2014-08-16, 06:38
Medlem
Jag har haft ett samtal med Anna Book ! Det var en fröjd att prata med denna underbart livsglada person som älskar livet och lever för sin familj.
Efter mitt privata samtal med AB där hon tog kål på alla dessa lögner som sprids om henne upplever jag att AB är utsatt för en hat komplott från ett gäng misslyckade pajaser inom nöjesbranchen.
Anna Book förnekar att hon stjäl eller att hon skulle vara en sjuk individ, det skvallret har ingen substans öfvrehuvudtaget.
Det enda avvikande som dök upp under samtalet med AB var att hon har ett stort intresse för VHS industrin och har en gedigen samling VHS maskiner i sitt hem samt över 400 st Fuji 120 min med de snygga vita fodralet av lyxplast, men vem är jag/vi att döma någon för en hobby.
Citera
2014-08-16, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Jag har haft ett samtal med Anna Book ! Det var en fröjd att prata med denna underbart livsglada person som älskar livet och lever för sin familj.
Efter mitt privata samtal med AB där hon tog kål på alla dessa lögner som sprids om henne upplever jag att AB är utsatt för en hat komplott från ett gäng misslyckade pajaser inom nöjesbranchen.
Anna Book förnekar att hon stjäl eller att hon skulle vara en sjuk individ, det skvallret har ingen substans öfvrehuvudtaget.
Det enda avvikande som dök upp under samtalet med AB var att hon har ett stort intresse för VHS industrin och har en gedigen samling VHS maskiner i sitt hem samt över 400 st Fuji 120 min med de snygga vita fodralet av lyxplast, men vem är jag/vi att döma någon för en hobby.

Nja, detta inlägg har för mycket substans av Annas egna ord och uttryck. Undrar. Hur mycket sanning det är bakom hennes lyckliga tillvaro.. är sonen verkligen döv?? Av hans ig får man intrycket av en ganska sorgsen och grubblande liten kille. Harpalten, Vanessa, däremot hänger sig i morsans kölvatten . Hon skrev för ett tag sedan att : min mamma är ju kändis. Så därför hade hon fått följa med på nåt evenemang.
Citera
2014-08-16, 15:32
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Nja, detta inlägg har för mycket substans av Annas egna ord och uttryck. Undrar. Hur mycket sanning det är bakom hennes lyckliga tillvaro.. är sonen verkligen döv?? Av hans ig får man intrycket av en ganska sorgsen och grubblande liten kille. Harpalten, Vanessa, däremot hänger sig i morsans kölvatten . Hon skrev för ett tag sedan att : min mamma är ju kändis. Så därför hade hon fått följa med på nåt evenemang.

Du har uppenbart inte läst många av Mullenös inlägg. Han är en stor skämtare. Du trodde på det där med hennes stora fina samling av VHS-band med lyxiga vita fodral också?
Citera
2014-08-16, 19:08
Medlem
Jag ringde också idag. Hon var irriterad på att någon mullenö ville visa sina gamla homevideos och var osunt intresserad av gamla videobandspelare.
Citera
2014-08-18, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Du har uppenbart inte läst många av Mullenös inlägg. Han är en stor skämtare. Du trodde på det där med hennes stora fina samling av VHS-band med lyxiga vita fodral också?

Min bäste studsboll jag är ICKE en skämtare och jag kommer ICKE att tolerera ditt vidriga smutskastande.

Varför skulle man inte tro historien om de vita lyxiga VHS banden? det är ju dagens sanning och inget hittepå som dyker upp i tråden relativt ofta. Anna har en hobby och det har jag pratat med henne om.
Citera
2014-08-18, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Min bäste studsboll jag är ICKE en skämtare och jag kommer ICKE att tolerera ditt vidriga smutskastande.

