2013-02-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Hur länge innan A Book dyker upp i media som näthatad kändis? Borde inte ta så lång tid, det är ju en aktuell debatt som hon säkert vill vara delaktig i
Ja, säkerligen! Tänk den som inte hade större problem här i livet ändå än tovor i håret!
Citera
2013-02-13, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Men varför badar de feta aset med löshår. för hela sverige vet ju att hon har så kallade knäpp-på extecions eller va fan de heter, som knäpps på o tas av när man vill,, eller var det fitt håret som tovade ihop sig,att hon bara orkar``?
att människan har stannat kvar är obegripligt hon har aldrig haft ett eget band, aldrig haft en egen show, aldrig gjort en riktigt road tour, vem säljer hon sig till i mediavärlden för dessa skriverier??
Ha ha ha.....det där med fitthåret var verkligen kul!
Citera
2013-03-11, 20:04
Medlem
Någon som vet vem storbloggerskan som Tunnan kritiserar för att skämta för grovt om sina barn är? Jag gissade först på Katrin Z men hon har ju inte 4 barn!
Citera
2013-03-11, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Någon som vet vem storbloggerskan som Tunnan kritiserar för att skämta för grovt om sina barn är? Jag gissade först på Katrin Z men hon har ju inte 4 barn!
kan de vara maggan graaf?? elle rpernilla wahlgren hon kritiserar,, hon tycker varken om den ena eller den andra,
Citera
2013-03-12, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
kan de vara maggan graaf?? elle rpernilla wahlgren hon kritiserar,, hon tycker varken om den ena eller den andra,
Ja, Maggan Graaf är det nog, hon har ju en 1-åring! För övrigt har jag aldrig hört om någon Tunnan gillar, men dom hon inte gillar finns det ju vääldigt gott om.....
Citera
2013-03-28, 18:46
Medlem
runefjuns avatar
http://mobil.aftonbladet.se/a/www/16507884
Attackerad i hemmet. Mannen ska tydligen ha kastat en tillknycklad tändare på henne. Hur fan knycklar man till en tändare?
Citera
2013-03-28, 19:46
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runefjun
http://mobil.aftonbladet.se/a/www/16507884
Attackerad i hemmet. Mannen ska tydligen ha kastat en tillknycklad tändare på henne. Hur fan knycklar man till en tändare?

Tändaren var tydligen glödande också

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16507884.ab

Finns länkar till fem ytterligare artiklar om Book under artikeln. Läs rubrikerna högt och försök hålla er för skratt. "Jävla flodhäst" är ju en klockren beskrivning
Citera
2013-03-28, 19:52
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Tändaren var tydligen glödande också

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16507884.ab

Finns länkar till fem ytterligare artiklar om Book under artikeln. Läs rubrikerna högt och försök hålla er för skratt. "Jävla flodhäst" är ju en klockren beskrivning

Haha, så bra med "jävla flodhäst". Jag älskar hur hon blir trakasserad för sin övervikt. Rätt åt henne när hon inte gör något åt sitt äckliga utseende.
Citera
2013-03-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Haha, så bra med "jävla flodhäst". Jag älskar hur hon blir trakasserad för sin övervikt. Rätt åt henne när hon inte gör något åt sitt äckliga utseende.
ja och för att dämpa "chocken" så lagade hon 23 middagar och bakade bullar mitt i natten, va skönt att hon kunde få trygghet med sin bästa vän kylskåpet
Citera
2013-03-29, 08:32
Medlem
Min brors kusins avatar
En tanke slog mej, kan det vara så att kvällspressen tröttnat på Book och tar in dessa nyhetsartiklar bara för att förlöjliga henne?
Citera
2013-03-29, 10:32
Medlem
Citat:
En tanke slog mej, kan det vara så att kvällspressen tröttnat på Book och tar in dessa nyhetsartiklar bara för att förlöjliga henne?

Så kan det mycket väl vara. Tunnan själv fattar som vanligt ingenting utan fortsätter bara att tycka synd om sej själv på gammalt, beprövat maner!
Citera
2013-03-29, 10:38
Medlem
P55s avatar
Citat:

Ja jag tror det och i synnerhet Aftonbladet. Den blaskan som förr stått på de svagas sida har kovänt och förlöjligar de i media svaga och utsatta. Gäller inte bara Book utan även t.ex. Rosing är en sån person som häcklas av AB. Fyfan vilken skittidning och skitsida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in