2018-12-30, 00:30
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag vill minnas att det var som så att Anna Books tandläkare inte ville sätta i dessa tänder, men att på något vis så övertalade hon henne och skrev nog på något papper att hon tog det hela på sitt eget ansvar. Varför Anna Book fick hämta sina tänder själv på macken, som alltså var hennes paketombud. Sedan var Anna Book hemma hos tandläkaren och lagade mat och Felicia skulle bli tandläkarens om det var ekonomiassistent eller något.... Men sen tog det tvärt slut.

Jag undrar om någon här inne törs ringa till tandläkaren och be om referenser på Felicia och se vad hon svarar då? Så att man kanske fick veta vad det var som hände, då det blev verkligen tvärt tyst. Sen var ju tandläkaren tonårsmamma till en tjej i vevan gossen Toledano/Book blev dömd för våldtäkt på en trettonårig tjej, så inte vet jag om det också stängde av "vänskapen". Men på något vis tycker man att den ena eller den andra velat "tala ut" men ingen verkar någonsin mer vilja nämna den andra, av Anna och tandläkaren.
Book betalade väl inte, då blev det aldrig färdigt för att hon inte fick någon återbesökstid, för att hon inte betalat eftersom det inte var färdigt och då fick hon ingen ny tid... 😁 Undrar om Roberto fick dra fram multifunktionsverktyget Dremel och slipa ner dem.
Citera
2018-12-30, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postis
Stör mig något på att det första hon gör efter att ”vunnit” BLVIP och för första gången dragit in pengar till familjen lägger dem på tänder och barbiedroger till sig själv. Skadestånd till våldtäktsoffer, skulder till kronofogden var inte att tänka på inte heller familjen som tvingas stå ut med hennes dagliga medialögner om hur bra de har det när de enligt socialtjänsten lever i misär. Nej för tusan, nya hästtänder till Anna var viktigast att bränna pengarna på. Hoppas på allvar att både man och barn lämnar henne omgående, byter ort och får ordning på sina egna liv.
https://www.instagram.com/p/Br7SQ-6C...=16m6lsgeepqfg

Vad är det för fel på hennes högra öga??
Citera
2018-12-30, 03:21
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCRkod

Samma som det vänstra? Kärringen är trots allt snart femtio år. I sina försök att se ut som hon låter och skriver, dvs tretton år, sminkar hon sig groteskt och ser ut därefter. Det är inga fysiska fel på fyrkantstunnan, det handlar bara om hur hon bäst lyckas klanta till sig framför spegeln medan hon intervjuar sig själv med en hårborste och sjunger ABC för ett utsålt Globen.
Citera
2018-12-30, 05:24
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hela min familj har sett detta och närmast skrattat sig harmynta åt hennes åthävor i skrot-Volvon.

Får säga att jag inte har någonting emot Tunnan personligen.
Men hon är en löjlig uppblåst typ som kan göra lite världen lite mer uthärdlig för en stund.
Men få är bättre om de ska skärskådas, men samtidigt lämnar få ut sitt liv som hennes höghet gör.

Skulle faktiskt tro att de flesta är bättre om de ska skärskådas, men de har å andra sidan inte samma behov av att prata om sig själva som hon har.
Citera
2018-12-30, 07:42
Medlem
Citat:

Det ser onekligen konstigt ut, ögonlocket verkar inte lira riktigt.
Citera
2018-12-30, 09:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Lite OT men ändå inte...
Skadade mina tänder när jag var 8 i en cykelolycka så fem framtänder i överkäken är ersatta med en sk bro.
Nu har jag haft samma bro sedan tonåren (vilket är typ 30 år sedan) och den ska bytas.
Avtryck görs och så ska färg väljas så tandläkaren tar fram nån slags provfasader i olika färger och jämför mot min underkäke..så hittar hon den hon tycker ser bra ut och ska visa mig. Men jag vill verkligen inte se mig i spegeln med bara titanskruvar som sticker ut så jag sluddrar fram
-jag litar på er, bara det inte ser ut som Anna Books
Det blir lite pinsam tystnad i en sekund.
Sen brast det totalt för både tandläkare och sköterska..
-Du, Jag har inte gått i högskolan på tok för dyra år och jobbat i 30 år för att skämma ut mig. Ingen fara. Du kommer inte vara i närheten av hennes flourescerande gaddar.
Sen fortsatte de diskussionen sig emellan kring hur man förstör sitt varumärke om man gör en sån sak. Vem vill ens bli sammankopplad med Anna Book..var rätt roligt att ligga där och "tvingas lyssna" Min tandläkare är väldigt vän och mysig...men hon flippade totalt kring Books tänder. Så får man bara inte göra som yrkesmänniska, sa hon om Books tandläkare
Så....de där gaddarna för 3000 st...jösses..och dessutom...mina nya 5 st, inkl lite annat sidojobb, tandsten, en dragning av gammal visdomstand mm slutar på 14.000 . Och min tandläkare är inte billig. Men jag antar att Books tänder inte subventioneras..

Alltså..jag tror inte en sekund på att Anna har betalat drygt 100 000 för sina tänder, som hon försöker
påskina.Även om hon vägrar säga hur mycket hon ens har betalat.
Men hon säger att tänderna kostar mellan 3000-6000 kr styck och att hon totalt ska sätta in 30
tänder...
Det är möjligt att tandläkaren gjorde en deal med Anna, tex att Felicia skulle jobba få gratis inofficiellt, typ att hon står som anställd med lön, fast hon inte gör ett dyft, bara för att få Sgi om hon sjukskriver sig.Detta mot att Anna gratis eller för typ några tusen fick sina tänder gjorda.
Citera
2018-12-30, 14:56
Medlem
Lindalovers avatar
Lite mer svar på frågor från i fredags som vår osympatiska världsstjärna så (o)trevligt svarade på. Tyvärr skriftligt så inga vita hästtänder...

https://minfil.com/3e8dj7p8bd/42FD38...58D955BE84_MOV
Citera
2018-12-30, 15:23
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Lite mer svar på frågor från i fredags som vår osympatiska världsstjärna så (o)trevligt svarade på. Tyvärr skriftligt så inga vita hästtänder...

https://minfil.com/3e8dj7p8bd/42FD38...58D955BE84_MOV

Har du möjlighet att lägga upp texten här?

Jag har en gammal lånedator just nu, kan inte öppna länken.
Citera
2018-12-30, 15:41
Medlem
Delar av live med fyrkantstunnan från igår. Två länkar på drygt 10 minuter vardera. Del två innehåller både halmpynt samt snoppviftaren med ny flickvän

https://minfil.com/rfNfjdpebc/FF7FF6...8261593A02_MOV

https://minfil.com/E8P5j3p8b5/33385E...0A952F68A3_MOV
Citera
2018-12-30, 16:35
Medlem
Citat:
Det ända som är friskt.
Citera
2018-12-30, 16:54
Medlem
Booksmurfens avatar
Föredrar att vi kallar avskrädet för Våldtäktsmannen egentligen. Snoppviftaren låter för oskuldsfullt.
Citera
2018-12-30, 17:31
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Föredrar att vi kallar avskrädet för Våldtäktsmannen egentligen. Snoppviftaren låter för oskuldsfullt.
Föredrar att var och en bestämmer sådant själv.

Snart en vecka sedan Booken uppdaterade bloggen, går trögt med ”bloggkarriären”. Kanske både mor och dotter inte insåg att bloggande som inkomstkälla innebär en daglig arbetsinsats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in