Citat:
Ursprungligen postat av
mullenö
Min bäste studsboll jag är ICKE en skämtare och jag kommer ICKE att tolerera ditt vidriga smutskastande.
Varför skulle man inte tro historien om de vita lyxiga VHS banden? det är ju dagens sanning och inget hittepå som dyker upp i tråden relativt ofta. Anna har en hobby och det har jag pratat med henne om.
Men då delar ni inte samma intressen, hennes intressen är att gråta stjäla och såra sina vänner,
men du är kanske en likasinnad?
hur jävla pinsam får man vara? Tror du verkligen att så många av hennes privata vänner verkligen överger än vän om det verkligen inte är på bristningsgränsen, Hennes man är så patetisk att han verkligen tror på allt hon säger genom att gråta en skvätt, Det finns flera av vännerna som lider med honom, Men det finns bevis för att han är född efterbliven inte mycket, men man märker det,
ja sonen är döv, och dottern är så rädd att hon gör mamma arg så att hon skakar ibland, jag har flera vänner som varit hemma hos Familjen, Jag växte upp med denna hemska människa i Nacka,
hon tog alltid saker med sig hem redan då ifrån sina kvarterskompisar eller skolkompisar,
den stora dottern är en lika stor kleptoman som mamman, de tar allt som har ett värde,
och det kan ni aldrig ta ifrån alla de som blivit utsatta för henne,