2019-01-29, 20:10
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anna Book, feministen.
https://www.youtube.com/watch?v=kgptXwzhRyc

"Det tar bokstavligen fem minuter att gå ner till min bästa vän kronprinsessan Victoria".

Ahahaha! 🤣 när hon slevar vattenmelon och tänderna är nyinsatta, lyser helt blått!
Citera
2019-01-29, 20:13
Medlem
nickomyras avatar
Gick in och snokade lite på bloggen .. yasa yada en känga till oss . .yada tafs sen nåt långt utlägg om melodifestivalen som jag inte riktigt kunde tolka vad hon ville med ? Hon skrev något om att hon valde Läckberg som låtskrivare för att hon ville hjälpa Camilla förverkliga sin dröm som låtskrivare till mellon .. men sen fick jag känslan av att det var Läckberg som fick en känga , eller som borde ha dåligt samvete ? Hon ville bara skriva A om detta inte b, eller C .. så förstod inte vart hon ville komma.

Men det roligaste ( tycker jag ) var i ett inlägg för ett par veckor sedan , där hon skriver om att de vill ha med henne i olika produktioner men att hon nog måste tacka nej , för hon har inte tid tyvärr . För i år i År !! Är deras flytt prio ett.
Hon ska alltså inte göra något mer i år
Nog för att det är jobbigt att flytta .. men de flesta är nog glada för att få nån extra dag ledig i samband med flytt .
https://imgur.com/gallery/xwUAes5
Senast redigerad av nickomyra 2019-01-29 kl. 20:53.
Citera
2019-01-29, 21:32
Medlem
Bladgulds avatar
Det var det mest förvirrade, bittra, aggressiva och känslomässigt instabila blogginlägg jag läst på länge.
Märkligt av en ”artist” som är beroende av en skara följare/fans att helt dissa dom trogna och fokusera på en procent av sina följare som hon inte gillar och som inte gillar henne. Vart vill hon komma med det?
Vad är poängen med bloggposten?
Hon lyckas med konststycket att få alla som läser att känna sig illa till mods oavsett inställningen till henne från början. Inte helt strategiskt.

Tror Anna får bakläxa på sina egna levnadsregler.
https://imgur.com/a/jmrFMoW
Nu verkar hon helt vilse och borttappad.
Senast redigerad av Bladguld 2019-01-29 kl. 21:34.
Citera
2019-01-29, 22:37
Medlem
alicewonderlands avatar
[quote=nickomyra|66591116]Gick in och snokade lite på bloggen .. yasa yada en känga till oss . .yada tafs sen nåt långt utlägg om melodifestivalen som jag inte riktigt kunde tolka vad hon ville med ? Hon skrev något om att hon valde Läckberg som låtskrivare för att hon ville hjälpa Camilla förverkliga sin dröm som låtskrivare till mellon .. men sen fick jag känslan av att det var Läckberg som fick en känga , eller som borde ha dåligt samvete ? Hon ville bara skriva A om detta inte b, eller C .. så förstod inte vart hon ville komma.

Genom att hon VALDE Camilla och denna då fick sin högsta dröm uppfylld, borde Camilla ha stått i tacksamhetsskuld och bjudit in henne till bröllopet med goss-brudgummen...Kommer inte ihåg, skyllde inte Anna på att hon var i Spanien då?
Citera
2019-01-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Gick in och snokade lite på bloggen .. yasa yada en känga till oss . .yada tafs sen nåt långt utlägg om melodifestivalen som jag inte riktigt kunde tolka vad hon ville med ? Hon skrev något om att hon valde Läckberg som låtskrivare för att hon ville hjälpa Camilla förverkliga sin dröm som låtskrivare till mellon .. men sen fick jag känslan av att det var Läckberg som fick en känga , eller som borde ha dåligt samvete ? Hon ville bara skriva A om detta inte b, eller C .. så förstod inte vart hon ville komma.

Men det roligaste ( tycker jag ) var i ett inlägg för ett par veckor sedan , där hon skriver om att de vill ha med henne i olika produktioner men att hon nog måste tacka nej , för hon har inte tid tyvärr . För i år i År !! Är deras flytt prio ett.
Hon ska alltså inte göra något mer i år
Nog för att det är jobbigt att flytta .. men de flesta är nog glada för att få nån extra dag ledig i samband med flytt .
https://imgur.com/gallery/xwUAes5
Haha ja en flytt som tar ett år.....underbart!
Citera
2019-01-29, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Ahahaha! 🤣 när hon slevar vattenmelon och tänderna är nyinsatta, lyser helt blått!

