2013-09-16, 00:11
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Allt som skrivs om tunnan måste tas med mer än nypa salt. Tunnan säger att någon slängt en tändare på henne. Den var visst varm. Ett riktigt drama så att säga.

Fett är ju inte SÅ lättantändligt att en kastad tändare borde medföra någon större risk, inte ens för Anna Book. Kastar man om bokstäverna i hennes namn så blir det "Nano Bakon", vilket kan indikera att hon kanske skulle fräsa lite och dofta gott med lite högre temperatur.

Fascinerande trots allt att hon håller sig kvar i rampljuset år efter år utan att egentligen prestera någonting "eget".
Citera
2013-09-16, 15:35
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Fascinerande trots allt att hon håller sig kvar i rampljuset år efter år utan att egentligen prestera någonting "eget".

Word! Det enda hon är känd för är väl egentligen ABC.
En låt hon kom femma med i ESC 1986 som 16-åring.

Hur lyckas hon hålla sig kvar i rampljuset?
Hon är ju vare sig snygg, skärpt eller charmig!
Citera
2013-09-16, 15:46
Medlem
Tråkigt att Tunnan inte fick lämna Körslaget så att man kunde börja se programmet igen!
Citera
2013-09-18, 00:03
Moderator
Oddballs avatar
Kommer inte ihåg om jag nämnt det men åtminstone i yngre år (20-årsåldern) så hade hon väldigt svårt att hålla reda på vad som var "mitt och ditt". Det försvann saker hos dem hon besökte.
Citera
2013-09-19, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Allt som skrivs om tunnan måste tas med mer än nypa salt. Tunnan säger att någon slängt en tändare på henne. Den var visst varm. Ett riktigt drama så att säga.

I Tunnans värld innebär den kastade tändaren ett mordhot mot henne!
Citera
2013-09-21, 19:39
Medlem
Min brors kusins avatar
Och ikväll har Tunnan panik och är jätteledsen, allt enligt Aftonhoran
Citera
2013-09-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Och ikväll har Tunnan panik och är jätteledsen, allt enligt Aftonhoran
Har hon en tova i håret igen, eller?
Citera
2013-09-21, 21:26
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Har hon en tova i håret igen, eller?

Ont i halsen tydligen
Citera
2013-09-22, 12:03
Medlem
Moltas666s avatar
Jag tycker faktiskt att Anna Book är en ganska läcker MILF. Möjligtvis en aning för fyllig men helt acceptabelt. Trots att hon inte är byggd som en anorektiker så är hon lättrörlig och vig vilket ger pluspoäng.

Det viktigaste med Anna Book är dock att man snabbt hittar avstängningsknappen för ljudet.
Citera
2013-09-22, 12:39
Medlem
enfindams avatar
När man ser Anna Book glömmer man bort vikten, hon verkar vara en genuint trevlig och levande människa. Visst kan man vara vacker fast man är lite överviktig?
Citera
2013-09-22, 12:42
Medlem
Studsbolls avatar
Hon såg väldigt sliten ut i körslaget. Har hon blivit tjockare också? Jag har hört att hon skall påbörja en massiv bantning och blogga om det. Förmodligen ett skämt, men annars vore det skoj att följa.
Citera
2013-09-22, 12:55
Medlem
idiamindadas avatar
Enligt uppgift gick hon ner 48 Kg efter sin GP-operation. 48 Kg på den korta kroppen är ofantligt mycket. Nu verkar hon dock ha fuskat med choklad och apelsinjuice och intagit den gamla bekanta formen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in