2010-09-01, 10:17
Medlem
Tokfaans avatar
Gnället fortsätter (och handlar givetvis uteslutande om mat): http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7705762.ab
Citat:
– Jag vet att de andra lagen har ätit skaldjursplatåer och blivit jätteväl omhändertagna, att de varit på konditorier och festat med produktionsmänniskorna medan vi blev bemötta som skit.
Citat:
– Jag känner honom, jag vet att han inte skulle acceptera att få skjuts till någon simpel pizzarestaurang och få en halvtorr pizza som vi och barnen fick den kvällen vi anlände till Frankrike, säger Anna Book.
Jag undrar om inte nån slug typ på produktionsbolaget gjorde det här med flit för att få spaltmeter efter spaltmeter med publicitet.
Citera
2010-09-01, 14:25
Moderator
Chantres avatar
Citat:
skjuts till någon simpel pizzarestaurang och få en halvtorr pizza som vi och barnen fick den kvällen vi anlände till Frankrike, säger Anna Book.

TV4 gjorde väl ett sista desperat försök att få ner mor och dotter Book i vikt så att de skulle få plats i TV-rutan, även för de som inte har widescreenapparater.
Citera
2010-09-01, 15:49
Medlem
wonderlands avatar
Hon säger att hon tänker på barnen men hur många barn gillar skaldjursplatåer, tror de uppskattar en halvtorr pizza mer i den åldern.

Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Gnället fortsätter (och handlar givetvis uteslutande om mat): http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7705762.ab

Jag undrar om inte nån slug typ på produktionsbolaget gjorde det här med flit för att få spaltmeter efter spaltmeter med publicitet.

Hehe..kanske det. Men reportarna vet väl att det finns något att hämta hos Anna, hon är den enda (vad jag vet) som har klagat ur det där laget. Så länge hon blir utlovad utrymme i tidningen så börjar hon glappa. Det blir ju extra bra eftersom det har med mat och en tjockis att göra.
Senast redigerad av wonderland 2010-09-01 kl. 15:57.
Citera
2010-09-01, 21:10
Bannlyst
ABC-Horan klagar över f ö r lite mat?!

Tjockisen kunde väl se Fort Boyard som ett gym?

Hur mycket väger ABC-Horan Anna Book in på nummera?

+ 90 kilo?
Citera
2010-09-01, 21:21
Medlem
Jag blir så irriterad på Anna Book. Hon lever väldigt gott på att ha haft 1 (EN!!!) hit för över 20 år sedan och hon har mage (!!!) att klaga. Hon borde vara tacksam över att hon fortfarande får vara med i program trots att hon inte gjort någonting inom musiken på så pass länge. Vad hade hon förväntat sig? Lyxmiddag? Gnälla på en torr pizza? Gnälla på att hon fick åka hem i stället för att få en lyxsemester i frankrike efter Fortet?
Citera
2010-09-01, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag blir så irriterad på Anna Book. Hon lever väldigt gott på att ha haft 1 (EN!!!) hit för över 20 år sedan och hon har mage (!!!) att klaga. Hon borde vara tacksam över att hon fortfarande får vara med i program trots att hon inte gjort någonting inom musiken på så pass länge. Vad hade hon förväntat sig? Lyxmiddag? Gnälla på en torr pizza? Gnälla på att hon fick åka hem i stället för att få en lyxsemester i frankrike efter Fortet?
Anna Book alias ABC-Horan är en svensk offentlig white trash-morsa som saknar:

1. självinsikt.
2. Mättnadskänsla
3. Förmåga att bekräfta sig själv.
4. Adekvat utbildning för att kunna jobba inom den privata sektorn.
5. Ett balanserat förhållningssätt till kost.
6. Förstår ej sammanbandet mellan kost & motion.
Citera
2010-09-01, 22:01
Kan tänka mig att det faktiskt blev lite annan behandling med tanke på att lagen hade med sig sina äckliga barn, som säkert kommer terrorisera nästkommande generationer på ett eller annat sätt. Därav blev det ingen dekadens och orgier i lyxig mat och franskt lantvin för Anna Book.
En besviken, nykter, tjock och otillfredställd, för att inte tala om hungrig Anna Book ringde i total desperation till Aftonbladet och grät, och fick precis den uppmärksamhet hon ville.
Märkligt att det bara är hon av alla lag som klagat?
Citera
2010-09-01, 22:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Märkligt att det bara är hon av alla lag som klagat?

För att de andra antagligen inser vad detta är - C-kändisar som inte har något bättre för sig än att förnedra sig själva i tv medan Sverige skrattar åt dom.
Citera
2010-09-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Mm junior ligger illa till. Mod kanske ska flytta tråden till Aktuella brott & kriminalfall?
vet du varför anna book inte kan änvända tamponger?...
jo hon snavar på snöret...
borde kanske flyttas till döds roliga skämt om fettot snatterskan,tablettmissbrukaren,matvraket,bulimike rn,depressionen gråtet,
oj vad kategorier hon skulle ha på fb
Citera
2010-09-11, 20:08
Medlem
EleanorRigbys avatar
Anna blev känd för snart 30 år sedan, med en låt.
Vad har hon gjort sedan dess, jag har då ingen aning faktiskt.
Men kändis är hon ändå och dessutom en otrevlig sådan.
Det vet jag i första hand kan jag säga.
Citera
2010-09-12, 00:03
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Senast nu ikväll framträdde hon i direktsänt dansprogram för välgörenhet i TV4, totalt oigenkännlig i blond peruk.
EleanorRigby, berätta mer om dina förstahandsupplevelser om att hon är otrevlig för mig som är nyfiken i en strut ...
Citera
2010-09-12, 00:42
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby

På något sätt känns det väldigt osannolikt att du vet något om Booktoken i "första hand" då du samtidigt säger att du inte vet vad hon haft för sig sedan ABC. Eller skedde denna otrevliga händelse för 30 år sedan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in