2019-02-28, 21:52
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
https://imageshack.us/i/podtcYshj
https://imageshack.us/i/pnsbqpTuj
https://imageshack.us/i/pnA9X05dj
Kanske lyckades med bilderna nu. Hur får hon detta till att handla om henne?

Vem äger rättigheterna till bilden, har Anna rätt att använda den och förvanska den?
Citera
2019-02-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Anna har alltså (på ett taffligt sätt) klistrat in sitt eget namn på en bild från ett sammanhang som inte har det minsta med henne att göra?

Hon vill så gärna vara "en i gänget".
Hon vill så gärna vara en av "A-kändisarna"

Hon vill så gärna

Hon är så ute och utestängd att hon nödgas fake:a inlägg och följare.
En kvinna i den åldern bete sig så - det är så sjukt så det finns inte.
Citera
2019-02-28, 22:03
Medlem
Killthepoors avatar
Ja alltså jag var precis inne på insta och såg den här bilden där Anna klistrat in sitt eget namn, vad i helvete? Har hon tappat det helt och hållet nu?🤦‍♀️🤔

Det här är ju så pinsamt så det är inte sant!🤨 Att hon dessutom lägger in länken till den riktiga bilden där man ser att hon inte är taggad någonstans och DESSUTOM där det står ett annans namn, inte hennes.

Gode min gud..Det här är ju vansinnigt även för att vara Anna..🙄
Citera
2019-02-28, 22:14
Medlem
nu är antonio live och jag hör han prata om nån tjej som sagt att hon sldrig blivit så respekterad av nån som av honom och att han är typ en kung! sen spydde jag och lämna liven
Citera
2019-02-28, 22:18
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vem äger rättigheterna till bilden, har Anna rätt att använda den och förvanska den?
Förmodligen Paolo Roberto och Elin Härkönen! Att de hade sett att Anna hade hämtat ett citat någonstans och tyckt att det passade till deras egen performance act är väl inte omöjligt - eller så var det bara ett sammanträffande. Har för mig att jag sett Anna och Paolo i något sammanhang. HON ville gärna vara tjenis, tyckte sig vara av samma kaliber som kokboksförfattare och matkreatör, har för mig att han var svalare. Paolo är dock alltid cool och hjärtlig. Tror inte att han bryr sig ett dugg om huruvida Anna försöker låtsas som om de är kompisar, men tror inte han är särskilt intresserad av att vara kompis heller...
Citera
2019-02-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja alltså jag var precis inne på insta och såg den här bilden där Anna klistrat in sitt eget namn, vad i helvete? Har hon tappat det helt och hållet nu?🤦‍♀️🤔

Det här är ju så pinsamt så det är inte sant!🤨 Att hon dessutom lägger in länken till den riktiga bilden där man ser att hon inte är taggad någonstans och DESSUTOM där det står ett annans namn, inte hennes.

Gode min gud..Det här är ju vansinnigt även för att vara Anna..🙄

Hon är i fullständig mental kollaps nu. Hon är fullständigt desillusionerad.

Hade hon varit min mor hade jag kört henne till psykiatriakuten!
Citera
2019-02-28, 22:25
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Förmodligen Paolo Roberto och Elin Härkönen! Att de hade sett att Anna hade hämtat ett citat någonstans och tyckt att det passade till deras egen performance act är väl inte omöjligt - eller så var det bara ett sammanträffande. Har för mig att jag sett Anna och Paolo i något sammanhang. HON ville gärna vara tjenis, tyckte sig vara av samma kaliber som kokboksförfattare och matkreatör, har för mig att han var svalare. Paolo är dock alltid cool och hjärtlig. Tror inte att han bryr sig ett dugg om huruvida Anna försöker låtsas som om de är kompisar, men tror inte han är särskilt intresserad av att vara kompis heller...

För det första: mången år har jag följt Tunnan. Mången gånger har jag skrattat så jag gråtit. Men i dag har jag gråtit så ögonen svullnat. Det här är det roligaste hon någonsin gjort - och med roligt menar jag pinsamt. Extremt pinsamt.

För det andra: Tunnan har ju tidigare lagt upp bilder på mat från Paolos märke. Hon har taggat honom i samband med detta men någon respons vet jag inte om hon fått. Men i och med att Tunnan köper Paolos mat så är de ju i princip bästisar. Kanske blev Tunnan sponsrad?
Citera
2019-02-28, 22:34
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Anna har alltså (på ett taffligt sätt) klistrat in sitt eget namn på en bild från ett sammanhang som inte har det minsta med henne att göra?
Detta är så konstigt o sjukt o roligt på samma gång. Att hon inspirerar så många. Och att den lataste av dem alla kan inspirera såna friskisar som dessa två. Heder åt Anna. Kanske nya yrket. Livscoach?
Citera
2019-02-28, 22:36
Blockad igår och blockad idag igen. Snacka om att ha ett enormt stort bekräftelsebehov, undrar hur många som denna människa egentligen har blockat. Vem tror hon att hon är. Tål inte minsta motsägelse. Jag har tvivlat på det som skrivits i tråden...men nu vet jag.
Citera
2019-02-28, 22:40
Medlem
Jag ska förekomma Anna, och redan nu berätta vad hennes förklaring till den senaste Instagramincidenten kommer vara;

Hon var IRONISK! Förstår man inte det så är man ett troll som sprider hat.
Citera
2019-02-28, 22:45
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Blockad igår och blockad idag igen. Snacka om att ha ett enormt stort bekräftelsebehov, undrar hur många som denna människa egentligen har blockat. Vem tror hon att hon är. Tål inte minsta motsägelse. Jag har tvivlat på det som skrivits i tråden...men nu vet jag.

Du måste vara JÄTTEFÖRSIKTIG. Inte säga ett PIP. Ligg lågt, lägst. Kommentera ALDRIG. Gilla INGENTING. Lämna inga spår. Var särskilt noga med att aldrig gilla en kritisk kommentar, inte ens på andra instagramsidor - hon har stenkoll på om hon omnämns och hon söker upp alla som är kritiska även på andra ställen.

När det kommer till Tunnan och hennes instagram måste man låtsas som man inte finns. Vara en av de där ”tiotusentals inofficiella följarna”, som Tunnan kallar oss.
Citera
2019-02-28, 22:58
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Du måste vara JÄTTEFÖRSIKTIG. Inte säga ett PIP. Ligg lågt, lägst. Kommentera ALDRIG. Gilla INGENTING. Lämna inga spår. Var särskilt noga med att aldrig gilla en kritisk kommentar, inte ens på andra instagramsidor - hon har stenkoll på om hon omnämns och hon söker upp alla som är kritiska även på andra ställen.

När det kommer till Tunnan och hennes instagram måste man låtsas som man inte finns. Vara en av de där ”tiotusentals inofficiella följarna”, som Tunnan kallar oss.
Aldrig i livet att jag kommer att vara försiktig. Jag finns och jag kan byta konto i det oändliga. Sjuk person den där Tunnansnuttan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in