Jag mår genuint illa av att se detta klipp!!! Anna sök vård du är sjuuuuk
Citera
2019-01-29, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Det var det mest förvirrade, bittra, aggressiva och känslomässigt instabila blogginlägg jag läst på länge.
Märkligt av en ”artist” som är beroende av en skara följare/fans att helt dissa dom trogna och fokusera på en procent av sina följare som hon inte gillar och som inte gillar henne. Vart vill hon komma med det?
Vad är poängen med bloggposten?
Hon lyckas med konststycket att få alla som läser att känna sig illa till mods oavsett inställningen till henne från början. Inte helt strategiskt.

Tror Anna får bakläxa på sina egna levnadsregler.
https://imgur.com/a/jmrFMoW
Nu verkar hon helt vilse och borttappad.
Efter att ha läst senaste blogginlägget kan jag bara hålla med, hon är verkligen instabil. Hon skulle må bra (ut)av ett heltidsjobb, inte bra för henne att ha så mycket tid över för då sitter hon bara och bråkar med okända på nätet - vad är det för liv.....? Kul att tillbringa dagarna så?
Citera
2019-01-29, 22:59
Medlem
från insta, vad hon nu vill ha sagt

https://postimg.cc/Z0Ygr5xy
Citera
2019-01-29, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
från insta, vad hon nu vill ha sagt

https://postimg.cc/Z0Ygr5xy
Exakt - vad vill hon få sagt?!
Yadayadayada......
Citera
2019-01-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...herregud, har sett detta tidigare men sitter ändå och gapar,,,så vulgär och vidrig, känns inte som om hon är frisk...

I senaste blogginlägget svänger hon sig med siffror: hon har till 95% gjort avkall på sig själv (för att stilla andras nyfikenhet, och det är 1-2 % av alla följare som ogillar henne - undrar vad hon baserar detta på? Faktum är att när jag läser kommentarerna hon får (de som får vara kvar), får jag känslan att det är folk som driver med henne/är ironiska. När man slår på vissa namn, verkar det högst osannolikt att de skulle vara beundrare av fru Book, 16-åringar eller 87-åringar? För vadå, liksom?

Jag har försökt att släppa Anna, men det går inte! Det är ju ingen ända på tokigheterna, jag är som ett barn på julafton inför flytt, de nya hemliga projekten och allt!
Ja en sjuk människa som slevar i sig vattenmelon med ny renoverade tänder i klippet, hon hugger som en kobra och fäktar efter uppmärksamhet på såväl blogg, instagram och livesändningarna.
Psykvård nästa kanske för madame Book.
Visst är det så man kan inte sluta titta på och förundras av alla tokigheter som hon hittar på.
Drottning Took från Casa Toledano Took i Solna granne med kronprinsessan :-)
Citera
2019-01-30, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anna Book, feministen.
https://www.youtube.com/watch?v=kgptXwzhRyc

"Det tar bokstavligen fem minuter att gå ner till min bästa vän kronprinsessan Victoria".
Enl. Google maps tar det närmare en halvtimme att gå, men Anna gör det bokstavligen på fem minuter. Hon använder väl sina gångstavar, får vi förmoda. Då går hon ju, enl. egen utsago, snabbare än proffsgångare.

Ett annat favoritcitat från den där videon, när hon försöker trascha sina följare, är
Vilka av er 18-åringar har egen lägenhet och försörjer er själva?
Det är ju otroligt komiskt sagt, med tanke på situationen med hennes egna barn.

Jag bryr mig inte om huruvida hon är tjock, arbetslös, skuldsatt eller äter bearnaise till frukost. Men när hennes mytomani slår ut i full blom och hon t.ex. hellre låtsas att garnityret blev lyckat än att medge att det blev rent åt helvete, då tar jag mig friheten att ha en åsikt.
Citera
2019-01-30, 08:38
Medlem
Jag förstår inte vad det är hon har skrivit i sitt senaste blogginlägg, meningarna är fel uppbyggda men innehållet i texten fattar jag inte det är bara massa ord utan substans. Är det någon som förstår vad hon vill få ut via sitt blogginlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in