2009-07-19, 11:00
Medlem
wonderlands avatar
Såg en snutt av henne på Allsången och visst såg hon smalare ut. Om hon går ner rejält med vikt kommer vara intressant. Boken är man ju van vid att hon är fet. Dom där magsäcksoperationerna brukar väl göra så man går ner en massa kilon.
Citera
2009-07-19, 18:19
Medlem
Cranstons avatar
Anna Book är det vidrigaste som hänt Sverige

Inte för att jag brukar ha såna här psyktankar men när man såg fettot i japanska tvshowen och efter allt man läst tänkte man på filmen Hostel... hur fint det vore att åka till Bratislava och få göra precis vad man vill med'na. Hade nog gått rakt på motorsågen.

hon menar att hon ENBART skämmer ut sig på det där viset för att underhålla vilket är ren jävla bullshit

Och hon ska inte yttra en stavelse om att hon tappat vikt tills hon ser ut som en normal människa. Att kalla henne fet vore ett hån mot alla som faktiskt är feta. Hon är en övergödd enorm elefant.

Vi skålade igår när vi fick reda på att hennes morsa smällt av.
Citera
2009-09-25, 20:38
Medlem
(卐)s avatar
Halvtittar på Doobidoo (SVT1) och om jag inte blivit helt blind ser jag att bakom allt fett att, Anna Book inte ser så fet ut som hon i verkligheten är.
Är hon sjuk?
Citera
2009-09-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Halvtittar på Doobidoo (SVT1) och om jag inte blivit helt blind ser jag att bakom allt fett att, Anna Book inte ser så fet ut som hon i verkligheten är.
Är hon sjuk?
Nej,hon är magsäcksopererad - då rasar man i vikt, men biverkningarna är enorma. Ständiga diareer exempelvis. En släkting till mig har gjort detta och gått ned 50 kilo i vikt.
Nu faller väl alla Annas teorier om att hon hade ett ämnesomsättningsafel, vilket hon alltid hävdat. Inte alls, hon är bara en overeater. Liksom dottern, som väl står nästa på tur att magsäcksopereras. Dom svullar för mycket fett och kolydrater helt enkelt.
F ö tillhör väl Anna Sveriges uslaste artister!
Citera
2009-09-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Nej,hon är magsäcksopererad - då rasar man i vikt, men biverkningarna är enorma. Ständiga diareer exempelvis. En släkting till mig har gjort detta och gått ned 50 kilo i vikt.
Nu faller väl alla Annas teorier om att hon hade ett ämnesomsättningsafel, vilket hon alltid hävdat. Inte alls, hon är bara en overeater. Liksom dottern, som väl står nästa på tur att magsäcksopereras. Dom svullar för mycket fett och kolydrater helt enkelt.
F ö tillhör väl Anna Sveriges uslaste artister!

Denna kvinnan är av någon anledning kvar i rampljuset och efter kvällens Dobidoo förstår jag ännu mindre varför???? tvingas ha en körsångerska att backa upp när hon inte fixar att sjunga...patetiskt...klipp av löshåret och skaffa dig ett jobb Anna Book
Citera
2009-09-25, 21:23
Medlem
wonderlands avatar
Hon ska ha gått ner 40kg nu läste jag..och doobido var ju inspelat ett tag sen.
Ja hon har en rätt speciell personlighet. Skriker sönder låtar är ju inte direkt kul att lyssna på.
Citera
2009-09-25, 21:36
Medlem
Tullamores avatar
Jag kommer ihåg tidningen Okej från mitten på åttiotalet.Hon hade vit baddräkt på sig och man kunde se garnet igenom den.
Citera
2009-09-25, 21:48
Medlem
Har precis kollat på Dobidoo och reagerade på en sak: Per Fritzell limmade jävligt mycket på Anna Book. Är det en romans på g? Har han dumpat fitnessbruden han var gift med för att hitta nån babyrund, ny kärlek???
Citera
2009-09-25, 22:38
Medlem
Tyckte inte mej se att Per "limmade" på Anna... Förövrigt tycker jag hon är så överjävligt tillgjord ena stunden för att nästa vara rent utmanande. Jag hatar hennes jävla klängighet, kramar och pussar på mun så fort hon fått poäng samt hennes patetiska fastklamrande av att vara gammal i gården, att hon varit med "förr" och vill påskina att hon känner varenda uuuuuuuunderbara faaaaaaaaantastiska kändis. Sen till hennes sånginsatser... huuuuaa *rysa* när rösten inte håller eller skär sig och att hon låter så andfådd.
Summasumarum= I really do hate her
Citera
2009-09-26, 06:38
Medlem
Jag fattar inte hur denna USLA "artist" har lyckats hålla sig kvar i rampljuset utan att producera nån låt som någon uppmärksammat de senaste 15 åren.
Kanske får hon vara med som freak i olika sammanhang, för att vi ska ha nån att reta upp oss på? Nån annan som har en förklaring till varför människan syns överallt utan att nånsin prestera nåt inom sitt gebit?
Citera
2009-09-26, 10:58
Medlem
Tagelapas avatar
Hade oturen att klämma på tvn mitt under Doobidoo och där satt hon.......
som en stoooor jävla gul citronbakelse som svällde över alla bräddar.
Var hon så mycket smalare än tidigare? Jag tyckte hon såg väldigt stor ut.
Önskar man kunde få bort den läbbiga bilden från hornhinnan med tvål och vatten
Citera
2009-10-10, 19:00
Medlem
Osynk-Bjarnes avatar
Jag känner att jag får dra mitt strå till stacken. Dels för att tillföra något till forumet, dels för att jag verkligen hatar denna äckliga mediakåta människa.

En bekant satt i publiken när Fröken Fetto var med i Dobidoo. Jag har erhållit informationen att de tydligen klipper bort mycket från hela programinspelningen. Dels hade Fettot tydligen kastat ur sig åtskilliga grodor som klippts bort då man antagligen ansåg att de var för pinsamma för att visa i TV.

Tydligen har deltagarna även möjlighet till att läsa på reading cards, som hålls upp av studiofolk, om man inte kan texten på vissa låtar. Detta hade använts flitigt när Fettot öppnade sin käft för att sjunga andra låtar än ABC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in