2018-10-27, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vilken förälder föredrar att vara med i en dokusåpa när sonen våldtagit ett barn och det är rättegång. Men du ljuger som vanligt, Antonio har haft flera grova brott på sitt samvete som genererat flera rättegångar. Inte en enda har Anna närvarat och det var ingen dokusåpa under hovrättsförhandlingen eller den andra tingsrättsförhandlingen.

Har du hört talas om kontrakt? Ljuger jag som vanligt? Haha... ja det är bättre att lyssna på dig än någon med insyn. Verkligen. Flera grova brott? Orka överdriva hahaha. Dessutom var Anna visst med under den andra rättegången i tingsrätten, jävla spån.
Citera
2018-10-27, 00:41
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
Vad hade hon för skyldighet att va där enligt dig då? Så hade man ju bara sagt att hon stöttar o grejer och det hade ni ju inte diggat heller.
Jävla dumskalle, vadå vad skulle hon ha jobbat med? Hon jobbade i en butik i mall of scandinavia. Spelar ingen roll om hon så va ledig och pillade sig i naveln om du frågar mig, han är inte hennes ansvar i vilket fall som helst

"Hon jobbade i en butik i mall of scandinavia"

Hur vet du det? Hur vet du vilken dag rättegången ägde rum?

Citat:
Har du hört talas om kontrakt? Ljuger jag som vanligt? Haha... ja det är bättre att lyssna på dig än någon med insyn. Verkligen. Flera grova brott? Orka överdriva hahaha. Dessutom var Anna visst med under den andra rättegången i tingsrätten, jävla spån.
" kontrakt"
"Dessutom var Anna visst med under den andra rättegången i tingsrätten"

Hur vet du det? Hur vet du vilken dag den rättegången hölls?

Hur vet du allt detta, mitt i natten? Du är enligt egen utsago bara en vanlig människa som har handlat i butiker där Lazy F har arbetat.

Jag tror helt enkelt inte på dig, din historia håller inte, någonstans ljuger du!

Du har 20 inlägg här på Flashback, alla inläggen handlar om att försvara och förhärliga Felicia och Anna Book. Du är inte trovärdig.

Hur förklarar du att familjen Book måste åka i en snart 20 år gammal, helt värdelös skrotbil?
Jag kallar det fattigdom, vad kallar du det?
Senast redigerad av trottwell 2018-10-27 kl. 00:54.
Citera
2018-10-27, 04:02
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Vad hade hon för skyldighet att va där enligt dig då? Så hade man ju bara sagt att hon stöttar o grejer och det hade ni ju inte diggat heller.
Jävla dumskalle, vadå vad skulle hon ha jobbat med? Hon jobbade i en butik i mall of scandinavia. Spelar ingen roll om hon så va ledig och pillade sig i naveln om du frågar mig, han är inte hennes ansvar i vilket fall som helst

Citat:

Det måste vara jobbigt att inte kunna blockera och radera?

Hursomhelst. Vi vet ju alla att megastjärnan lider av hybris samtidigt som hon högt och tydligt trumpetar ut hur mycket hon älskar sin underbara familj.

Hur skulle Mommie Dearest reagera om hennes döttrars bloggar drog till sig fler besökare och fler rövslickarkommentarer än den Stora Stjärnans?
Tänk bara om någon skulle ha fräckheten att skriva: "Åååhhh, Felicia. Det märks vem som är din mamma, men du är ännu snyggare" osv..

Nästan så man får lust att återuppta sitt gamla trollande..

MVH/Gnomegirl.
Citera
2018-10-27, 07:22
Medlem
Citat:

Skämtar du? Hon satt ju i tv och skröt om vilket stort ansvar hon tog för sina syskon och hur nära de stod varandra i familjen.
Citera
2018-10-27, 07:29
Medlem
Citat:

Insyn? Vad har du för insyn? Du var ju bara någon som handlat av Felicia😉 plötsligt har du insyn i när Anna är på rättegång.

Kontrakt? Vilken normal förälder som helst hade skitit i alla kontrakt i världen och åkt hem till sitt barn om den våldtagit ett annat minderårigt barn.

Ja det är flera grova brott, att du bagatelliserar brott som första domen våldtäkt mot barn och andra domen sexuellt ofredande och olaga hot bådar inte gott. Du skriver att detta inte är flera grova brott och att jag överdriver det, när jag påstår att det är flera grova brott.
Senast redigerad av Darrar 2018-10-27 kl. 07:33.
Citera
2018-10-27, 09:48
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Insyn? Vad har du för insyn? Du var ju bara någon som handlat av Felicia😉 plötsligt har du insyn i när Anna är på rättegång.

Kontrakt? Vilken normal förälder som helst hade skitit i alla kontrakt i världen och åkt hem till sitt barn om den våldtagit ett annat minderårigt barn.

