2019-01-02, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hur är det möjligt att han fått ny flickvän? Har dagens tjejer inga krav på den de blir ihop med?
Flickans föräldrar borde reagera kraftigt mot det här förhållandet. Hade min dotter kommit hem med den här svärsons kandidaten så hade han flugit ut genom närmaste öppning.
Citera
2019-01-02, 15:29
Medlem
Kattriarkens avatar
Anna, den allt igenom ogoda samariten har tydligen pysslat med välgörenhet i jul. Det är imponerande hur någon kan vara så ödmjuk, givmild, osjälvisk och fantastisk. Det är nästan så att jag får en smärre existensiell kris för att jag inte är lika fin och osjälvisk som Anna Book:

Citat:
Personligen har jag jobbat ideellt för massa olika organisationer sedan jag var 15 år. Jag har personligen skänkt massor med pengar och gett utav min tid och engagemang. Jag har sjungit på galor offentliga och privata, skänkt och tillverkat saker / produkter för olika auktioner och insamlingar, viktiga och bra saker. Och det har så klart gett mig massor med kärlek och tacksamhet tillbaka. MEN….det är nu när jag bidrar på dessa sätt, som det känns mer genuint på något sätt. Och det jag känner mest stolthet över, är det faktum att jag inser VÄRDET utav min tid, mitt engagemang och min genuina omtanke gentemot mina medmänniskor på ett helt annat sätt nu. Och jag känner inte att min insats bara är viktig när jag KAN skänka tusentals kronor. För, förlåt…DET är lätt när man har pengar.

Det var bannemej det finaste jag hört sen jag blev konfirmerad!
Citera
2019-01-02, 16:16
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Anna, den allt igenom ogoda samariten har tydligen pysslat med välgörenhet i jul. Det är imponerande hur någon kan vara så ödmjuk, givmild, osjälvisk och fantastisk. Det är nästan så att jag får en smärre existensiell kris för att jag inte är lika fin och osjälvisk som Anna Book:

Personligen har jag jobbat ideellt för massa olika organisationer sedan jag var 15 år. Jag har personligen skänkt massor med pengar och gett utav min tid och engagemang. Jag har sjungit på galor offentliga och privata, skänkt och tillverkat saker / produkter för olika auktioner och insamlingar, viktiga och bra saker. Och det har så klart gett mig massor med kärlek och tacksamhet tillbaka. MEN….det är nu när jag bidrar på dessa sätt, som det känns mer genuint på något sätt. Och det jag känner mest stolthet över, är det faktum att jag inser VÄRDET utav min tid, mitt engagemang och min genuina omtanke gentemot mina medmänniskor på ett helt annat sätt nu. Och jag känner inte att min insats bara är viktig när jag KAN skänka tusentals kronor. För, förlåt…DET är lätt när man har pengar.

Jag har ägnat mig åt välgörenhetsarbete under snart 30 år och rört mig mycket i Stockholms inrättningar för hjälp till behövande och jag har aldrig under alla dessa år hört talas om att just Anna Book jobbat hårt för välgörenhet.

Skulle vara intressant att få veta vilka organisationer hon jobbat så duktigt för och ännu mer intressant att få veta vad för viktiga och bra grejer hon personligen tillverkat och skänkt.
Bara det inte är dom där jävla jättetrosorna som hon ville sälja som hon sytt ihop och gjort tvåmanstält av eller något.

Nä du Kattriarken, att Anna Book skulle vara ödmjuk och ge något utan att få något tillbaka det finns nog inte på världskartan.
Hon försökte sig på en KarlBertil men se det gick inte.
Citera
2019-01-02, 16:58
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Anna Book tror nog att hon är söt och charmig, som gråter och är "lite knasig" på tv(hon förtränger nog sitt eget "BAM, BAM, BAM!"-framträdande...). Så där så hon NOG TROR att" Anders Arga Snickaren" så gärna kommer att komma hem till hennes nya hus och göra en renovering. Så får hon lite mer tv-tid och kanske även pengar....

