2019-06-06, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Samtliga har svenska flaggan i mössan förutom en babbe som har en syrianflagga och så Haklöse som har Spaniens flagga?
Fanns kanske inga med svenska flaggan på barnavdelningen?

Kostymen lär ju va inköpt på HMs barnavdelning.
Citera
2019-06-06, 10:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Samtliga har svenska flaggan i mössan förutom en babbe som har en syrianflagga och så Haklöse som har Spaniens flagga?

Det är troligen Anna som har beställt mössa och sagt att det ska vara den spanska flaggan i den.
Citera
2019-06-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det är troligen Anna som har beställt mössa och sagt att det ska vara den spanska flaggan i den.

Men kunde inte den haklösa dvärgen lånat fläskAnnas studentmössa som antagligen också hade Spanska flaggan inuti?

Näääää, just det. Anna tjocksmocken Book har knappt gått ut grundskolan. 🐷 🐷 🐷 🐷 🐷
Citera
2019-06-06, 14:01
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Varför i hela helvetet har idioten Roberto en pissgulnad gammal studentmössa på sig??
Sorry - men det tillhör svensk tradition.
På studentuppvaktning och valborg är det helt OK att bära studentmössa.
Faktum är att ju ”äldre och gulare” den är desto mer cred... eftersom det visar att man då tog studenten då den innebar bevis på ”något speciellt” - inte bara att man gått ut gymnasiet.
Senast redigerad av Boopidoo 2019-06-06 kl. 14:04.
Citera
2019-06-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sorry - men det tillhör svensk tradition.
På studentuppvaktning och valborg är det helt OK att bära studentmössa.
Faktum är att ju ”äldre och gulare” den är desto mer cred... eftersom det visar att man då tog studenten då den innebar bevis på ”något speciellt” - inte bara att man gått ut gymnasiet.

Tradition eller inte..... Den dagen min son (som inte är en våldtäktsman eller haklös) tar studenten. Då kommer jag definitivt inte leta upp min gamla studentmössa bara för att visa upp att man tagit studenten.

Bara patrask med dåligt självförtroende som vill visa upp sånt.
INGEN BLIR IMPONERAD AV EN PISSGUL STUDENTMÖSSA.

Ingen som inte är blockad från grisens instagram som kan fråga fettot varför inte hon hade sin studentmössa på sig när hennes förståndshandikappade man hade det?
Citera
2019-06-06, 14:28
Medlem
Citat:
Tradition eller inte..... Den dagen min son (som inte är en våldtäktsman eller haklös) tar studenten. Då kommer jag definitivt inte leta upp min gamla studentmössa bara för att visa upp att man tagit studenten.

Ingen som inte är blockad från grisens instagram som kan fråga fettot varför inte hon hade sin studentmössa på sig när hennes förståndshandikappade man hade det?

Fanns en kommentar om detta
https://postimg.cc/G4NYRSzf
Citera
2019-06-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Fanns en kommentar om detta
https://postimg.cc/G4NYRSzf

Underbart 😁😁😁😁

Se hur länge den får ligga kvar. 👍👍
Citera
2019-06-06, 14:49
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Underbart 😁😁😁😁

Se hur länge den får ligga kvar. 👍👍

Om den inte ryker så kommer hon väl med någon fantastisk lögn istället. Typ: "Den försvann när vi firade min doktorshatt i psykologi nere i St.Tropez. Jag tror det var Al Pacino som snodde den."
Allt kryddat med drösvis av smileys och skit.
Citera
2019-06-06, 15:18
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Tvärtom!!
Det är kult och extra poäng.
Tips: Kolla Valborgsfirandet från Uppsala - ju gulare mössa desto större cred!!
(And that ends mitt engagemang i den här ”icke-frågan”)
Citera
2019-06-06, 16:51
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Det lilla äcklet kom in på bygg programmet, högst oklart om han verkligen har behörighet att ta studenten han borde ha en hel del frånvaro!

Dom här frifräsarskolorna har nog inte så höga krav på sina adepter. Det krävs ju dessutom mindre poäng för att komma in hos dem.
Citera
2019-06-06, 17:26
Medlem
kommentaren om studentmössan borta och den som skrev den är blockad
Citera
2019-06-06, 17:35
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kommentaren om studentmössan borta och den som skrev den är blockad
Tänk om Märsta-Morsan hade bara litet humor och självdistans. Då hade hon kunnat bjuda på den kommentaren och svarat t ex
” Jag fick ingen studentmössa jag fick nöja mig med en (Samba) Sombrero 🤪.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in