2014-08-20, 17:46
Medlem
Rimberts avatar
Hennes länge sedan emotsedda världsturné verkar dessvärre ligga på is så länge.
Men hon har en global fanskara som bara längtar efter att få se vår älskade sångfågel ge sig ut på vägarna igen.
Något som denna länk är ett exempel på: http://lilaqiho91.tumblr.com/post/73735215906/anna-book
Senast redigerad av Rimbert 2014-08-20 kl. 18:24.
Citera
2014-08-20, 21:46
Medlem
Haha kollade Idol nyss, vilket säkert Anna oxå gjorde då hon brukar vara snabb att ta en bild från sin tv och kommentera talanger som hon spår en lysande framtid för. Skrattade åt återblicken i dagens program där Breitzholts säger : att skicka dej vidare är som att be Anna Book vakta tio pizzor!
Citera
2014-08-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Haha kollade Idol nyss, vilket säkert Anna oxå gjorde då hon brukar vara snabb att ta en bild från sin tv och kommentera talanger som hon spår en lysande framtid för. Skrattade åt återblicken i dagens program där Breitzholts säger : att skicka dej vidare är som att be Anna Book vakta tio pizzor!
Jag hörde också det där vilket var riktigt kul. Med tanke på dom korta tjocka benen och prinskorvar till fingrar så är det nog också sant. Tyvärr! Bara tuttarna väger 12 kg tillsammans.
Citera
2014-08-21, 23:44
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Tänkte bjuda på ett litet framträdande av Anna Book i Solstollarna från 80-talet.

https://www.youtube.com/watch?v=lyQ5HqwdrP0

Veva fram till 17:00 minuter så har ni en tonårig version, som drar någon variant av 60-talsschlager. Tydligen hade hon något sorts stående framträdande i det här eländet. Intressant nog sjunger den andra, helt okända tjejen som heter Carina Carlsson, mycket bättre.

Detta måste vara bland det absolut sämsta som gjorts för teve. Något så makalöst uselt att jag förstår att Anna platsar. Fast det är lite charmigt att den lilla oranga Renaulten de kör omkring med fortfarande inte är skrotad. Klart bäst i den produktionen.
Citera
2014-08-22, 10:52
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Tänkte bjuda på ett litet framträdande av Anna Book i Solstollarna från 80-talet.

https://www.youtube.com/watch?v=lyQ5HqwdrP0

Veva fram till 17:00 minuter så har ni en tonårig version, som drar någon variant av 60-talsschlager. Tydligen hade hon något sorts stående framträdande i det här eländet. Intressant nog sjunger den andra, helt okända tjejen som heter Carina Carlsson, mycket bättre.

Detta måste vara bland det absolut sämsta som gjorts för teve. Något så makalöst uselt att jag förstår att Anna platsar. Fast det är lite charmigt att den lilla oranga Renaulten de kör omkring med fortfarande inte är skrotad. Klart bäst i den produktionen.

Jag är lite för ung för att komma ihåg Solstollarna 1985 men jag har vid några tillfällen sett repriser av programmen. Definitivt ganska usel kvalité men jag tror ändå att Solstollarna var ett populärt program.

Trevligt att återse en ung Anna Book. Redan då var hon en läckerbit. Carina Carlsson säger mig inget.
Citera
2014-08-22, 10:57
Medlem
Knullkungens avatar
Hennes dotter är ihop med vinnaren av Biggest looser. Han kanske kan inspirera sin nya svärmor.

http://stoppapressarna.se/settochhor...-nya-kandispar
Citera
2014-08-22, 14:55
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag är lite för ung för att komma ihåg Solstollarna 1985 men jag har vid några tillfällen sett repriser av programmen. Definitivt ganska usel kvalité men jag tror ändå att Solstollarna var ett populärt program.

Trevligt att återse en ung Anna Book. Redan då var hon en läckerbit. Carina Carlsson säger mig inget.

Klart det var populärt. Det fanns inget annat att titta på!
Citera
2014-08-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Annas övervikt är kanske inget bra att göra sig rolig över?
Många skrattar åt psykopaters skämt på andras bekostnad. Det blir dålig karma av det.
Citera
2014-08-22, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Annas övervikt är kanske inget bra att göra sig rolig över?
Många skrattar åt psykopaters skämt på andras bekostnad. Det blir dålig karma av det.
Jo, det blir roligt för att hon endast har mat i huvudet. Som grädde på moset har hon opererat magsäcken 2 gånger samt att ett nät håller ihop allting. Om man då ser sig själv som mästerbagare och inte gör annat än pressar ner fet mat så får man räkna med att folk skämtar.

Vore skillnad ifall hon höll sig i bakgrunden och bad att få vara ifred. Istället fläker hon ut sig och förklarar för alla hur duktig, vacker och underbar hon är. Personen är egentligen bara en äldre rund dam som inte är intressant av någon mer anledning än sitt eget beteende . Som man bäddar får man ligga är ett gammalt uttryck som bör användas i Books fall.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-22 kl. 16:03.
Citera
2014-08-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Hennes dotter är ihop med vinnaren av Biggest looser. Han kanske kan inspirera sin nya svärmor.

http://stoppapressarna.se/settochhor...-nya-kandispar
Hennes dotter är väl ingen kändis!!!!!
jag tycker det är jätte roligt att två före detta super feta kräk har hittat varandra, Tänk vad dom har mycket att prata om, Jag tycker dottern ser ut som ett luder som blivit tagen på bar gärning,
hon har en viss förmåga att snaska arabkuk, Det gjorde väl mamman med en gång i tiden,
Citera
2014-08-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Hennes dotter är väl ingen kändis!!!!!
jag tycker det är jätte roligt att två före detta super feta kräk har hittat varandra, Tänk vad dom har mycket att prata om, Jag tycker dottern ser ut som ett luder som blivit tagen på bar gärning,
hon har en viss förmåga att snaska arabkuk, Det gjorde väl mamman med en gång i tiden,
Dottern har blivit superkändis tack vare att mamsen är världsartist. Det måste vi lägga på minnet. Vet inte om modern snaskat arabsnopp men jag tror att det var så. Nu är det i alla fall en viril och grandios spansk balle som gäller. (16 gånger om dagen under bantarperiod) Slå det om ni kan!
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-22 kl. 20:24.
Citera
2014-08-22, 22:01
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Klart det var populärt. Det fanns inget annat att titta på!

Ett sådant gubbsjukt program skulle aldrig tillåtas sändas i dagens tv.......

T o m jag skäms när jag ser avsnitt av det idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in