Mehmed Yürdagül, hennes första kille från Tensta/Rinkeby. Enligt en polare till mig som gick i samma klass som Mehmed var han en riktig mes som dom brukade pissa på i duschen och han bara tog emot.
Kommer ihåg att jag kollade upp Anna Book på ratsit när man kunde se inkomster. Hon taxerade väl något i 200 000 kronor omåret, aftonbladet har ju också sina "Så här mycket tjänar kändisarna" och då spelar väl hon ungefär i den ligan också. Tror hon sa att hon tjänade 25 000 i månaden. Det vill säga ungefär lika mycket som en sjuksköterskor och I Sverige betraktas hon som kändis!
Om jag inte missminner mig spenderade hon i princip hela förra sommaren med att sjunga på någon småländsk variant av Allsång på skansen i Gränna. Det bör väl ha givit ett par kronor åtminstonne!
Kommer ihåg att jag kollade upp Anna Book på ratsit när man kunde se inkomster. Hon taxerade väl något i 200 000 kronor omåret, aftonbladet har ju också sina "Så här mycket tjänar kändisarna" och då spelar väl hon ungefär i den ligan också. Tror hon sa att hon tjänade 25 000 i månaden. Det vill säga ungefär lika mycket som en sjuksköterskor och I Sverige betraktas hon som kändis!
För det första så är kändis och inkomst inte ihopkopplade på något sätt.
För det andra så har hon förmodligen ett bolag som hon tar ut 25 000 i månaden ur.
När det gäller den "sprickande magen" handlade det om ett bråck (om jag inte minns fel). Det är iofs ingen lögn, men jag tror att de flesta skulle välja en mindre dramatisk beskrivning.
Om ni vill tappa lite matlust:
På en marknad hittade jag ett begagnat nummer av tidningen Okej med ett baddräktsspecial med fröken Book. Det var visserligen ett gammalt nummer, möjligen från tiden i Solstollarna, men hon var inte särskilt liten då heller. Gissa om det blev affär av ...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!