Flashback bygger pepparkakshus!
2007-12-11, 21:14
Medlem
Vem bryr sig egentligen ? Snyltar, småjobb och dubbningar. Det intressanta tycker jag är att hon har fått så mycket uppmärksamhet för EN låt !!!
Citera
2007-12-11, 21:18
Moderator
Strix m/94s avatar
Jag har...

...hört att hon drar in pengar på att lova att inte handla i vissa mataffärer, vilket handlarna gärna betalar för att slippa.
Citera
2007-12-11, 22:04
Awaiting Email Confirmation
Asswholes avatar
Kan hon inte va provsmakare på OLW??
Citera
2007-12-11, 22:10
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Frågan kom upp i en annan tråd och jag är angelägen om att få veta. Någon som vet? Som kan ta reda på det?

Lever hon inte fortfarande på kolhydraterna från sin kroppshydda?
Citera
2007-12-11, 22:20
Medlem
cyberhawks avatar
I början av 2007 ledde hon programmet "Let's Dance Plus" i TV4 Plus och hon släppte visst ett album efter melodifestivalen... och här e den:

http://www.annabook.nu/

Glöm inte att lägga in den som startsida nu!

Tror nog att hon kan försörja sig på att dubba filmer och dataspel.
Citera
2007-12-11, 22:43
Medlem
Kingen_kings avatar
Hur sjutton försörjer sej människor i allmänhet? Jo dom jobbar, en del med lite olika saker. Som Anna. Hon tjänar nog hyggligt på att dubba, vara ute och spela och underhålla.
Förmodligen gör hon som 95% av artisterna och kör företagsgig. Skulle inte förvåna mej ett duggom hon drog in 25000 på en kväll för det.
Ni skulle säkert bli förvånade om ni såg vad artister tar av företag, artister som ni aldrig har hört talas om drar in på en kväll vad dom flesta behöver en dryg månad för att uppnå.
Citera
2007-12-12, 00:24
Medlem
hon är bla värdinna på företagsevent och sjunger när hon ändå är där...för att höja beloppet för jobbet kanske.
Citera
2007-12-12, 01:18
Bannlyst
Det har periodvis varit knackigt med inkomsterna för Bookskan. I en intervju i samband med hennes comeback i Let's Dance berättade hon att hon hade haft skulder hos fogden som hon fick betala av på varje månad.

Hittade den här:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article351047.ab
Citera
2008-04-27, 05:46
Medlem
schabo-labos avatar
I den senaste Hänt extra lipar hon över att hon får endast 8000kr per vecka för att vara med i ett program. Hon gnäller också över att det är för dålig cirkulation bland kändiseliten och vissa artister är med i varje program - det kom ju från rätt käft.
Citera
2008-04-27, 09:49
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Hon kanske får betalt för att ge intervjuer. Hon har åtminstone varit upphovet till två av de ruggigaste rubriker jag någonsin läst, rubriker som framkallade bilder i mitt inre som jag önskar kunde försvinna, men nej - de finns kvar. Tydligen för alltid.

Rubrik 1
Anna Book:
"MEHMED
TOG MIN
OSKULD"

Rubrik 2
Anna Books
mage sprack

De kära, sinnesrubbat vulgära tabloidlöpsedlarna, de fostrar verkligen oss sentida germaner, med eller mot vår vilja. Visst, skit som det där minns man.
Jag hörde någon säga att Anna Book drar in en hel del på att sälja fettet från sina veckovis nödtvungna fettsugningar, och så dubbar hon väl japansk skolflickskräkporr för den tyska marknaden jämte dom tecknade serierna.
Nej, men allvarligt talat är det väl lite synd om den tanten, Kicki Danielsson junior på något vis, hon hankar sig väl fram på meningslösa framträdanden i svagsinta lekprogram för vuxna osv...
Citera
2008-04-27, 11:18
Medlem
tokbiass avatar
Citat:
Hon kanske får betalt för att ge intervjuer. Hon har åtminstone varit upphovet till två av de ruggigaste rubriker jag någonsin läst, rubriker som framkallade bilder i mitt inre som jag önskar kunde försvinna, men nej - de finns kvar. Tydligen för alltid.

Rubrik 1
Anna Book:
"MEHMED
TOG MIN
OSKULD"

Rubrik 2
Anna Books
mage sprack

Jag såg nån rubrik som yp löd så här

Jag hade 2 liter blod i magen
Citera
2008-04-27, 12:39
Medlem
Druganauts avatar
Citat:

Rubrik 1
Anna Book:
"MEHMED
TOG MIN
OSKULD"

Rubrik 2
Anna Books
mage sprack

Jag trodde jag var ensam om detta, intressant att se att så icke var fallet. Den första minns jag så väl, det var i en Okej-tidning, förmodligen sent 80-tal. Artikeln påverkade min prepubertala, sakta framväxande sexualitet i klart negativ riktning. Pungkulorna skrämdes s a s in igen av de hemska mentala bilder som skapades av att läsa om Anna och Mehmed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in