2019-06-27, 14:22
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
https://minfil.com/T6d4K5w0n2/261555...035913D64_jpeg

Anna visar upp sin röv 🙄😳

Ärligt talat - varför utsätter sig Märsta-tanten sig själv för detta? Fångarna på Fortet visas snart och då kommer det visas i vilken bra form tanten är.
Citera
2019-06-27, 14:32
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Japp. Och att hon vridit på sig så hon kunnat ta denna bild alldeles själv. Rakt bakifrån på håll...
Alla vet hur långt man räcker med armen bakåt å med även med en selfiestick krävs det viss akrobatisk förmåga för att ta ett sånt rövfoto ur den vinkeln med skärpa... varför nämner hon ens en lögn? Infen frågade ju om vem som tog fotot... jisses.

"Jag beställde xl men kom i m..."
Japp, då vet vi att det är stoooora storlekar om hon kommer i medium. Lögn igen?
Det är väl en bra affärsidé att hålla stora tjocka kunder på gott humör?
-Åhhhhh, lilla jag kommer ju i en medium. Det måste jag berätta för hela världen.

Tänk hur de skrattade när de märkte om Annas badbyxor från XXXL till M.

Tror Antonios sommarjobb är att fota Anna bakifrån.
Citera
2019-06-27, 14:34
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Japp. Och att hon vridit på sig så hon kunnat ta denna bild alldeles själv. Rakt bakifrån på håll...
Alla vet hur långt man räcker med armen bakåt å med även med en selfiestick krävs det viss akrobatisk förmåga för att ta ett sånt rövfoto ur den vinkeln med skärpa... varför nämner hon ens en lögn? Infen frågade ju om vem som tog fotot... jisses.

Japp, då vet vi att det är stoooora storlekar om hon kommer i medium. Lögn igen?

Fast är skärpan så bra? Jag kanske har dålig syn, men ser inte bilden lite shoppad ut? Mitt öga är för ovant att se det, men ni experter lär ju kunna se det rätt snabbt.
Hursom, klart som fan hon inte tagit bilden själv!
Citera
2019-06-27, 14:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Haha hon är så rolig !
Det ser ut att vara samma märke som baddräkten hon lånade av Vanessa . Snygga badkläder måste jag säga !
Har hon inte en väldigt fast rumpa ändå ?
Citera
2019-06-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
https://minfil.com/T6d4K5w0n2/261555...035913D64_jpeg

Anna visar upp sin röv 🙄😳
Hur kan man visa upp sitt arsle på detta vis? Bisarrt.
Citera
2019-06-27, 14:56
Medlem
Fler bilder på bloggen som hon tagit själv. Uppmaning till kvinns att vara stolta över sina kroppar ...
Om det nu är ett samarbete, why oh why tar hon inte bilder där det syns att det är hon? Är det inte det företaget ville?
Citera
2019-06-27, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Haha hon är så rolig !
Det ser ut att vara samma märke som baddräkten hon lånade av Vanessa . Snygga badkläder måste jag säga !
Har hon inte en väldigt fast rumpa ändå ?
fast rumpa Jo, nog fan är den fast alltid. Hela Book är som ett paket stelnat stekfläsk.
Citera
2019-06-27, 15:12
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat - varför utsätter sig Märsta-tanten sig själv för detta? Fångarna på Fortet visas snart och då kommer det visas i vilken bra form tanten är.

Ja det vill man ju inte missa att se Anna krypa och hoppa omkring i cellerna
Citera
2019-06-27, 15:14
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hur kan man visa upp sitt arsle på detta vis? Bisarrt.

Sluta vara så negativ det är ju estetiskt vackert ju
Citera
2019-06-27, 15:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Fler bilder på bloggen som hon tagit själv. Uppmaning till kvinns att vara stolta över sina kroppar ...
Om det nu är ett samarbete, why oh why tar hon inte bilder där det syns att det är hon? Är det inte det företaget ville?

Ovanligt bra formulerat text och med lite humor o värme i . Gissar på att det är V som är textförfattaren .
Senast redigerad av nickomyra 2019-06-27 kl. 15:54.
Citera
2019-06-27, 15:36
Medlem
i dagens blogginlägg räknade jag det till 42 st jag, mig och min.
Citera
2019-06-27, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast är skärpan så bra? Jag kanske har dålig syn, men ser inte bilden lite shoppad ut? Mitt öga är för ovant att se det, men ni experter lär ju kunna se det rätt snabbt.
Hursom, klart som fan hon inte tagit bilden själv!

Skärpan är bra om hon tagit den själv som hon påstår.
Måste hursom vara ansträngande att stå putad sådär onaturligt. Men hon kanske är van #icamaxireminder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in