2009-04-22, 08:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Kändisar är Ego, det ger sig ju av sig självt. Speciellt tror jag ifall de varit A och numera är B, (fast nu tänker jag på Johan Kinde som verkar trivas alldeles som B), medan vanligt folk som jag helt enkelt inte fattar varför det kan vara intressant att bli igenkänd av främlingar.

Sen förstår jag mycket väl att hon inte är intresserad av något band i Skövde!
Citera
2009-04-22, 11:25
Medlem
_Dante_s avatar
Jag har hört att hon ibland tar saker och går ut ur affärer utan att betala för dem.

Stämmer detta eller är det en hörsägen?
Citera
2009-04-22, 23:28
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Jag har hört att hon ibland tar saker och går ut ur affärer utan att betala för dem.

Det är helt sant, jag bekräftar
Citera
2009-04-23, 11:21
Medlem
ticas_1s avatar
Anna Book har numera opererat sin magsäck och har för första gången faktiskt gått ner i vikt. Nu ska hon vara någon form av referensobjekt för den kliniken som utförde operationen och vara med på informationsträffar. Jag tycker hon ska vara noga med att betona att det är jäfligt skönt att slippa dansa ner sig i parketten som hon gjorde på Let´s dance!
Citera
2009-06-20, 11:50
Medlem
Rick Derriss avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle5405392.ab

Någon som har?
Citera
2009-06-20, 12:13
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticas_1
Anna Book har numera opererat sin magsäck och har för första gången faktiskt gått ner i vikt. Nu ska hon vara någon form av referensobjekt för den kliniken som utförde operationen och vara med på informationsträffar. Jag tycker hon ska vara noga med att betona att det är jäfligt skönt att slippa dansa ner sig i parketten som hon gjorde på Let´s dance!

Ja om hon bantade ned sig 30-40 kilo så tror jag att hon skulle bli en riktigt läcker milf.
Citera
2009-06-20, 16:50
Bannlyst
Väldigt lik Dede lopez

Asså är det bara jag som tycker att hon ser ut som en fetare kopia av dede lopez
Citera
2009-06-20, 17:58
Medlem
Bull-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_

Jag vill minnas att hon gjorde en fettsugning och annan plastik för ett antal år sen som hon inte betalade för....
Citera
2009-06-21, 06:19
Bannlyst
Ingen som reagerat på

att fettet verkar ha gått i arv bokstavligt talat..

Spyr på AB och hennes ständiga snack om sin vikt..faan ..har vi tvingats höra och se om den sedan ABC???

Det som slog mig är att hennes äldsta dotter är lika fet som morsan (var)
Hur faan kan man vara så oansvarig som förälder att man göder sin unge till att se ut som ..jag vet inte vad...en blobb..

(så vidare det inte är sjukdomsrelaterat d.v.s)

AB gjorde en klassisk för- fet-och ful -för-en-svensk-pojkvän-syndrom och blev uppraggad av en turkisk strandraggare som sedmera slapp göra militärtjänstgöring i sitt hemland..(den som är minst 2 år).Tack Anna!

och till DANTE: japp ,enligt väldigt många separata källor från Stockholms butiksliv är hon och Carola "kändis-kleptomaner" det vill säga stoppar på sig saker utan att betala för att de är "kändisar"..Carola är ett par snäpp värre än AB..Hon snor helt öppet genom att skrika "sätt upp det här på mig" för att sedan bara gå...men hon är fan riktigt schizo
Senast redigerad av meister02 2009-06-21 kl. 06:22.
Citera
2009-06-23, 11:57
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
att fettet verkar ha gått i arv bokstavligt talat..

Spyr på AB och hennes ständiga snack om sin vikt..faan ..har vi tvingats höra och se om den sedan ABC???

Det som slog mig är att hennes äldsta dotter är lika fet som morsan (var)
Hur faan kan man vara så oansvarig som förälder att man göder sin unge till att se ut som ..jag vet inte vad...en blobb..

(så vidare det inte är sjukdomsrelaterat d.v.s)

AB gjorde en klassisk för- fet-och ful -för-en-svensk-pojkvän-syndrom och blev uppraggad av en turkisk strandraggare som sedmera slapp göra militärtjänstgöring i sitt hemland..(den som är minst 2 år).Tack Anna!

och till DANTE: japp ,enligt väldigt många separata källor från Stockholms butiksliv är hon och Carola "kändis-kleptomaner" det vill säga stoppar på sig saker utan att betala för att de är "kändisar"..Carola är ett par snäpp värre än AB..Hon snor helt öppet genom att skrika "sätt upp det här på mig" för att sedan bara gå...men hon är fan riktigt schizo

Det är sjukdomsrelaterat. Anna Book har PCOS vilket kan vara ärftligt i många fall. Ett av symptomen på PCOS är övervikt, som inte är självförvållat. Men det hindrar ju inte att Anna Book är en jävla idiot. För det är hon.
Citera
2009-07-18, 22:21
Medlem
Kanelbullahs avatar
sjukdomsrelaterat eller ej, jag tror det allra största problemet är småätandet, hon har väl kakor under sängen eller i någon hemlig låda som ingen ser... :7
Citera
2009-07-19, 06:24
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Bug
Det är sjukdomsrelaterat. Anna Book har PCOS vilket kan vara ärftligt i många fall. Ett av symptomen på PCOS är övervikt, som inte är självförvållat. Men det hindrar ju inte att Anna Book är en jävla idiot. För det är hon.

PCOS Behandling:
"Övervikt behandlas som all annan övervikt med livsstilsändring och motionsidrott."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in