Varför skulle man inte tro historien om de vita lyxiga VHS banden? det är ju dagens sanning och inget hittepå som dyker upp i tråden relativt ofta. Anna har en hobby och det har jag pratat med henne om.
Men då delar ni inte samma intressen, hennes intressen är att gråta stjäla och såra sina vänner,
men du är kanske en likasinnad?
hur jävla pinsam får man vara? Tror du verkligen att så många av hennes privata vänner verkligen överger än vän om det verkligen inte är på bristningsgränsen, Hennes man är så patetisk att han verkligen tror på allt hon säger genom att gråta en skvätt, Det finns flera av vännerna som lider med honom, Men det finns bevis för att han är född efterbliven inte mycket, men man märker det,
ja sonen är döv, och dottern är så rädd att hon gör mamma arg så att hon skakar ibland, jag har flera vänner som varit hemma hos Familjen, Jag växte upp med denna hemska människa i Nacka,
hon tog alltid saker med sig hem redan då ifrån sina kvarterskompisar eller skolkompisar,
den stora dottern är en lika stor kleptoman som mamman, de tar allt som har ett värde,
och det kan ni aldrig ta ifrån alla de som blivit utsatta för henne,
Citera
2014-08-18, 09:49
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Precis, Anna Book är en upptagen och ofta anlitad yrkeskvinna och artist. Att mannekänga passar henne bra enligt min uppfattning.

http://michelacastellari.se/2014/08/...h-modevisning/

Eventet blev mycket lyckat och Anna Book befäster sin popularitet.

http://www.johannatoftby.se/2014/08/...modevisningen/
Citera
2014-08-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Eventet blev mycket lyckat och Anna Book befäster sin popularitet.

http://www.johannatoftby.se/2014/08/...modevisningen/

Många vackra kvinnor var det i det klippet.............och så Tunnan (som för övrigt såg större ut än någonsin) med sitt psykopatsmile!
Citera
2014-08-18, 21:50
Medlem
Jag såg inte världsartisten visa några plagg. Hon skulle passa bra i Fjällrävens tremanstält annars vilket skulle sitta som ett fodral. Inget man stoppar i fickan direkt men kan gå ut fullt påklädd genom dörren.
Citera
2014-08-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Det finns flera av vännerna som lider med honom, Men det finns bevis för att han är född efterbliven inte mycket, men man märker det,
ja sonen är döv, och dottern är så rädd att hon gör mamma arg så att hon skakar ibland, jag har flera vänner som varit hemma hos Familjen, Jag växte upp med denna hemska människa i Nacka,

Låter fruktansvärt! Stackars barn, när då modern SKRIKER i skrift att HON är godheten själv med ett stooort hjärta för de sina och LEV med kärlek och respekt!! Låter riktigt jävla osunt om dottern måste gå på tå för sin egen mamma och sonen halvt undanskuffad . Hur pass döv e han? Stendöv? Har någon varit med och sett hennes utbrott? Ja jäklar, har alltid tyckt att när Anna klär sig i svart och stor blomma i håret vill utstråla en eldig spanjorska men jag ser bara en sydländsk fet matrona som håller familjen i ett järngrepp trots att hon bara är halvspanjorska.
Citera
2014-08-20, 15:14
Medlem
Rimberts avatar
Detta är en av Flashbacks roligaste trådar.
Man blir sällan besviken på sina krav på låg underhållning här.
Det roligaste är att Tunnan nog har denna tråd som ett bokmärke och följer allt ni skriver.
Med tanke på vad som skrivs här om henne är det kanske inte så konstigt om hon ibland flippar ur.
Fast det är förstås en klassisk kombination av hönan och ägget bakom hennes ofrivilligt roliga personlighet, som gör att hon fortfarande är i ropet fast hon knappast presterat något av värde de sista 20 åren...

Hennes artistkarriär kanske inte blev vad hon hoppades, men hon är ändå på något sätt en superstjärna.
Hon har ändå ett sorts bakvänt "Det", som får henne att ständigt vara i ropet, på ungefär samma sätt som Paris Hilton och Adolf Hitler.

Folk vill ha en person att förfasas över...
Senast redigerad av Rimbert 2014-08-20 kl. 15:26.
Citera
2014-08-20, 17:26
Medlem
Det var länge sedan man hörde några nyheter om världsartisten. Inga kommande TV-program? Man blir nästan orolig då det är så lugnt och undrar om hon har blivit normal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in