2016-02-21, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Troligtvis deprimerad, tycker nästan synd om henne...
Skulle inte ägna en minut till att tycka synd om missfostret. Däremot om hennes yngsta barn som är helt oskyldiga.

Nu borde Book skrämt upp hela artisteliten att vilja ta sig människan. Undrar fortfarande vad som komma skall? Var övertygad om att det inte fanns mer igår.
Citera
2016-02-21, 23:42
Medlem
ebba112s avatar
Har ni missat dramat om tidningen Hänt i veckan ? Är en bild på en gråtandes Anna med texten - Anna Book i triangeldrama. " Jag är förd bakom ljuset"

Handlar tydligen om dotterns uppbrott från pojkvännen. Så här skriver Anna på instagram :

annatoledanobook👎🏼👎🏼👎🏼 Äckligt 😝 Det skrämmande är att det sitter människor & sätter dessa låga & rent vidriga & mycket omogna rubrikerna. Och så finns det en ansvarig utgivare / Chefredaktör på tidningen som GODKÄNNER ALLT som publiceras ~ DET gör det hela ännu äckligare. Fy fan säger jag, usch! Skäms TWITTRA & PODDA NU vetja😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Men när fan är det okej & skriva att JAG skulle vara i ett triangeldrama?!?!?!? Med dessa personer?!?!? Det är fan äckligt, skäms! Hur skulle jag kunna vara i ett triangeldrama ( och nu spelar det ingen roll vad ni kommer med för ursäkter👎🏼👎🏼👎🏼 Det är fortfarande äckligt ) med min dotter & hennes ex.pojkvän & sambo?!?!?!?!? & JAG är förd bakom ljuset?!?!? JAG i första hand då också?!? 😂 måste skratta åt skiten. De klarar inte av respekt & att man i svåra stunder försöker göra saker på ett respektfullt sätt. Och de förstår inte hur mycket deras ordvinklerier kan såra & göra människor mer ledsna, riktigt trist verkligen 😕 Allt för lösnummer ~ Hoppas ni är stolta över er journalistik & er tidning. #respektvadärdet #folkmankänner #vemkanmanlitapå #ovärdigt #äckligt #iminvärld #

Sen följer det ca 75 kommentarer där alla stöttar henne förutom ett par där Anna svarar och försvarar sig.... Tyvärr är flera av kommentarerna bortplockade så man bara ser hennes svar.

annatoledanobook@nituus Nej!!!!!! Det ska man verkligen inte behöva göra!!!!!! Skriv bara sanningen. Publiken VILL JU att offentliga personer SKA dela med sig. Och det kan & vill många göra OM journalisten tar & skriver sanningen & nöjer sig med det UTAN att vända & vrida på saker!!'Så att det blir såååå äckligt som i ovanstående artikel usch👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼

novisen_stitchisVad är triangeldrama?

annatoledanobook@novisen_stitchis Den egentliga meningen tyder på att tre parter har haft ett kärleksförhållande samtidigt, Där jag tycker det blir ostmakligt är när man får det och låta som att i det här triangeldramat så har det skett mellan mig Anna som är mamma till min dotter Felicia och hennes dåvarande pojkvän och sambo tillika min svärson ~ och så får de det till något äckligt som triangeldrama ungefär som att jag och min dotter vi skulle ha haft en relation med vår ex familjemedlem båda två samtidigt det är osmakligt det är vidrigt det är respektlöst och i synnerhet när det skrivs av människor vi känner väl ~ Jag har känt de här människorna i 27 år i princip skulle jag tro 28 och Felicia har känt vederbörande i hela sitt liv. Osmakligt o ärligt och riktigt riktigt falskt.

sandra_medina_lopezJag hajjar ingenting? Vem är "sambon" @annatoledanobook ?

annatoledanobook@sandra_medina_lopez min dotter Felicia & Hristos var inte bara tillsammans ~ dom var även sambos & bodde tillsammsns i nästan 1 1/2 år & JAG är bara Felicia's mamma & så var jag Hristos svärmor ~ som han själv valde att kalla mig

firreyFörstår inte hur du orkar lägga sån energi på vad andra människor säger, tror, tänker och tycker om dig. Tänk vad härligt livet skulle kunna vara om du inte brydde dig om det!

