2013-05-22, 19:36
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Både Maggan & Katrin jobbar och är framgångsrika i det dom gör! All heder åt Maggan som totalt ignorerade Tunnans påhopp! Om ni inte har läst hennes bok "Det ska bli mej ett sant nöje att döda dig" så gör det!

Du, jag har nog lite högre krav på de böcker och dess författare som jag läser! Och jag läser många böcker, slukar ett par i månaden, minst!

Skulle nog aldrig få för mig att läsa en självbiografi av dessa "framgångsrika" kvinnor.
Men det är ju kul att du gör det och säkert har du läst det mesta av det Maggan, Katrin och Anna Book producerat. Vem av dem är bäst?
Citera
2013-05-22, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Du, jag har nog lite högre krav på de böcker och dess författare som jag läser! Och jag läser många böcker, slukar ett par i månaden, minst!

Skulle nog aldrig få för mig att läsa en självbiografi av dessa "framgångsrika" kvinnor.
Men det är ju kul att du gör det och säkert har du läst det mesta av det Maggan, Katrin och Anna Book producerat. Vem av dem är bäst?
Att Tunnans hade skrivit böcker också hade jag ingen aning om, ändå läser även jag en hel del, Läckberg & GW Persson är två favoriter. Maggans bok påminde mycket om något jag upplevt själv, därför berörde den verkligen men det kanske är svårt att förstå för någon som besparats den erfarenheten!
Citera
2013-06-01, 20:21
Medlem
Tunnans bok har nog förväxlats med hennes inköpslista på Lidl. Om man läser tjockisens blogg kan det lätt konstateras att människan har problem med både grammatik, ordförråd och formulering.
Citera
2013-06-26, 15:23
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Dagens Aftonslask bjuder på följande läsning:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17024913.ab

Citera
2013-06-26, 16:48
Medlem
Kommer Tunnan från Munkfors?
Citera
2013-07-01, 00:12
Medlem
rebkeans avatar
Citat:

Hon har gått i skola här (munkfors) tror jag.
Hon hade ju en släkting som dog här för kanske nått år sedan.
Undrar om hon får ihop nån kör, det är ju inte så stort här om man så säger. :-)
Citera
2013-07-01, 18:11
Medlem
Citat:
..Hennes mor var ju alla fall från Stockholm..
Citera
2013-07-01, 20:49
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Hennes mor var ju alla fall från Stockholm..

Ja, och när Anna började bli känd så bodde hon i Nacka.

Förresten syntes hon på TV ikväll. Loppiskärring är hon emellanåt och har eget stånd här och där.
Citera
2013-07-02, 22:04
Bannlyst
Blippade runt idag på tvn helt plötsligt stod Anna där med pattarna framme det handlade tydligen om plastkirugi och dem hade tagit bort en massa fläsk från armarna mm.Jag fick tänka efter herregud är det annas pattar de som man fantiserade om i sin ungdom.
Citera
2013-07-02, 22:56
Medlem
apanola IIs avatar
Hon är ju rätt kortväxt om man så säger http://annabook.spotlife.se/files/20...627-173257.jpg
AB är hoben i den turkosa klänningen längst till höger
Citera
2013-07-03, 02:23
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Jag tror att hon är född i Kristinehamn.
Citera
2013-07-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja, och när Anna började bli känd så bodde hon i Nacka.

Förresten syntes hon på TV ikväll. Loppiskärring är hon emellanåt och har eget stånd här och där.

Det lär väl vara det enda stånd hon får se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in