2015-05-10, 17:45
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Parmaskinkan från 2011 http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12738165.ab
Nej, det där har vi sedan länge konstaterat att det handlar om Josefine Nilsson.
Pixlad bild
Opixlad bild
Citera
2015-05-10, 19:58
Medlem
Det jag inte fattar är vad hon lever på egentligen. Företagsgig? Men vilket företag är så pass mossigt att man väljer en artist som enbart är känd för en hit för typ hundra år sedan? Så mycket kan hon väl inte få för att vara med i program som Let's dance och Körslaget?
Hon är för mig lika ointressant som Kikki, Linda Rosing, m fl och jag fattar inte varför det fortfarande skrivs om dem.
Är det lyteskomiken? Freak show? Att vi vill förfasa oss för personer som dem. Klaga på hur vi inte fattar hur de kan vara "kändisar" i dag?
Citera
2015-05-10, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Nej, det där har vi sedan länge konstaterat att det handlar om Josefine Nilsson.
Pixlad bild
Opixlad bild

Åh fan, googlade på Anna o snatteri och fick fram detta.
Citera
2015-05-11, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Parmaskinkan från 2011 http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12738165.ab
felpost
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-11 kl. 03:01.
Citera
2015-05-11, 20:56
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Det jag inte fattar är vad hon lever på egentligen. Företagsgig? Men vilket företag är så pass mossigt att man väljer en artist som enbart är känd för en hit för typ hundra år sedan? Så mycket kan hon väl inte få för att vara med i program som Let's dance och Körslaget?

Anna är självklart en eftertraktad artist vilket bekräftas av hennes succéartade prestation i Let´s dance nu senast.

Hon är verkligen en fin förebild för den yngre generationen.
Citera
2015-05-11, 21:20
Medlem
Ungdomar behöver ha någon att se upp och vi får hoppas att hon lever upp till idealet.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-11 kl. 21:28.
Citera
2015-05-12, 12:47
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Man måste vara medlem i det där plus på Aftonbladet för att kunna läsa detta. Kostar 1 krona att gå med och sen kan man säga upp det omedelbart. Nu har detta stått att läsa på andra ställen också så någon direkt nyhet var det inte. Men det stod tydligt hur hon jobbade länge i affären med att placera ut parmaskinkan under montrar och var iakttagen hela tiden.

Vägrar skänka en, enda liten krona till Aftonslasket, oavsett anledning. Sen så tror jag att man kan läsa en screenprint utan att behöva gå med
Citera
2015-05-12, 15:17
Medlem
[quote=Moltas666|53313100]Anna är självklart en eftertraktad artist vilket bekräftas av hennes succéartade prestation i Let´s dance nu senast.

Hon är verkligen en fin förebild för den yngre generationen.[/QUOTE. Det vore väl fruktansvärt om våra ungdomar hade Tunnan som förebild men tack och lov känner nog endast ett fåtal av den yngre generationen ens till hennes existens!
Citera
2015-05-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Anna är självklart en eftertraktad artist vilket bekräftas av hennes succéartade prestation i Let´s dance nu senast.

Hon är verkligen en fin förebild för den yngre generationen.

Ja när det gäller bantning är hon en förebild. Kan hon sluta vara fet, kan ju alla det.

En kampanj mot fetma med Anna som förebild skulle gynna folkhälsan.
Citera
2015-05-12, 18:25
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ja när det gäller bantning är hon en förebild. Kan hon sluta vara fet, kan ju alla det.

En kampanj mot fetma med Anna som förebild skulle gynna folkhälsan.

Ja en härlig kampanj så att alla feta fattar att de måste operera magsäcken. Hon är verkligen en fin förebild.
Citera
2015-05-13, 10:57
Medlem
Smellmysockss avatar
Finns inte mycket jag inte förstår så detta är något unikt för mej och andra. Läste nånstans att hon opererat sej (tror det var magen och tarmar) 16 gånger. Hur är det ens möjligt? Min förvirring stiger, om jag hade karvats upp så många gånger troligen inte kunnat röra mej mer, men hon kan dansa? Tror för övrigt att det var i Aftonbajset jag läste om det. Någon som har en förklaring, kan inte sova längre, jag får inte ihop det, vad är det jag inte förstår?
Citera
2015-05-13, 12:28
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks
Finns inte mycket jag inte förstår så detta är något unikt för mej och andra. Läste nånstans att hon opererat sej (tror det var magen och tarmar) 16 gånger. Hur är det ens möjligt? Min förvirring stiger, om jag hade karvats upp så många gånger troligen inte kunnat röra mej mer, men hon kan dansa? Tror för övrigt att det var i Aftonbajset jag läste om det. Någon som har en förklaring, kan inte sova längre, jag får inte ihop det, vad är det jag inte förstår?

Har inte koll på allt men har det inte stått i någon skvallertidning att alla kejsarsnitt, gastricbypass operation, tarmvred x flera, bråck som trängt igenom bukväggen så det var tvunget att lappas ihop med nät mm är orsaken till alla operationer. Att antalet sen låter väldigt mycket kan jag förstå men Anna dubblerar ju gärna allt hon är med om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in