar samerbete med de det finns ingen spärr i henne!
En blogg utan syfte mer än att hon trodde hon skulle bli populär och välbesökt som det är nu sjunker hon på bloggtopp listan för den bloggkanal
Citera
2019-01-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Tryck på skärmen och håll kvar tills du läst klart
Citera
2019-01-30, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag har arbetat med personer som har stora talsvårigheter p g a handikapp och invandrare som i princip inte kunnat många ord svenska, men aldrig haft svårigheter att förstå dom. När Anna är i farten känner man sej som ett stort frågetecken och undrar vad som händer där uppe på henne. Nästan alltid obegripligt. När hon blir riktigt arg så tycker jag mej märka en viss förbättring i ordvalet, ha ha.

Ta det hon skrev om melodifestival, vad var syftet med det inlägget om Läckberg, hon kan väl ändå inte tro att om skriver i gåtor att det kommer fler besökare
Citera
2019-01-30, 12:53
Medlem
Loquitas avatar
Från en live sent på tisdagskvällen.
Vet Anna inte vad hbtq- personer är? Någon skriver: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hbtq-personer. De sa att det är på G”

Anna läser högt: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hitta personer..
Aa jo jag vet... jag har hört talas om det där.. jag har hört talas om det där”

Vafan menar hon? 🤣

https://minfil.com/re10i8s5bf/10751C...2C0DE4B2D4_mp4

Tidigare samma kväll. Antonio sitter och smaskar tuggummi och berättar att hans kuk är 19 cm hård, och kanske 12-10 cm slak *måttar med fingrarna*

https://minfil.com/r223i2s2bc/EF0EB5...62DD337EBF_mp4
Citera
2019-01-30, 13:07
Medlem
[quote=Loquita|66596861]Från en live sent på tisdagskvällen.
Vet Anna inte vad hbtq- personer är? Någon skriver: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hbtq-personer. De sa att det är på G”

Anna läser högt: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hitta personer..
Aa jo jag vet... jag har hört talas om det där.. jag har hört talas om det där”

Vafan menar hon? 🤣

https://minfil.com/re10i8s5bf/10751C...2C0DE4B2D4_mp4

Tidigare samma kväll. Antonio sitter och smaskar tuggummi och berättar att hans kuk är 19 cm hård, och kanske 12-10 cm slak *måttar med fingrarna*

[url]https://minfil.com/r223i2s2bc/EF0EB5D2-952E-4778-93F7
Senast redigerad av mamma40 2019-01-30 kl. 13:19. Anledning: felpost
Citera
2019-01-30, 13:16
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Snälla skicka klippet på antonio till bloggbevakning

Varför då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera