2014-08-24, 23:18
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Snart på en bensinmack nära Dig!!!

Det kan passa bra eftersom jag hört att skivans titel ska vara - 100 oktan med Anna Book.

Bensinmack kan ju dessutom passa bra eftersom låten ABC skall finnas med på skivan...texten går så här...

A B C ? du är i mina tankar

Citera
2014-08-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://stoppapressarna.se/svenskt/fe...stos-adoniadis

"Även Felicia har länge kämpat med att gå ner i vikt, och lyckades nyligen minska 45 kilo på bara fem månader, skriver Aftonbladet Klick.
– Jag vägde som mest hundra kilo men nu väger jag femtiofem, så jag är nöjd, säger hon.

Det är framför allt intresset för träning som fått turturduvorna att hitta kärleken i varandra och Felicia berättar att de ofta tränar tillsammans och peppar varandra:
– Hristos älskar att piska mig på gymmet.2

Kul att någon i familjen Book lyckas gå ned i vikt.

Dottern har väl också genomgått en gastric bypass va?
Citera
2014-08-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heissehexe
Dottern har väl också genomgått en gastric bypass va?
Det har hon. Om man tittar på bilderna av Books födointag så har hon gött sin dotter vilken har samma fetmaanlag som mamsen. Dom yngre barnen verkar brås på den underbara papsen. Inte feta ännu i alla fall och kanske att dom klarar sig genom att vägra grismaten.
Citera
2014-08-25, 01:19
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det kan passa bra eftersom jag hört att skivans titel ska vara - 100 oktan med Anna Book.

Bensinmack kan ju dessutom passa bra eftersom låten ABC skall finnas med på skivan...texten går så här...

Det är ju en körskiva...

D E F ? Denise ligger i bagageluckan och bankar...
Citera
2014-08-25, 18:58
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Fy fan vilka äckliga bilder! "Spyan" längst ner till höger var vidrig. Man ser att det är ett psykfall som har lagat detta. Och vilken text! Där visade hon åter prov på att det inte står rätt till.

Ja, fy vilken motbjudande bild.
Man riktigt kräks i munnen när man ser hennes kokkonster på bild.
Eller är det sin egen avföring/spya hon har fotograferat?

All hennes "mat" verkar vara garnerad med någon sorts seg hinna av slem...
Jag tror t o m att min hund hade fnyst och ryggat tillbaka om den blivit serverad en sådan äcklig skål med sörja som hon kallar för mat...
Senast redigerad av Rimbert 2014-08-25 kl. 19:25.
Citera
2014-08-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Jag tror t o m att min hund hade fnyst och ryggat tillbaka om den blivit serverad en sådan äcklig skål med sörja som hon kallar för mat...
Eller hur? Så vidrigt. Jag skojar inte då jag säger att jag mår illa av att se bilderna. Vet inte ens hur man lyckas med att få något se så äckligt ut. Känner kväljningarna nu..........
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-25 kl. 21:11.
Citera
2014-08-26, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Vill bara tillägga att min katt hade klöst ögonen ur mig om jag serverat något av detta!
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-26 kl. 00:24.
Citera
2014-08-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hon var med i publiken på Sommarkrysset på Gröna Lund idag också, blev intervjuad av Gry Forssell och berättade bl.a att hon ska släppa en skiva i höst med sin kör från det där tv-programmet Körslaget.

Förstod inte riktigt poängen med att hon skulle ställa sig upp och börja berätta om vilka hon hade med sig dit och vad hon ska göra i höst etc eftersom hon endast var där som publik. Men är man en fullfjädrad linslus så är man.
Ska bli intressant att se hur många ex man säljer av den skivan, LOL!
Citera
2014-08-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag tror att många i denna tråd kommer bli förvånade hur populär Anna Book är ute på landsbygden i Sverige, skivan kommer att sälja guld på nolltid.
Ni som tvivlar eller ej uppfattar Anna Books storhet och talang är enligt mig inkompetenta inom musik och vad som säljer.
Hon har ju för fanken legat på topplistan ett flertal gånger varför är ni så avundsjuka på Anna Book?
Du sambasomrero beter dig som om du vore grön av avund för att du inte lever Anna Books lyckliga liv, skaffa dig ett liv.

Anna Books nya skiva kan bli en riktig kioskvältare.
Citera
2014-08-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Beror på hur många Book med familj har råd att köpa. Eftersom vännerna inte längre finns kvar så blir det något färre. Kanske 10 exemplar och några till som får plats i handväskan. 18 skivor sammanlagt?
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-26 kl. 23:58.
Citera
2014-08-27, 00:47
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Beror på hur många Book med familj har råd att köpa. Eftersom vännerna inte längre finns kvar så blir det något färre. Kanske 10 exemplar och några till som får plats i handväskan. 18 skivor sammanlagt?

Nu är du ute och cyklar! Är du medveten om hur många förståndshandikappade, blinda och döva som bor i landet? Skulle lätt lägga tusen till till din siffra!
Citera
2014-08-27, 02:20
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nu är du ute och cyklar! Är du medveten om hur många förståndshandikappade, blinda och döva som bor i landet? Skulle lätt lägga tusen till till din siffra!

Just gruppen 'döva' är nog inte några större skivköpare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in