2016-02-13, 18:11
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Om du vill se en modernare restaurering av hennes lökar,
så finns det ett avsnitt av Plastikkirurgerna hon medverkar i - Med före- och efter-sekvenser.

http://www.tv4play.se/program/plasti...ideo_id=860134

Herregud vad hon håller på.

Förminskar brösten vid 18 års ålder, går sen ner i vikt genom magoperation och då när hon nått sin målvikt så bär det av till kirurgen för att ta bort överflödig hud och fylla upp brösten.

Och nu har hon gått upp all tidigare förlorad vikt och mer därtill...
Citera
2016-02-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Herregud vad hon håller på.

Förminskar brösten vid 18 års ålder, går sen ner i vikt genom magoperation och då när hon nått sin målvikt så bär det av till kirurgen för att ta bort överflödig hud och fylla upp brösten.

Och nu har hon gått upp all tidigare förlorad vikt och mer därtill...
Det värsta av allt är att det är vi skattebetalare som har fått betala för Tunnans (och dotterns) operationer!
Citera
2016-02-13, 19:58
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Det värsta av allt är att det är vi skattebetalare som har fått betala för Tunnans (och dotterns) operationer!

Det är det värt. En Anna Book i toppform är guld värd för oss alla.
Citera
2016-02-13, 21:21
Medlem
menfrasseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det är det värt. En Anna Book i toppform är guld värd för oss alla.

För att?
Citera
2016-02-14, 21:17
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimmelbreuten
Lystkomik i all ära, men jag tycker så jävla synd om kidsen! Dom har ju inte valt denna nevrotiska mamma... Kör hon samma stil som I media på föräldrarmöten och skolavslutningar, måste andra normala föräldrar reagera(?) konstigt att ingen ringt soc än... Tror ni förresten hon läser denna tråd?

Har man följt Annas instagram i några år så har man fått se både det ena och det andra om hennes barn. Hennes äldsta dotter lever på mammas gamla meriter och är rätt uppblåst, måste svida att hon fått flytta hem till mamma igen nu när hon blivit singel. Sonen känns det som att han blivit lite mobbad då det ser ut som han fått en hörapparat. Anna har lagt ut kort från sjukhuset och skrivit att sonen fått åka iväg pga astma mm så han är lite sjuklig av sig. Han gillar att träna och har bra mycket muskler som han visat upp. Lilla dottern är väldigt mån om att hålla mamma glad med att göra mellis av olika sorter. Hon klämde sitt finger i ett notställ på skolan och Anna la då upp bilder på ambulansen som kom och hämtade flickan - för ett klämt finger ! Så kan nog säga att Anna håller låda lite överallt ja...
Citera
2016-02-14, 22:15
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe!
Vad gör hennes man? Vad jobbar han med?

"Såg för övrigt lite om hennes man Roberto. Enligt hans Linkedin jobbar han som detektiv/bevakning på Active Defence. Kollade bolaget, vilket nu är avregistrerat och passivt sedan 2014. Där snackar vi breeeeed verksamhet; "undervisning i spanska, självförsvarskurser, simlektioner, värd för sammankomster, fester och marknader..."

http://www.svenskamagasinet.nu/article.134.html

https://se.linkedin.com/in/roberto-toledano-3364b091

Alltså, en simpel ordningsvakt/väktarutbildning. Som levt uppe i det blå om att bli en framgångsrik "livvakt". Som istället säljer larm och hoppar in som inhyrd väktare emellanåt.
Citera
2016-02-14, 23:44
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkbubba
Jag såg Arga Snickaren VIP, och som jag förstod det jobbar han som säkerhetskonsult.

Jag blev lite nyfiken på Annas problem så jag spenderade 5 minuter med Arga Snickaren. Jag tyckte Anna skötte sig finfint! Hennes man verkar dock inte vara den handlingskraftigaste killen precis men det var satan så tillrört allt var i deras lägenhet. Det var till och med så att Arga Snickaren själv blev deprimerad.

Annas barn verkar helt OK och relationen mellan barnen och föräldrarna såg ut att vara bra.

Hennes man borde lägga på ett kol och ta befälet om och när det strular i familjen. Lite fasta rutiner verkar behövas.

Det är klart att Anna är om sig och kring sig och gärna vill delta i olika evenemang. Jag är uppriktigt imponerad av hennes insats i Let´s dance för några år sedan. Hon vägde nog mer på den tiden än hon gör nu.
Citera
2016-02-15, 00:26
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Jag blev lite nyfiken på Annas problem så jag spenderade 5 minuter med Arga Snickaren. Jag tyckte Anna skötte sig finfint! Hennes man verkar dock inte vara den handlingskraftigaste killen precis men det var satan så tillrört allt var i deras lägenhet. Det var till och med så att Arga Snickaren själv blev deprimerad.

Annas barn verkar helt OK och relationen mellan barnen och föräldrarna såg ut att vara bra.

Hennes man borde lägga på ett kol och ta befälet om och när det strular i familjen. Lite fasta rutiner verkar behövas.

Det är klart att Anna är om sig och kring sig och gärna vill delta i olika evenemang. Jag är uppriktigt imponerad av hennes insats i Let´s dance för några år sedan. Hon vägde nog mer på den tiden än hon gör nu.
Ett program på 40 minuter, där Anna är stjärnan i familjen. Hon får mer tid i rutan, hon ska sticka ut. Ingen vill se hennes man istället för henne.

Med andra ord ska vi inte utgå från att programmet speglar verkligheten.
Citera
2016-02-15, 21:20
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ett program på 40 minuter, där Anna är stjärnan i familjen. Hon får mer tid i rutan, hon ska sticka ut. Ingen vill se hennes man istället för henne.

Med andra ord ska vi inte utgå från att programmet speglar verkligheten.

Vad som är verklighet är det ingen som vet. Vad som är helt klart är att programledningen för Arga Snickaren inte alls försökt med någon överslätande attityd. Tvärtom så visas både Anna och hennes man upp som dom handlingsförsvagade individer dom sannolikt är.

Ingen skönmålning enligt min uppfattning.
Citera
2016-02-15, 21:24
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Vad som är verklighet är det ingen som vet. Vad som är helt klart är att programledningen för Arga Snickaren inte alls försökt med någon överslätande attityd. Tvärtom så visas både Anna och hennes man upp som dom handlingsförsvagade individer dom sannolikt är.

Ingen skönmålning enligt min uppfattning.
Det handlar inte om någon skönmålning. Det handlar om att tittarna vill se stjärnan i familjen och inte hennes man.

Därför är det helt självklart att mannen får en mindre roll när ett tv-team är där.
Citera
2016-02-15, 21:59
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Det handlar inte om någon skönmålning. Det handlar om att tittarna vill se stjärnan i familjen och inte hennes man.

Därför är det helt självklart att mannen får en mindre roll när ett tv-team är där.

Nu är jag med. Jo, där har du säkert rätt.
Citera
2016-02-17, 05:42
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Mamma Book kom från Finland under kriget och togs omhand av familjen Book i Värmland. Hon var alltså finska.

Alkad, storrökande, arbetsskygg och matglad (lika fet som sin dotter). Under en semester på Mallorca släppte hon till med en gift man, och Anna blev till.

Hon favoriserade alltid Anna framför de andra barnen. Inte det minsta konstigt att den biologiska halvsystern helt tagit avstånd från Anna. Anna fick allt hon pekade på, medan de andra fick gå i ärvda kläder.

Tvivlar inte alls på dina uppgifter då facit här talar för sig självt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in