Såg på hennes Instagram att hon minsann smällt till med en jädra nyårsresumé på bloggen. För att ta mig dit googlade jag ”anna book blogg” och det är ju så hysteriskt roligt att bloggen är sökträff nummer tre, varan andraplatsen är intet mindre än
http://www.annabook.nu - typ världens roligaste hemsida. Den har varit uppe för diskussion i tråden tidigare. Men jag slänger med ett citat här och nu, det är ju ändå nyår:
Citat:
ANNA BOOK KARRIÄR (sic!) Innan 1984 hade inte många hört talas om Anna Book. Det är inte heller konstigt eftersom hon då bara var fjorton år.
Nu skall jag plöja mig igenom nyårsinlägget. Hon tog till sig av er kritik. Tack Anna, för att du lyssnar till oss och tar åt dig av vår feedback!
Edit: nu läst nyårsinlägget på bloggen. Det är samma gamla svammel som alltid. Hon skall börja satsa på sig själv, för första gången någonsin (not) och hon finns till för att uppröra men inte för att döma. Sedan ca oändligt många bilder på henne själv. Bland annat där hon tar bilder på sig själv som den sanna Tunna hon är och så jämför hon med när hon efter barbiedrogen var smal en period. Älskar att de flesta ”smalbilderna” är från förra året. Hahahha. Hon är så jävla pinsam. Fml.