Ja det är flera grova brott, att du bagatelliserar brott som första domen våldtäkt mot barn och andra domen sexuellt ofredande och olaga hot bådar inte gott. Du skriver att detta inte är flera grova brott och att jag överdriver det, när jag påstår att det är flera grova brott.
Hur kan ett sådant litet "sugrör" hota någon?
Citera
2018-10-27, 10:26
Medlem
Killthepoors avatar
Den här förbaskade inövade kladdgesten hon tar till varenda gång hon träffar en man, kan hon inte komma med någon ny pose någongång?
Ni vet ju vad jag menar men här är bilder från veckan.

https://i.postimg.cc/7YjhKpRD/21-DAC...F0-BA76170.jpg

https://i.postimg.cc/XJD4p5S3/FF8415...91-EFDF1-A.png

https://i.postimg.cc/mgGRzRqc/AE5096...87-E106-E6.png

Hon har ju även börjat beställa hem färdiglagad mat till sig själv då hon tydligen står och lagar mat åt alla sina vuxna barn inkl vuxna mannen, mat som hon inte kan äta själv! Hur logiskt är det? För fan, laga mat som du vill ha, vill de andra inte äta så låt dem laga sin egna mat då! Det är ju inga småbarn vi talar om.
Iaf så försöker hon få till ett samarbete med den här matlagningsboxen, så att hon ”kan ge er kära följare lite rabatt och bra deals..”
Hon har lagt upp bilder och prisat detta företag och det är ganska uppenbart att det är till sig själv hon försöker få till en bra deal, inte sina följare, haha🙂 Iaf så har det varit väldigt tyst om denna rabatt till sina följare 😂 Och jag kan väl anta att företaget inte direkt vill ha Annas nuvarande hydda som dragplåster till deras hälsosamma mat.
Citera
2018-10-27, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Den här förbaskade inövade kladdgesten hon tar till varenda gång hon träffar en man, kan hon inte komma med någon ny pose någongång?
Ni vet ju vad jag menar men här är bilder från veckan.

https://i.postimg.cc/7YjhKpRD/21-DAC...F0-BA76170.jpg

https://i.postimg.cc/XJD4p5S3/FF8415...91-EFDF1-A.png

https://i.postimg.cc/mgGRzRqc/AE5096...87-E106-E6.png

Hon har ju även börjat beställa hem färdiglagad mat till sig själv då hon tydligen står och lagar mat åt alla sina vuxna barn inkl vuxna mannen, mat som hon inte kan äta själv! Hur logiskt är det? För fan, laga mat som du vill ha, vill de andra inte äta så låt dem laga sin egna mat då! Det är ju inga småbarn vi talar om.
Iaf så försöker hon få till ett samarbete med den här matlagningsboxen, så att hon ”kan ge er kära följare lite rabatt och bra deals..”
Hon har lagt upp bilder och prisat detta företag och det är ganska uppenbart att det är till sig själv hon försöker få till en bra deal, inte sina följare, haha🙂 Iaf så har det varit väldigt tyst om denna rabatt till sina följare 😂 Och jag kan väl anta att företaget inte direkt vill ha Annas nuvarande hydda som dragplåster till deras hälsosamma mat.

Tänk så tokigt det kan bli när man läser lite slarvigt.
Tyckte det stod "kan ge er köpta följare lite rabatt..."osv.
Citera
2018-10-27, 13:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Var det i den butiken hon stal från sin arbetsgivare och fick sparken? Äpplet faller inte långt från trädet. När mamman inte ens får använda självskanningsutrustningen på ICA längre därför att hon för ofta missar att skanna fläskfilén, så är det inte konstigt att barnen hamnar i belastningsregistret.
Citera
2018-10-27, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Var det i den butiken hon stal från sin arbetsgivare och fick sparken? Äpplet faller inte långt från trädet. När mamman inte ens får använda självskanningsutrustningen på ICA längre därför att hon för ofta missar att skanna fläskfilén, så är det inte konstigt att barnen hamnar i belastningsregistret.

Mitt fetade...

Som trogen ICA-kund så kan jag nästan svära på att förbud mot att använda självskanningen, mest drabbar "resandefolk" och inte vanliga hederliga kunder...så där tror jag nog att du har fel angående vårt finsk/spanska nationalhelgon, Anna.

Huruvida F har blivit oskyldigt utsedd som småtjuv vill jag ha osagt, men en del butiksvakter och arbetsgivare kan ha fördomar om man t.ex har långa lösnaglar, och därigenom definierat benämningen "långfingrad"....hm

Att man ibland valt att förbjuda självskanning för "resandefolk", tror jag beror på svårigheterna med att få in själva skanningsläsaren under kjolen, vilket kan vara både besvärligt och obekvämt för den kategorin kunder.
Senast redigerad av SagtVar 2018-10-27 kl. 15:35. Anledning: tillägg
Citera
2018-10-27, 17:07
Medlem
Det verkar onekligen som att Tunnans narcissistiska maner kommit tillbaka tippar på att buhu det är så synd om mig inte är långt borta. Numera är det Mamma Maten och Magen som är på tapeten.
Citera
2018-10-27, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Det verkar onekligen som att Tunnans narcissistiska maner kommit tillbaka tippar på att buhu det är så synd om mig inte är långt borta. Numera är det Mamma Maten och Magen som är på tapeten.

Du glömde Maken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in