2018-11-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Klart dom ska köpa ett ruckel!
Detta svar son tunnan gav i sin blogg tycker jag är sååå bra!

Vi har dessutom snart en egen utbildad snickare i familjen – så vi kommer nog reda oss 😊
Om inte annat så tar vi hand om vårt själva, eftersom vi blev många erfarenheter rikare utav att vara med om fuskbygget som AS VIP gjorde. Annars hade dom aldrig behövt komma och göra om och göra rätt.

Inga pengar har de - utan tvingas köpa ett fallfärdigt ruckel mitt ute i skogen.
Som pricken över i:et så skall sonen totalrenovera alltihop, efter sin nytagna "examen" som snickare.

HAHAHAHAHA. Jag dör!

Book och hennes familj är beviset på att verkligheten överträffar dikten. Man tror liksom inte att galenskaperna kan bli värre - men hon överträffar sig själv varje gång! Hela Sverige, inklusive kändisarna, skrattar åt denna dysfunktionella familj.
Citera
2018-11-18, 15:36
Medlem
Haklöse kanske borrar upp gloryholes på gästtoaletten?
Citera
2018-11-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Haklöse kanske borrar upp gloryholes på gästtoaletten?

Eller bollhav och lekrum för barn

Hur många inlägg per dag väntas Book göra på bloggen?
Citera
2018-11-18, 16:20
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Klart dom ska köpa ett ruckel!
Detta svar son tunnan gav i sin blogg tycker jag är sååå bra!

Vi har dessutom snart en egen utbildad snickare i familjen – så vi kommer nog reda oss 😊
Om inte annat så tar vi hand om vårt själva, eftersom vi blev många erfarenheter rikare utav att vara med om fuskbygget som AS VIP gjorde. Annars hade dom aldrig behövt komma och göra om och göra rätt.

Under vilket inlägg hittade du det svaret? Hittar det inte? Borttaget?
Citera
2018-11-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Under vilket inlägg hittade du det svaret? Hittar det inte? Borttaget?

Hittade inlägget under rubriken "Husletande" Det var ett svar från tunnan till ett inlägg som någon hade skrivit ang. om dom var husmänniskor.
Citera
2018-11-18, 16:45
Medlem
Citat:
Hittade inlägget under rubriken "Husletande" Det var ett svar från tunnan till ett inlägg som någon hade skrivit ang. om dom var husmänniskor.

Här är hela svaret:

Det är vi fullt medvetna om. Och som sagt det är något vi funderat länge och väl på. Att köpa hus är ett stort engagemang och vi är två vuxna människor som förstår exakt vad det innebär.
Och kul att du själv påpekar just – hur det framställdes i Arga Snickaren VIP.
Det var just det…..det är lite så tv funkar och allt är inte alltid riktigt så som det framställs. Dessutom har det gått över 3 år sedan vi gjorde AS VIP….och man hinner lära sig väldigt mycket på den tiden inte sant? Ja, om intresset finns iallafall – och det intresset har jag och Roberto. Så vi är långt ifrån samma människor idag som då. Jag framför allt lider inte utav depression längre och låter ingen trycka ner mig och styra mig åt det håll som passar någon annans syfte bäst
Och om vi har koll eller inte, drabbar ju faktiskt ingen annan, inte sant?

Mvh Anna.
Citera
2018-11-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Bilen är 17 år gammal, säkert några allvarliga fel som kostar multum att åtgärda på verkstad. Pengar är något som Anna slänger ut på skräppynt både för hemmet och pynta sig själv.
Man ska ha råd att tanka också, annars står bilen still
Citera
2018-11-18, 18:03
Medlem
Minkybabys avatar
Anna anmäler återigen sitt intresse för att bli inbjuden till TV4s Så mycket bättre i en kommentar till en kommentar på hennes instainlägg om albumet Anna som gavs ut 1997:
https://www.instagram.com/p/BqSik5Fl4_N/
Citat:
annatoledanobook Detta var längesedan 1996-1997 ❤️🎼 fina minnen. Men också smärtsamma på samma gång - livet. #mittalbumanna #egnalåtar
[...]
annatoledanobook @deleteman Ja det var fan tider. Skulle inte många utav låtarna platsa i @samycketbattre killen? Jag vidhåller det hur som helst 😂⭐️💪🏽 Man ska fan tro på sig själv - Saknar dig vännen.
Googlade lite på Annas diskografi, ett tips till lilla Anna: se över din wikipediasida, särskilt avsnittet Externa länkar, inte mycket som var aktuellt där inte ...
Citat:
Externa länkar
Officiell webbplats
Dance Romance: Anna Book
Anna Book diskografi i MusicBrainz
Eller kanske någon snäll flashbackare kan hjälpa till med uppdateringar
Citera
2018-11-18, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Förtydligande (och kommentaren ligger faktiskt kvar, tror inte Anna fattar hur spydig den är): Stina undrar om Anna skulle orka fortsätta med PW. OM HON SKULLE BÖRJA JOBBA NÅGON GÅNG.
Jag tror på teorin om att bilen är såld/har körbud eller dylikt: Anna tycker nog att det är förskräckligt att behöva åka buss och tunnelbana, och tänk vilken uppståndelse bland allmänheten när denna megastjärna står på perrongen/busshållplatsen...
Varför så viktigt att kolla efter inredning när man inte ens vet var man ska bo?
Vilken tjejmiddag var det - någon som har koll på My eller Kin t ex?
Hur kan man missbedöma avstånden i Sthlm så pass, varför såg hon inte till att vara hemma vid 16-tiden eller så?
Varför väntar familjen så länge på att just Anna ska laga middagen?
Varför starta en så otroligt trivial blogg när man inte har något intressant alls att skriva om?
Anna är en kvinna av folket åker kollektivt, andra divor åker limousine
Citera
2018-11-18, 18:19
Medlem
Citat:
Här är hela svaret:

Det är vi fullt medvetna om. Och som sagt det är något vi funderat länge och väl på. Att köpa hus är ett stort engagemang och vi är två vuxna människor som förstår exakt vad det innebär.
Och kul att du själv påpekar just – hur det framställdes i Arga Snickaren VIP.
Det var just det…..det är lite så tv funkar och allt är inte alltid riktigt så som det framställs. Dessutom har det gått över 3 år sedan vi gjorde AS VIP….och man hinner lära sig väldigt mycket på den tiden inte sant? Ja, om intresset finns iallafall – och det intresset har jag och Roberto. Så vi är långt ifrån samma människor idag som då. Jag framför allt lider inte utav depression längre och låter ingen trycka ner mig och styra mig åt det håll som passar någon annans syfte bäst
Och om vi har koll eller inte, drabbar ju faktiskt ingen annan, inte sant?

Mvh Anna.
Milde himmel vilken naiv människa. Ska bli kul och se livesändningarna från renoveringen. Måtte inte lillsnickaren få dra elen då kan det bli fel i eltandborsten för Annas nypolerade tänder.
Citera
2018-11-18, 18:42
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Tog mycket viljestyrka för att inte trycka på skrattemojin åt denna numera borttagna kommentar.
Är stolt över mig själv för att jag inte är blockad än 😊

https://minfil.com/q7C9x3lfbd/F9C15C...2EA170771_jpeg

Hon kommer ALDRIG att fatta.
https://postimg.cc/gallery/2pf55bjpu/
Citera
2018-11-19, 13:52
Medlem
Softis...s avatar
El Volvo de Toledanos:
https://biluppgifter.se/brukare/pers...ork/yR3XRMbRjL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera