2018-12-31, 17:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Han kan vara tacksam att han inte kan läsa svenska och följa ABC på nätet.

Fast han har väl bott i Sverige? Roberto måste väl ha träffat Anna på något sätt och jag trodde att de möttes i Sverige?
Citera
2018-12-31, 18:42
Medlem
Anna Book tror nog att hon är söt och charmig, som gråter och är "lite knasig" på tv(hon förtränger nog sitt eget "BAM, BAM, BAM!"-framträdande...). Så där så hon NOG TROR att" Anders Arga Snickaren" så gärna kommer att komma hem till hennes nya hus och göra en renovering. Så får hon lite mer tv-tid och kanske även pengar....

Dock tror jag att Arga Snickaren, Anders aldrig mer vill göra ett dyft för Anna Book. Däremot så gillar ju TV4 henne, varför vet jag inte, men det var väl TV4 som hade Martin Timell? Så då kan ju de kanske göra ett program, där Martin Timell liksom skall få "återupprättelse" där han åker hem till Book- Toledano och fixar deras hus...Ja, de skulle nog tycka så bra om varandra att Martin Timell rent av får följa med och storhandla på Ica Maxi(för att snatta) och gå på toaletten med paret Toledano-Book....
Citera
2018-12-31, 18:47
Medlem
Frammes avatar
Jag sökte på Roberto Toledanos pappa på Google, tyvärr har jag inte lärt mej att infoga länkar. Men det dök upp fina inlägg om allas vår eminenta kärring Anna. Jag är en person som älskar korsord, och till min förtret så dyker kärringens namn upp ofta nu för tiden. Är det en fan av henne som konstruerar korsorden eller är det någon som har idétorka. Hemskt i vilket fall som helst och jag får väl vänja mej vid det, hur nu det ska gå till.
Citera
2018-12-31, 19:21
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Glöm inte potatisgratängen, den måste ha lite av kärringens specialkrydda, som jag just nu har glömt vad det var.
Chili explosion. Glöm aldrig det!
Citera
2018-12-31, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fast han har väl bott i Sverige? Roberto måste väl ha träffat Anna på något sätt och jag trodde att de möttes i Sverige?
Tänkte på hennes svärfar. GOTT NYTT
Citera
2018-12-31, 19:34
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Chili explosion. Glöm aldrig det!
Hur i helsefyr kunde jag glömma det. Hon har ju försökt hjärntvätta alla med hennes specialitet. Chili hit och dit. Har hon lagt av med den nu? Min egen specialitet är salt och peppar, men inte tusan gapar jag om det i tid och otid. Förresten så har jag inget behov av att exponera mej och mitt liv heller.
Senast redigerad av Framme 2018-12-31 kl. 19:37.
Citera
2018-12-31, 20:12
Medlem
colberttts avatar
Såg på hennes Instagram att hon minsann smällt till med en jädra nyårsresumé på bloggen. För att ta mig dit googlade jag ”anna book blogg” och det är ju så hysteriskt roligt att bloggen är sökträff nummer tre, varan andraplatsen är intet mindre än http://www.annabook.nu - typ världens roligaste hemsida. Den har varit uppe för diskussion i tråden tidigare. Men jag slänger med ett citat här och nu, det är ju ändå nyår:

Citat:
ANNA BOOK KARRIÄR (sic!) Innan 1984 hade inte många hört talas om Anna Book. Det är inte heller konstigt eftersom hon då bara var fjorton år.

Nu skall jag plöja mig igenom nyårsinlägget. Hon tog till sig av er kritik. Tack Anna, för att du lyssnar till oss och tar åt dig av vår feedback!

Edit: nu läst nyårsinlägget på bloggen. Det är samma gamla svammel som alltid. Hon skall börja satsa på sig själv, för första gången någonsin (not) och hon finns till för att uppröra men inte för att döma. Sedan ca oändligt många bilder på henne själv. Bland annat där hon tar bilder på sig själv som den sanna Tunna hon är och så jämför hon med när hon efter barbiedrogen var smal en period. Älskar att de flesta ”smalbilderna” är från förra året. Hahahha. Hon är så jävla pinsam. Fml.
Senast redigerad av colberttt 2018-12-31 kl. 20:19.
Citera
2018-12-31, 21:49
Medlem
wewereonabreaks avatar
Alltså den där bildkavalkaden, den kan användas som varning om någon funderar på att testa Barbiedrogen... fruktansvärt hur hon ser ut på de smalaste bilderna. Och där hon gått upp i vikt igen så är oxå solbrännan borta....
Citera
2018-12-31, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Alltså den där bildkavalkaden, den kan användas som varning om någon funderar på att testa Barbiedrogen... fruktansvärt hur hon ser ut på de smalaste bilderna. Och där hon gått upp i vikt igen så är oxå solbrännan borta....

Såg bara de enormt vita och stora tänderna. Hon måtte tycka att det är snyggt men kan för egen del inte begripa hur 🙄
Citera
2018-12-31, 23:51
Medlem
Killthepoors avatar
Gott nytt på er mina tunnkompanjoner😁
Jag förutspår ett händelserikt år från tunnan med familj😁 Mycket har vi att se fram emot må jag säga!
(Ja, fruktansvärt tragiskt att jag sitter här 10 minuter innan nya året&#128514
Citera
2019-01-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Gott nytt på er mina tunnkompanjoner😁
Jag förutspår ett händelserikt år från tunnan med familj😁 Mycket har vi att se fram emot må jag säga!
(Ja, fruktansvärt tragiskt att jag sitter här 10 minuter innan nya året&#128514

Är lika tragisk jag. Men jag skyller på att jag jobbar natt. Å denna tråd är det mest spännande som händer.
Citera
2019-01-01, 02:40
Medlem
Zoom008s avatar
Jag är så djävla trött på tråden men glider ändå in kontinuerligt för att se om det hänt nåt nytt. Kommer inte skriva nåt mer själv är mitt nyårslöfte och egentligen ska människan vara glad att den här tråden finns då den består av folk som fortfarande ens bryr sig om fanskapet. Jag hoppas och tror att Bookens tid är förbi och det största misstaget hon gjorde var att sätta in löständer och banta ner sig med en drog som gjorde att hon såg grotesk ut.

Det svenska folket vill se är en rund Anna med ögonbryn som en ledsen hund och tårar som forsar. Hon har förstört allt som var hennes varumärke genom att förställa sig till en oigenkännlig häxa. Hon ska vara tacksam att Oxblod fortfarande skriver av det hon hör och ser på poddar och annat skräp. Ingen journalist som åker till typ Afghanistan eller Syrien direkt. För mig blir det Book/Toleladofritt en tid då jag känner mig olustig varje gång jag går in på en tråd som handlar om en idiot. Usch! Tack och hej, leverpastej! Få personer äcklar mig så mycket som herr Toffel själv. Han är värre än kylskåpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in