Citat:
Ursprungligen postat av
commonfuckingsense
Vad hade hon för skyldighet att va där enligt dig då? Så hade man ju bara sagt att hon stöttar o grejer och det hade ni ju inte diggat heller.
Jävla dumskalle, vadå vad skulle hon ha jobbat med? Hon jobbade i en butik i mall of scandinavia. Spelar ingen roll om hon så va ledig och pillade sig i naveln om du frågar mig, han är inte hennes ansvar i vilket fall som helst
"Hon jobbade i en butik i mall of scandinavia"
Hur vet du det? Hur vet du vilken dag rättegången ägde rum?
Citat:
Ursprungligen postat av
commonfuckingsense
Har du hört talas om kontrakt? Ljuger jag som vanligt? Haha... ja det är bättre att lyssna på dig än någon med insyn. Verkligen. Flera grova brott? Orka överdriva hahaha. Dessutom var Anna visst med under den andra rättegången i tingsrätten, jävla spån.
" kontrakt"
"Dessutom var Anna visst med under den andra rättegången i tingsrätten"
Hur vet du det? Hur vet du vilken dag den rättegången hölls?
Hur vet du allt detta, mitt i natten? Du är enligt egen utsago bara en vanlig människa som har handlat i butiker där Lazy F har arbetat.
Jag tror helt enkelt inte på dig, din historia håller inte, någonstans ljuger du!
Du har 20 inlägg här på Flashback, alla inläggen handlar om att försvara och förhärliga Felicia och Anna Book. Du är inte trovärdig.
Hur förklarar du att familjen Book måste åka i en snart 20 år gammal, helt värdelös skrotbil?
Jag kallar det fattigdom, vad kallar du det?