annatoledanobook@firrey MEN nu handlar inte detta om mig i synnerhet!!!!!! Utan om vår DOTTER Felicia❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ & då lägger jag hur mycket energi jag vill, känner & behöver👊🏼👊🏼👊🏼 För att skydda henne!!!!!! I artikeln så skriver dom fel med flit & i efterhand har dom dessutom varit äckligt otrevliga i sms!!!!!! Men vi har dom kvar & vi funderar på att visa upp detta för några kunniga vänner så kanske det blir en uppträttelse på den här osmakliga skiten👊🏼👍🏼😂😂😂😂👍🏼👊🏼👊🏼👊🏼 snart vet vi hahahaha! Mina barn ger dom sig inte på hur som helst ~ det är ett som är säkert👊🏼

annatoledanobook@newka Förlåt. Med all respekt......lägg ner!!!!! Sökande efter........jag är artist ~ Tror du att vi kan sluta prata med media 😂😂😂😂😂😂😂 håll sådana åsikter för dig själv!!!! Ärligt vi försöker inte vara någonting annat än tllmötesgående och vi försöker naturligtvis och balansera saker och ting vi berättar inte allt, vi lämnar inte ut allt, vi ger inte allt av oss själva så lägg ner ~ Det där är bara dumt och komma med en sån kommentar den knäppen på näsan funkade inte alls 😂😂😂 & du är också kvinna?!?!? WOW hade förväntat mig kanske lite mer omtanke värme och stöd ifrån en kvinna men tänk det är allt som oftast just kvinnor som hånar och kommer med just sådana här dumma riktigt dumma kommentarer😂 Byebye now👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼
annatoledanobook@newka Ännu mer intressant blir ju att du väljer och komma in på min instagram och kommentera. Fast du inte ens följer mig 😂😂😂 Jag menar, varför är du här överhuvudtaget om du stör dig och irriterar dig på det jag gör säger och skriver och visar ?!?! varför är du då här och tittar???? Jag kommer göra det väldigt enkelt för dig väldigt väldigt enkelt för dig ~ Fattar bara inte varför gör man så?!?!? Följer anonymt👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼😝 & kommenterar! Helt åt helvete faktiskt &
annatoledanobookPinsamt😂😂😂😂😂😂😂 See you never 👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼

vinterstjarnaNormalt funtade människor Anna förstår att det som står i tidningarna inte alltid är sant👎🏻 Människor som bara är ute i sociala medier och skriver tråkiga saker har inget eget liv så är det bara😁 Det viktigaste i livet är att man själv mår bra av sina nära och kära 💕💕💕 läs inte allt som står det tar bara ens energi. Var rädd om dig Mer Kramar på vår värld Tack 🌷

annatoledanobook@vinterstjarna Du har rätt? & TRO mig, jag läser i princip ingenting hahaha. Men man blir ju för f....n matad med eländet så fort man handlar eller går förbi en butik. Så det är svårt att missa😂😂😂

anders_wigholmMen blir ni fortfarande förvånade över att tidningar vrider och vänder på det man säger? Det har dom väl alltid gjort och att förvänta sig att en skvallertidning ska skriva en saklig artikel, det är väl lite naivt?

annatoledanobook@anders_wigholm Jag ställa en fråga -Tycker du det är naivt att lita på en människa som man har känt i hela sitt liv ? Är det också naivt eller borde man kunna det? Och speciellt när den personen lovar och svär..... Ja faktiskt rentav intygar att man kan göra det. Nämligen LITA PÅ!!!! Och så visar det sig att det blir precis tvärtom 😂😂😂

annatoledanobook@anders_wigholm Tidningen i sig, litar man verkligen inte på😂 Men en mycket mycket nära branschkollega ~ som man varit 100 % ärlig mot. Och man har också förklarat läget i en väldigt speciell och svår situation ~ är det verkligen naivt och lita på en människa som någonstans ändå står nära dig?!? Nej, det tycker inte jag eller "vi"

Å sen kom det lite kommentarer om dagens artikel i expressen...

tinalundqvistÅh andra sidan söker du ju upp tidningarna och berättar om allt. Gummisnoddar i håret och mamma och arga snickaren och vitvaror och vikten och och. Om du slutar med det kanske?
millan81jkpg@tinalundqvist Jag håller faktiskt med dig, alltid gillat Anna o följt henne med glädje här, även tyckt synd om henne i somliga fall o försvarat hennes stunder då hon inte mått bra men nu börjar även jag lessna på att ständigt få läsa om att hon gråter ut i media som i senaste fallet jag precis läste om detta med vitvarorna o de stod att tårarna kom igen. Jisses, finns väl värre problem i världen än att gråta över ens vitvaror som inte fungerar.. framstår som väldigt ytligt.. o sen ha mage att säga - Maten kunde ha gått till behövande.. Alltså va?! hade inte kylen gått sönder tror ju inte jag hon hade packat ner maten för att bege sig ut på gatan med de.

lilljonne@tinalundqvist jag kunde inte sagt det bättre själv.

lilljonneNär Anna gråter ut i media ja då förvandlas tårarna till 💰💰💰💰

anders_wigholmJomen...alltså....nej....
linda_hoserius_@millan81jkpg skönt att folk kommer till insikt...😊😚

veronicabomgrenVill inte bara elak Anna men det är väldigt jobbigt när du gråter hela tiden vare sig du är glad eller ledsen.D et
veronicabomgrenDet kanske går att jobba bort☺

Tror ärligt att Anna tagit ett glas vin eller två för annars så ignorerar hon dumma kommentarer och låtsas som det regnar...
Citera
2016-02-22, 00:34
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
]Kunde inte Arga snickaren fixat tjockisens hemska ögonbryn? Han har nu fått en stalker som vägrar ge upp kampen. Kan bli hur stort som helst det här med stämningar och stjärnadvokater.

Igår var jag övertygad om att det inte kunde komma något mer om Book på ett tag. Jag är så djävla nyfiken redan nu vad som blir nästa drag

Då trodde du fel, det gäller att smida medan järnet är varmt. Själv gissar jag på att hon vill vara med i Stjärnorna på slottet, nåt matlagningsprogram eller favorit i repris: Så ska det låta. För hon har ju faktiskt varit artist i 30 ååååår!!!!! Och har sååå många andra hiiits än bara ABC!!!!!

Får tacka för copy pastan från hennes Instagram också, riktigt härliga.
Citera
2016-02-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Då trodde du fel, det gäller att smida medan järnet är varmt. Själv gissar jag på att hon vill vara med i Stjärnorna på slottet, nåt matlagningsprogram eller favorit i repris: Så ska det låta. För hon har ju faktiskt varit artist i 30 ååååår!!!!! Och har sååå många andra hiiits än bara ABC!!!!!

Får tacka för copy pastan från hennes Instagram också, riktigt härliga.
Hon har redan varit med i en baktävling. Då bakade hon fralla som föreställde den döda morsan och åkte ur tävlingen andra omgången. Sen anklagade hon deltagarna för fusk och vägrade sitta vid bordet då vinnaren korades.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-02-22 kl. 00:59.
Citera
2016-02-22, 01:00
Medlem
Utropstecknen på internet tog just slut. Sveriges största offerkofta behöver fanimej vård. Hur otacksam kan man bli över att få ny inredning gratis? Arga snickaren kanske har fel, Book ska inte växa upp, hon behöver hjälp och hon behöver höra att hon måste ha hjälp. Kan folk sluta smeka henne medhårs? Hon är en jättebebis och det är inte normalt i hennes ålder.
Citera
2016-02-22, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Med tanke på att tunnans problematik varit känd i 30 år nu är det obegripligt att Arga Snickaren var dum nog att beblanda sig med henne. Tunnans stolligheter skall man ånjuta på håll, inte vara en del av.

Jag tror det är svårt att få folk till detta program, det får ta vad de får. Och stå ut. Vad jag uppfattat så är arga snickaren en duktig snickare och affärsman.
Citera
2016-02-22, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Utropstecknen på internet tog just slut. Sveriges största offerkofta behöver fanimej vård. Hur otacksam kan man bli över att få ny inredning gratis? Arga snickaren kanske har fel, Book ska inte växa upp, hon behöver hjälp och hon behöver höra att hon måste ha hjälp. Kan folk sluta smeka henne medhårs? Hon är en jättebebis och det är inte normalt i hennes ålder.

Vad kan det bero på ? Bortskämd kanske ?
Citera
2016-02-22, 04:24
Medlem
Jag har försökt få ett grepp om Anna Book, lagt ner någon timme under natten.

- ABC hiten
- mötte en ny man och fick 3 barn. Har en lägenhet i Solna
- opererade magen flera gånger.
- Mamma dog.
- tränat hårt
- tjejmilen
- lets dance
- Arga snickaren.
- mellon igen som blev diskad. ( 2016 )

Att hon firar 30 år som artist, kan jag inte se, vad levde de på under tiden, ev 2 år
som hon hon opererades och gick ner i vikt ? Försäkringskassan ?

Sen har hon varit hemma med 3 barn, vad gjorde hon under den tiden ?

När var hennes senaste turné ?

Jag kan bara se ABC-hiten som den enda hon har haft.

Som sagt var: jag har inte följt hennes karriär.
Citera
2016-02-22, 04:24
Medlem
Det måste ju vara nåt jättefel på henne. Men, vilket är felet på hennes man?Är han retarded eller? Ligg ilag men Anna Book.Fy så hemskt.

Två barn, första barnet har hon med en turk.
Senast redigerad av Bellint 2016-02-22 kl. 04:28.
Citera
2016-02-22, 06:19
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Har ni missat dramat om tidningen Hänt i veckan ? Är en bild på en gråtandes Anna med texten - Anna Book i triangeldrama. " Jag är förd bakom ljuset"

Handlar tydligen om dotterns uppbrott från pojkvännen. Så här skriver Anna på instagram :

annatoledanobook👎🏼👎🏼👎🏼 Äckligt 😝 Det skrämmande är att det sitter människor & sätter dessa låga & rent vidriga & mycket omogna rubrikerna. Och så finns det en ansvarig utgivare / Chefredaktör på tidningen som GODKÄNNER ALLT som publiceras ~ DET gör det hela ännu äckligare. Fy fan säger jag, usch! Skäms TWITTRA & PODDA NU vetja😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Men när fan är det okej & skriva att JAG skulle vara i ett triangeldrama?!?!?!? Med dessa personer?!?!? Det är fan äckligt, skäms! Hur skulle jag kunna vara i ett triangeldrama ( och nu spelar det ingen roll vad ni kommer med för ursäkter👎🏼👎🏼👎🏼 Det är fortfarande äckligt ) med min dotter & hennes ex.pojkvän & sambo?!?!?!?!? & JAG är förd bakom ljuset?!?!? JAG i första hand då också?!? 😂 måste skratta åt skiten. De klarar inte av respekt & att man i svåra stunder försöker göra saker på ett respektfullt sätt. Och de förstår inte hur mycket deras ordvinklerier kan såra & göra människor mer ledsna, riktigt trist verkligen 😕 Allt för lösnummer ~ Hoppas ni är stolta över er journalistik & er tidning. #respektvadärdet #folkmankänner #vemkanmanlitapå #ovärdigt #äckligt #iminvärld #

Sen följer det ca 75 kommentarer där alla stöttar henne förutom ett par där Anna svarar och försvarar sig.... Tyvärr är flera av kommentarerna bortplockade så man bara ser hennes svar.

annatoledanobook@nituus Nej!!!!!! Det ska man verkligen inte behöva göra!!!!!! Skriv bara sanningen. Publiken VILL JU att offentliga personer SKA dela med sig. Och det kan & vill många göra OM journalisten tar & skriver sanningen & nöjer sig med det UTAN att vända & vrida på saker!!'Så att det blir såååå äckligt som i ovanstående artikel usch👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼

Haha - for real - hon tror alltså att någon på grund av en rubriksättning skulle kunna få för sig att hon haft ihop det med dotterns sambo? Och hon beskriver det som att de skulle haft nån slags trekant. Jag dör...
Citera
2016-02-22, 10:16
Medlem
Kan ingen människa i Tunnans närhet göra henne uppmärksam på att gränsen är nådd nu, och det med råge. Folk driver ju bara med henne nu, det tror jag även att en del av följarna på hennes insta gör trots att de skriver sockersöta inlägg där!
Citera
2016-02-22, 12:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Jag har försökt få ett grepp om Anna Book, lagt ner någon timme under natten.

- ABC hiten
- mötte en ny man och fick 3 barn. Har en lägenhet i Solna
- opererade magen flera gånger.
- Mamma dog.
- tränat hårt
- tjejmilen
- lets dance
- Arga snickaren.
- mellon igen som blev diskad. ( 2016 )

Att hon firar 30 år som artist, kan jag inte se, vad levde de på under tiden, ev 2 år
som hon hon opererades och gick ner i vikt ? Försäkringskassan ?

Sen har hon varit hemma med 3 barn, vad gjorde hon under den tiden ?

När var hennes senaste turné ?

Jag kan bara se ABC-hiten som den enda hon har haft.

Som sagt var: jag har inte följt hennes karriär.
Hon har ju släppt en del album och singlar men de har i alla fall passerat mig förbi utan att jag kan minnas något av dom.

http://musicbrainz.org/artist/6ad853...e-0d32621d36d9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in