Citat:
Ursprungligen postat av
Framme
Roberto äger ju bara en liten del i lägenheten. Äger förresten? Tunnan väntar nog olidligt på arvet efter flintskallens farsa. Flintskallen är nog ingen favorit hos farsan. Nu nedvärderar jag inte tunnhåriga, min gubbe är också det. Men ni fattar.
Jag är också tunnhårig, men snygg säger frugan. Undra om Anna säger det till Roberto också 😩
Jag tänkte på det Anna skrev på bloggen om Vanessa om hur mobbad hon varit på mellanstadiet och hur Anna oräkneliga gånger fått vara i skolan med Vanessa. Det är inte riktigt den versionen som jag fått höra. Jag fick höra att Vanessa var en intrigmakerska och lärarens ögontjänare som spelade oskyldig och började gråta hela tiden men var riktigt elak mot de andra tjejerna.
På idrottslektionerna ska det ha försvunnit saker från omklädningsrummen. Mycket ska ha hänt kring Vanessa men det var bara tårar så fort någon konfronterade henne. Anna ska ha varit mycket i skolan och vad jag fick höra så ska hon varit så otrevlig så skolkuratorn ska ha varit inkopplad och lovat Anna att skolan kunde ta hand om problemet så hon inte behövde vakta dottern mer. Skolkuratorn skulle haft tjejgrupper och verkligen försökt få de andra tjejerna att stå ut med Vanessa och vara snälla mot henne och sluta mobba henne. Efter detta så ska Vanessa ha triumferat över att de andra fick skäll av skolkuratorn och blivit ännu värre.
Hon ska ha sagt att hon tänker bli känd fotomodell och haft bilder på sig själv från tidningar där hon var med urklippta och upptejpade på insidan av sitt skåp på högstadiet. Haft ett pennskrin med sin mamma på osv.