Citat:
Ursprungligen postat av
Kittencat
Någon som vet om Lilltunnan också har PCOS och kanske lidit av anorexi? Tänkte att eftersom Anna var så tjock för att hon åt för lite förut så måste ju Lilltunnan ha varit anorektiker här.. Bilden är från 2004. Anna såg ändå hyfsat fräsch ut då om än överviktig.
https://cdn02.nyheter24.se/13a0edfc03d802dc05/2018/07/27/1516046/anna_book_felicia_book.jpg
Kan vara så att jag missminner mig . Men har för mig att de gjorde magOp samtidigt .. ( och tuttar ?)
Hur som helst så tycker jag att det är rätt hemskt att F va så rultig som liten ( när det gäller barn , så tycker jag det är föräldrarnas fel ) Och att hon ny har så mkt filter på sina bilder att det ser ut som en annan person - och att tunna under dessa bilder skriver ” hur otroligt vacker hon är ”
Och att hon tjatar om hur petit yngsta flickan är ( vilket hon är , och verkar jätterar .. men man ska inte lägga så mkt fokus på tonåringars vikt ) och lagar extra nyttig och fettsnål mat till henne .
Inte konstigt om man får dåligt självförtroende , konstigt förhållande till mat med en mor som blåljuger i tv om att hon inte kan gå ned i vikt trots magOp , träning och rätt kost pga pcos . Och som fixar utseende med diverse Operationer .