Citat:
Ursprungligen postat av
bluenail
Hittade inlägget under rubriken "Husletande" Det var ett svar från tunnan till ett inlägg som någon hade skrivit ang. om dom var husmänniskor.
Här är hela svaret:
Det är vi fullt medvetna om. Och som sagt det är något vi funderat länge och väl på. Att köpa hus är ett stort engagemang och vi är två vuxna människor som förstår exakt vad det innebär.
Och kul att du själv påpekar just – hur det framställdes i Arga Snickaren VIP.
Det var just det…..det är lite så tv funkar och allt är inte alltid riktigt så som det framställs. Dessutom har det gått över 3 år sedan vi gjorde AS VIP….och man hinner lära sig väldigt mycket på den tiden inte sant? Ja, om intresset finns iallafall – och det intresset har jag och Roberto. Så vi är långt ifrån samma människor idag som då. Jag framför allt lider inte utav depression längre och låter ingen trycka ner mig och styra mig åt det håll som passar någon annans syfte bäst
Och om vi har koll eller inte, drabbar ju faktiskt ingen annan, inte sant?
Vi har dessutom snart en egen utbildad snickare i familjen – så vi kommer nog reda oss 😊
Om inte annat så tar vi hand om vårt själva, eftersom vi blev många erfarenheter rikare utav att vara med om fuskbygget som AS VIP gjorde. Annars hade dom aldrig behövt komma och göra om och göra rätt.
Mvh Anna.