2014-08-08, 13:39
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det mest komiska är att du själv sökte dig till tråden!

Citat:
Ursprungligen postat av bernter
Pervers tråd det här, men man kan på sitt sätt förstå att det sticker i folks ögon att den smått talanglösa Book snor åt sig ett och annat teveuppdrag. Hade varit kul att se henne istället för Marklundskan,
och då se hur ni mest fanatiska följare skulle tackla det.
Vem har sagt att tråden saknar intresse? Inte jag i alla fall och det roliga är att du direkt går i försvarsställning utan att reflektera över vad jag skrev.
Citera
2014-08-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Dottern är en riktigt skönhet tycker jag. Vad har ni emot henne?
Vi har ingenting emot henne. Vad har du fått det ifrån?
Citera
2014-08-08, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernter
Vem har sagt att tråden saknar intresse? Inte jag i alla fall och det roliga är att du direkt går i aförsvarsställning utan att reflektera över vad jag skrev.
Instämmer. Du är dock svår att tolka ibland.
Citera
2014-08-08, 18:39
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Vi har ingenting emot henne. Vad har du fått det ifrån?

Jag svarade på ett inlägg där hon påstods vara "vidrig". Därav min fråga.
Citera
2014-08-08, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag svarade på ett inlägg där hon påstods vara "vidrig". Därav min fråga.
Det är nog många som tycker däremot.
Citera
2014-08-08, 20:55
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Jag kan inte låta bli att undra vad du gör på den här sidan?

Jag är nyfiken. Man orkar inte diskutera med nazister hela tiden.
Citera
2014-08-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Jag är nyfiken. Man orkar inte diskutera med nazister hela tiden.
Då förstår jag varför du använde ordet hatar. Är inte så säker på att någon direkt hatar Book här. Dock är det få som tycker om människan och en viss typ av förakt existerar.
Citera
2014-08-08, 23:17
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Kan hon vara Sveriges mest avskydda person?

Sakta i backarna nu, bara för att man tycker hon beter sig väldigt märkligt och narcissistiskt m.m så betyder det ju inte att man "avskyr" (eller än värre: hatar) personen ifråga. Vad man nu än må tycka så spelar hon ju inte direkt i samma division som Hagamannen, Bobbys farsa eller Gustav Fridolin.

Hon är upphov till en viss irritation ibland men mer än så är det inte, åtminstone inte för mig.
Citera
2014-08-09, 12:29
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Håller verkligen med. Hata är ett väldigt starkt ord och bör endast användas om dom två första du nämnde. Fridolin är så ointressant för mig att uppfattning saknas om personen. Använder aldrig ordet hata i princip.

Jaså?

Citat:
Ju mer man läser vad Ebba 112 delgav så blir man ju jätteförbannad. Hur kan hon plåga sina barn om hon är frisk? Dom måste ju vara hypernervösa. Grr...... vad arg och ledsen man blir. Psykopat är min diagnos på den feta morsgrisen. Hatar kärringen Book!

Citat:
Människorna i dokumentärerna "Familjen Annorlunda och Ullared" är samma personer med låg status och svag begåvning. Dom ser likadana ut och dessa individer är inte precis någon tillgång för Sverige. Hellre utlänningar som jobbar och startar företag. Sånt klarar inte dessa blöjbytare som inte kan hitta sig själva och är störda som barn.

Tycker att barnavårdsnämdner ska undersöka hur det står till med dessa idioter som skaffar lika många ungar som råttor. I Somalia fattar dom inte bättre och att svenskar gör det är helt sjukt. Hatar dessa människor och föraktar deras fulhet.

Citat:
Fy fan vilken slampa till kärring. Just sådana som hon gör att jorden ser ut som den gör. Att föda barna som en råtta och supa skallen av sig visar på totalt vansinne.
Synd att den översminkade häxan är så gammal för hon borde få lida för sin falskhet i många år.
Hon och familjen Annorlunda är inkompetenta pajasar som förpestar tillvaron för avkomman.
Är inte förvånad då ingen normal människa skaffar barn bara för att få uppmärksamhet och dessutom skriva en barnabok då man själv ligger i rännstenen. Hatar människan.

För övrigt är det så att Anna Book är väldigt omtyckt av många människor vilket självklart är störande när man själv är att betrakta som misslyckad. Det är också väl känt, inte minst från amerikanska program, att dom som gnäller mest på medieprofiler är placerade långt ner på WT-stegen. Vi andra, som har lite perspektiv på tillvaron, engagerar oss självklart inte på ett närmast maniskt sätt.
Citera
2014-08-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jaså?

För övrigt är det så att Anna Book är väldigt omtyckt av många människor vilket självklart är störande när man själv är att betrakta som misslyckad. Det är också väl känt, inte minst från amerikanska program, att dom som gnäller mest på medieprofiler är placerade långt ner på WT-stegen. Vi andra, som har lite perspektiv på tillvaron, engagerar oss självklart inte på ett närmast maniskt sätt.
Skönt att du sitter fast på stolen och nagelfar alla inlägg. Visst, skrev så i några ögonblick av upprördhet över hur damen betett sig, men om man läser med rätt glasögon så är det inget riktigt markerande utan mer i affekt.

Att du har sånt tålamod och mycket tid att forska, rätta till, tillrättanvisa och frossa i denna tråd gör mig nästan lite orolig över hur du mår. Har du inga andra intressen? För mig är du bara för mycket och i jämförelse ser jag Anna Book som en frisk fläkt. ORKA, människa!
Citera
2014-08-09, 16:45
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Då ägnar vi oss åt Anna Book och drar ett streck för OT-diskussionen här.

/Moderator
Citera
2014-08-10, 15:21
Medlem
Säljer de stulet smink nu, mån tro ? Både Anna o dottern annonserar på sina ig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in