2018-12-21, 17:21
Jag får inte upp någon bild på honom via länken.
Citera
2018-12-21, 18:25
Medlem
Boopidoos avatar
... och... DÄR....kom hyllningsinlägget till Vanessa 😁 på bloggen.

Tant Fyrkant passar också på att beskriva tillvaron på sitt verklighetsfrämmande sätt.
”Hämtade min älskade man på jobbet på Svenska Akademin”

Jag tror jag smäller av. Han är dörrvakt för bövelen
Citera
2018-12-21, 19:45
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
... och... DÄR....kom hyllningsinlägget till Vanessa 😁 på bloggen.

Tant Fyrkant passar också på att beskriva tillvaron på sitt verklighetsfrämmande sätt.
”Hämtade min älskade man på jobbet på Svenska Akademin”

Jag tror jag smäller av. Han är dörrvakt för bövelen
"Min älskade man dörrslusken".
Blev han inte till och med omtalad som en livvakt ett tag, av Anna.
Man fick nästan en liten James Bond-känsla på hennes beskrivning av slashasen Roberto.
Senast redigerad av Rimbert 2018-12-21 kl. 19:56.
Citera
2018-12-21, 19:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
"Min älskade man dörrslusken".
Blev han inte till och med omtalad som en livvakt ett tag, av Anna.
Man fick nästan en liten James Bond känsla på hennes beskrivning av slashasen Roberto.
Ja, tant fyrkant är ju mer känd för att slira på sanningen än för ABC. Det roligaste i allt ihop är att hon aldrig lär sig att hon gör bort sig och löjliga familjen mest hela tiden.
Citera
2018-12-21, 20:49
Medlem
Zoom008s avatar
Hon har verkligen gått loss sista tiden och pratar om intjänade miljoner på ABC-sången samt att hon skulle få miljoner för att få delta i en familjesåpa. Sen har hon talat om att hon bor granne med kungafamiljen och nu jobbar herr Toffel inom Svenska Akademin. Finns ingen hejd på framgångarna och dessutom ska hon köpa hus som förmodligen blir något utöver det vanliga. Bästa vore för Book att hon skaffade ett jobb så garantipensionen kan höjas med några kronor. Att hon inte nämnt något om ny bil också är märkligt då det brukar vara det som höjer statusen rejält.
Citera
2018-12-21, 21:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon har verkligen gått loss sista tiden och pratar om intjänade miljoner på ABC-sången samt att hon skulle få miljoner för att få delta i en familjesåpa. Sen har hon talat om att hon bor granne med kungafamiljen och nu jobbar herr Toffel inom Svenska Akademin. Finns ingen hejd på framgångarna och dessutom ska hon köpa hus som förmodligen blir något utöver det vanliga. Bästa vore för Book att hon skaffade ett jobb så garantipensionen kan höjas med några kronor. Att hon inte nämnt något om ny bil också är märkligt då det brukar vara det som höjer statusen rejält.

Bilen kanske är trasig eller också har sonen den på sina kriminella färder genom landet.
Vi får väl se nu då om kronofogden gör någon utredning av familjens göranden och låtanden framöver.
Men vad skulle hända nu då om de tvingas lämna lägenheten i februari som någon skrev?
Går socialtjänsten in och hjälper de med nytt boende om kronofogden även kräver dem på pengar?
Kommer socialtjänsten säga att de får bara typ en tvåa eller trea eftersom två av barnen är myndiga och inte ska bo hemma?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-12-21 kl. 22:00.
Citera
2018-12-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Bilen kanske är trasig eller också har sonen den på sina kriminella färder genom landet.
Vi får väl se nu då om kronofogden gör någon utredning av familjens göranden och låtanden framöver.
Men vad skulle hända nu då om de tvingas lämna lägenheten i februari som någon skrev?
Går socialtjänsten in och hjälper de med nytt boende om kronofogden även kräver dem på pengar?
Kommer socialtjänsten säga att de får bara typ en tvåa eller trea eftersom två av barnen är myndiga och inte ska bo hemma?

Enligt en tidigare live har AB med familj en sådan fantastisk tur att de som köpt deras lägenhet vill ha tillträde till den först i sommar så de har några månader till på sig att leta nytt boende.
Citera
2018-12-21, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
I detta fallet så tror jag på kronofogden. Anna äger ingen lägenhet. Roberto äger inte lägenheten för då hade kronofogden sålt den på exekutiv försäljning för länge sedan.

Finns det nån med koll på hur mkt hon har hos fogden?
Citera
2018-12-22, 00:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Enligt en tidigare live har AB med familj en sådan fantastisk tur att de som köpt deras lägenhet vill ha tillträde till den först i sommar så de har några månader till på sig att leta nytt boende.

Ok, fast om hon har fogden efter sig så kan de alltså inte köpa en ny bostad innan de flyttar utan måste hyra den oavsett om det är ett hus eller en ny lägenhet annars säljs bostaden på exekutiv auktion eller har jag missförstått något i och med de nya uppgifterna som har framkommit i tråden?
Citera
2018-12-22, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ok, fast om hon har fogden efter sig så kan de alltså inte köpa en ny bostad innan de flyttar utan måste hyra den oavsett om det är ett hus eller en ny lägenhet annars säljs bostaden på exekutiv auktion eller har jag missförstått något i och med de nya uppgifterna som har framkommit i tråden?

Tolkar det precis som du gör (givet att KF-uppgifterna stämmer); då blir det till att hyra något.
Citera
2018-12-22, 04:08
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Bara en tidsfråga innan samtliga i Familjen Jätterik sitter utanför olika Konsumbutiker och säger "Hej hej"...
Citera
2018-12-22, 05:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Varför säger han att alla ska släppa det som hänt för 2 år sedan? Det är ju en helt annan Antonio idag säger han. Men han blev dömd för stöld mot en 15 årig pojke i oktober. Jag tycket inte han verkar ha förändrat sig.

Bilden ser ut som om den är tagen på Maria Ungdom, har han knarkar lite för mycket typ överdos? Den blåa gummimadrassen ser ut som en sådan de spolar av när fulla ungdomar kräks av fylla eller rökt på för mycket? Varför tar man en bild av sig i den situationen?

Han nämner i texten att han försökt ta livet av sig, kanske det är från det tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in