Dock tror jag att Arga Snickaren, Anders aldrig mer vill göra ett dyft för Anna Book. Däremot så gillar ju TV4 henne, varför vet jag inte, men det var väl TV4 som hade Martin Timell? Så då kan ju de kanske göra ett program, där Martin Timell liksom skall få "återupprättelse" där han åker hem till Book- Toledano och fixar deras hus...Ja, de skulle nog tycka så bra om varandra att Martin Timell rent av får följa med och storhandla på Ica Maxi(för att snatta) och gå på toaletten med paret Toledano-Book....
Så kan Martin ta bowlinggrepp på Booken. Härligt.
Citera
2019-01-02, 17:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken

Vlken underbart tydlig beskrivning av Tant Fyrkants ”osjälviskhet”
Citera
2019-01-02, 18:29
Medlem
Jaha Tunnan har utnämt sig till filantrop var det när hon satt med några väl infisna trosor? Välgörenhetsgalor hon deltagit i? Har inte sett hennes namn i något sådant sammanhang alla seriösa i branschen skyr Tunnan som pesten. Hon hade en kvart i rampljuset för över trettio år sedan, men den chansen brände hon och hennes mor som var någon manager för dottern. Sagan slutade med att TunnaMamma köpte pälsar brännvin och Mercedes-Benz för slantarna hon cachade in för ABC.
End of story
Citera
2019-01-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tydligen fyllde Roberto 50 år i juni 2018 men det finns inget om att de firade honom eller hade ett större kalas men när primadonnan fyller år slår hon på stort, ingen får vara mer än hon så inte ens hennes man firas när han fyller 50år!
Dom har faktiskt inga vänner kvar att bjuda.
Citera
2019-01-02, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag har ägnat mig åt välgörenhetsarbete under snart 30 år och rört mig mycket i Stockholms inrättningar för hjälp till behövande och jag har aldrig under alla dessa år hört talas om att just Anna Book jobbat hårt för välgörenhet.

Skulle vara intressant att få veta vilka organisationer hon jobbat så duktigt för och ännu mer intressant att få veta vad för viktiga och bra grejer hon personligen tillverkat och skänkt.
Bara det inte är dom där jävla jättetrosorna som hon ville sälja som hon sytt ihop och gjort tvåmanstält av eller något.

Nä du Kattriarken, att Anna Book skulle vara ödmjuk och ge något utan att få något tillbaka det finns nog inte på världskartan.
Hon försökte sig på en KarlBertil men se det gick inte.
Skänkte inte hon sina stora trosor till någon har jag för mig att hon sa i något videoklipp :-)
Citera
2019-01-02, 20:45
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Skänkte inte hon sina stora trosor till någon har jag för mig att hon sa i något videoklipp :-)

Förglöm icket stordådet där hon skänkte bort Antonios gamla barnvagn till en noga utvald, fattig familj i mataffären! Hon kunde ha sålt den till second hand, men inte vår Anna, inte! Dessutom skulle den inte ha genererat några pengar, tydligen.

https://bloggbevakning.se/2016/06/29/raknas-det-anda/
Citera
2019-01-02, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kollar nu på Mamma Mia på TV3, och Fläsktunnan grämer sig säkert åt att ingen gjort en musikal på hennes "låtskatt". I och för sig så skulle väl den musikalen slår världsrekord som världens kortaste musikal, på max fem minuter, för mer går ju inte att få ihop om ABC.....

Tack för att du berättar!
Citera
2019-01-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha Tunnan har utnämt sig till filantrop var det när hon satt med några väl infisna trosor? Välgörenhetsgalor hon deltagit i? Har inte sett hennes namn i något sådant sammanhang alla seriösa i branschen skyr Tunnan som pesten. Hon hade en kvart i rampljuset för över trettio år sedan, men den chansen brände hon och hennes mor som var någon manager för dottern. Sagan slutade med att TunnaMamma köpte pälsar brännvin och Mercedes-Benz för slantarna hon cachade in för ABC.
End of story
Hahaha, skrattar så jag gråter nästan, detta är nog sanningen, så nära vi kan komma den, tror jag-okså.
Citera
2019-01-02, 23:40
Medlem
läste på facebooksidan " vid din sida stockholm" nu minns jag inte om frontpersonen heter jeanette där men hur som helst är det väl den fronttjejen som anna nämner som min vän etc på insta. Jag såg för ett tag sen att någon frågar om de i vid din sida hade samarbete med book, de svarade inte samarbete men anna är en vän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in