Citat:
Ursprungligen postat av
bluenail
Nu kan jag inte vara tyst längre!
Jag har nyss tittat på Skavlan där Pernilla Wahlgren och hennes dotter Bianca Ingrosso medverkade.
Kan inte låta bli att jämföra dom med familjen Stolledano Book!
Att se P och B med sitt naturliga utseende...inget massa löshår och naglar..ja kanske dottern då, inga onaturliga löständer och mörkoragefärgad hud. Tänkte på att dom verkligen bjuder på sej själv!
Pernilla har varit artist sen hon var 11 år, uppfostrat 4 barn själv, äger ett tre vånings hus på Lidingö plus ett hus i Spanien! Dottern har eget företag i sminkbranschen och egen lgh hon köpt för 4 mille.
Sonen Benjamin är firad artist...Ja jag ser på Wahlgrens värld där dom bjuder på sej själv!
Vad har Fru Took med familj att bjuda på? Jo en tokig kärring som tror hon är världsartist + BLVip först i världen!!! En toffel till karl som hon påstår var säkerhetsansvarig men fick för mycket jobb så han sa upp sej och nu bara tar dom jobb han vill!
En son som förgripit sej på minderårig plus stöld från minderårig som han är fälld för!
En dotter som tror att hon när hon har fejkat sina bilder tror hon är vacker med sina ankläppar! Fy fan! Minns att jag läste i nån skallerblaska när hon blev dumpad från sitt ex (han som vann BL för några år sedan) "att han skulle aldrig få nån bättre än mej"
Nä !-0 till fam Wahlgren!
Man behöver inte jämföra Familjen Book med Familjen Wahlgren.
Det räcker med att jämföra familjen Book med en vanlig svensk familj. Och då vinner en vanlig svensk familj med hästlängder.
Books familj:
- Arbetslösa och outbildade barn
- Anna Book gick inte ens klart grundskolan
- Sonen dömd för sexbrott mot barn
- Stölder och snatterier
- Löshår
- Löständer köpta på postorder
- Orange-färgad hy
- Mannen jobbar som butikskontrollant utanför Ur & Penn och Rusta
- Anna sitter packad var och varannan kväll och livesänder
- Inga semestrar (mer än till svärpappans skabbiga lägenhet nån gång per år).
- Inget pengar till ett boende
- Roberto tjänar mindre per år, än en genomsnittlig man i Sthlm
- Familjen totalt utskrattad inför både kändiselit och svenska folket
= Kort och gott; de har verkligen ingenting av värde. Skulder, domar, obefintliga utbildningar och värdelösa jobb. Inte ens ett eget boende äger de.
En vanlig svensk Svensson-familj ligger hästlängder före Book-familjen.