2018-12-13, 21:42
Medlem
Zoom008s avatar
Har världsartisten köpt någon ny bil ännu eller åker hon omkring i sin gamla 89-års modell fortfarande? Nu borde dom ha råd med varsin bil i fina familjen.
Citera
2018-12-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tunnan kan inte något om datorer. I sa fall har hon någon som gör det för henne, och det kan vi utesluta direkt då hon inte har några riktiga vänner. Ingen står ut med tunnan i längden. Mycket skrammel från denna tunna, men knappast någon verkstad, så ni kan nog vara lugna.

Den där portalen som hennes blogg ligger på har ip på alla besökare på hennes blogg. Enligt uppgift så hjälper supporten henne.
Citera
2018-12-13, 22:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Den där portalen som hennes blogg ligger på har ip på alla besökare på hennes blogg. Enligt uppgift så hjälper supporten henne.
Med vad? De har inte tillgång till vilken användare som har en viss tidpunkt har en viss IP. Det vet bara respektive ISP.
Senast redigerad av DreamTwister 2018-12-13 kl. 22:29.
Citera
2018-12-13, 22:27
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre64
På något sätt måste hon kontra med att det går minsann lika bra för henne som Charlotte Perrelli och Pernilla Wahlgren. Hon vill verka lika upptagen som dom. Om ni tänker tillbaka då allt började med RockTåget och en uppsjö av andra stora sommar konserter med artister som åkte tillsammans på stora långa turneer men hon fick aldrig och har aldrig fått frågan om hon vill vara med, av den enkla anledningen att ingen tycker om henne. Hon har alldeles för dåligt rykte. Hon ljuger som en häst travar. Stjäler som en korp. Att folk vet vem.hon är innebär inte att folk tycker om henne. Den ena lögnen avlöser varandra. Till och med Alice Timander som älskade fester hade en gedigen karriär. Visserligen som Tandis, men hon var omtyckt. Anna book kommer aldrig mer få en Hit hon kommer aldrig få jobba med andra artister . Hon har verkligen skjutit upp allt krut på att synas ljuga och stjäla. Vore hon smart så drar hon åt helvete ett bra tag framåt.

Tänkte också på det idag när TV4 visade reklam för ’Diggiloo’. Där är ju Sveriges största artister med, och jag såg att Mendez, som var med i mello i våras är med.
Har Anna varit med nåt åt, eller har hon aldrig blivit inbjuden?

..kom på att hon förmodligen tackat nej förresten, till förmån för spelningar på Harrys och O’learys..
Citera
2018-12-13, 23:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Tänkte också på det idag när TV4 visade reklam för ’Diggiloo’. Där är ju Sveriges största artister med, och jag såg att Mendez, som var med i mello i våras är med.

..kom på att hon förmodligen tackat nej förresten, till förmån för spelningar på Harrys och O’learys..

Som hon sedan avbokar av oklara enligt eget tycke professionella själ...(skäl)
Citera
2018-12-14, 01:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Som hon sedan avbokar av oklara enligt eget tycke professionella själ...(skäl)

Ja men snart tappar hon det sista barnbidraget och då får hon börja städa toaletter på ICA eller svälta om hon inte skärper till sig.

Hur är det med sonen, utbildar han sig något eller drar han bara benen efter sig?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-12-14 kl. 01:13.
Citera
2018-12-14, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Booken har tidigare sagt att hon aldrig skulle vara med på Diggiloo pga det är någon som hon vägrar jobba med!? Sannolikt finns det ev viss sanning i det men framför allt så har hon aldrig fått frågan och måste åter hitta på något. Fast jag misstänker att Booken inte kommer överens med Charlotta och/eller Jessica Andersson de vet väl hur hon är och de inte vill jobba med henne. Tänk vilket öde att åka runt på vägarna en hel sommar med Booken
Citera
2018-12-14, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Booken har tidigare sagt att hon aldrig skulle vara med på Diggiloo pga det är någon som hon vägrar jobba med!? Sannolikt finns det ev viss sanning i det men framför allt så har hon aldrig fått frågan och måste åter hitta på något. Fast jag misstänker att Booken inte kommer överens med Charlotta och/eller Jessica Andersson de vet väl hur hon är och de inte vill jobba med henne. Tänk vilket öde att åka runt på vägarna en hel sommar med Booken

Är nog Lasse Holm som vägrar jobba med henne. De blev osams tidigare när hon och Bert Karlsson samarbetade. Tror det skar sig ordentligt.
Citera
2018-12-14, 09:38
Medlem
Citat:
Är nog Lasse Holm som vägrar jobba med henne. De blev osams tidigare när hon och Bert Karlsson samarbetade. Tror det skar sig ordentligt.

Nja när hon sa detta på en live så pratade hon om en kvinna hon ej vill jobba med så uppfattade jag det men jag kan ha fel och då hon ljuger så hon tror sig själv kan det vara Lasse lika gärna
Citera
2018-12-14, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nja när hon sa detta på en live så pratade hon om en kvinna hon ej vill jobba med så uppfattade jag det men jag kan ha fel och då hon ljuger så hon tror sig själv kan det vara Lasse lika gärna

Aldrig hört Anna Book säga något positivt om Lasse Holm. Carola och andra säger ofta positiva saker om Lasse och hur mycket han betytt. Aldrig Anna, därför jag tror Lasse är anledningen.
Bert Karlsson likaså.
Citera
2018-12-14, 10:17
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Aldrig hört Anna Book säga något positivt om Lasse Holm. Carola och andra säger ofta positiva saker om Lasse och hur mycket han betytt. Aldrig Anna, därför jag tror Lasse är anledningen.
Bert Karlsson likaså.

Jag har själv vid ett flertal tillfällen träffat Lasse Holm och tycker att han är en mycket trevlig och härlig person.
Jag förstår att kärringen är förbannad och förbittrad på både Lasse och Bert för båda känner igen en talang och begåvning när de hör en sådan och Anna passade inte in på någon av dessa kriterier så hon blev nobbad. Av båda.

Hon passar inte in i ett enda seriöst musikprogram eller show utan kan uteslutande användas i förnedringssyfte i olika "lekprogram". Att hon inte ser det själv utan tror att hon är beundrad och älskad.
Folk skrattar inte med henne utan åt henne.
Citera
2018-12-14, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag har själv vid ett flertal tillfällen träffat Lasse Holm och tycker att han är en mycket trevlig och härlig person.
Jag förstår att kärringen är förbannad och förbittrad på både Lasse och Bert för båda känner igen en talang och begåvning när de hör en sådan och Anna passade inte in på någon av dessa kriterier så hon blev nobbad. Av båda.

Hon passar inte in i ett enda seriöst musikprogram eller show utan kan uteslutande användas i förnedringssyfte i olika "lekprogram". Att hon inte ser det själv utan tror att hon är beundrad och älskad.
Folk skrattar inte med henne utan åt henne.

Jag har aldrig träffat Lasse Holm, bara sett honom på TV men tycker han verkar vara duktig och trevlig.
Ändå väldigt märkligt att Anna aldrig umgås med kändisar. Man ser henne aldrig med Carola eller Wahlgrens, Lena PH? Hon tycks mest umgås med My och Albans Fru. Var tog Läckberg vägen? Kan polisen Melin förbjudit Anna med son att umgås med hans barn med Läckberg? Han måste vara måttligt road åt deras vänskap tidigare. Var inte dom bästisar ett tag, hon och Läckis? Vad hände med låten till Melodifestivalen? Vad händer med 05:30 PW?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in