2014-04-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Är sussibook systern? Som är hyperintelligent får vi reda på här:

Ja Sussi Book är syrran. Alltså den familjen är nått alldeles extra
Jag får väl sälla mig till skaran för ointelligenta, för sov med änglarna låter precis som haniki87 skrev.
Citera
2014-04-08, 15:05
Medlem
Med tanke av det Anna skriver på Instagram så verkar det som hon njuter av att vara småelak och bli av med följare.
Frågan är om hon tycker det är kul att folk slutar följa henne och hon tycker det är kul att blocka de som inte ens menat något elakt men hon väljer att tolka det som om det är elakt menat.
Verkar som syrran Sussi är likadan och det förlorar de stort på!
Citera
2014-04-08, 15:09
Medlem
Hahaha finner inte ord! Läste nu att ungen tydligen klämt fingret!!! Ringer man efter en ambulans då????
Det säger en del om intelligensen!
Citera
2014-04-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuteangel74
Hahaha finner inte ord! Läste nu att ungen tydligen klämt fingret!!! Ringer man efter en ambulans då????
Det säger en del om intelligensen!
Ja ungen kunde ju DÖTT!!!
Kom och tänka på polishelikopterhistorien och hennes inlägg på IG om det. Skulle vilja läsa det igen. Nån som kan hjälpa mig att hitta det inlägget? Kortfattat så tror jag Anna skrev nått om att polishelikoptern letade efter nån som velat skada Anna. Men i själva verket så var helikoptrarna ute och letade efter annat. Eller hur gick storyn nu igen?!
Citera
2014-04-08, 18:54
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Ja Sussi Book är syrran. Alltså den familjen är nått alldeles extra
Jag får väl sälla mig till skaran för ointelligenta, för sov med änglarna låter precis som haniki87 skrev.

Jag sällar mig till skaran,jag tycker det låter som man ska dö.
Heja intelligenta familjen Book!
Citera
2014-04-08, 22:52
Medlem
Citat:
Kom och tänka på polishelikopterhistorien och hennes inlägg på IG om det. Skulle vilja läsa det igen. Nån som kan hjälpa mig att hitta det inlägget? Kortfattat så tror jag Anna skrev nått om att polishelikoptern letade efter nån som velat skada Anna. Men i själva verket så var helikoptrarna ute och letade efter annat. Eller hur gick storyn nu igen?!
Om man går in på Mitti Tyresö står det att helikoptern letade efter en stulen bil. Tror det var i januari eller runt omkring. Book skrev då på sitt instagram att farkosten letade efter henne. Såg helikoptern då jag var i närheten den dagen.
Efter det inlägget förstod jag att fetknoppen har vanföreställningar.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-04-08 kl. 22:54.
Citera
2014-04-08, 23:40
Medlem
ebba112s avatar
Citat:

18/2-14

annabooktoledano

Känner mig skärrad ~ alla andra sover dock...ÄNTLIGEN❤️MEN JAG SJÄLV........😔😔🙏😔 sitter ensam med activia vete & en kopp te skakar gråter & orolig i bröstet 😥Jag tänker...Dåliga människor hamnar ju inte i helvetet ~ dom är redan där & det är därför dom beter sig så dåligt 😔😥😱😪😥 Vet inte om jag själv kan få nån sömn inatt & imorgon är en viktig dag för mig.....,& på allt så kommer det en massa nyfikna frågor nu om helikoptern, hundpatrull & 2 stora P-bilar 🙏🙏🙏tack gode Gud att dom var på plats SÅ FORT 2a gången han kom tillbaka🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 tack för stödet till mig & min familj. Nu ber jag bara att jag får lite ro inatt ~ med vetskapen om att polisen tog honom med sig tack vare allvaret i allt🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😥😥😥😥😥😥😥 skulle behöva min Mamma😔😥😔😥😔 aja Familjen är TRYGG I ALLA FALL & sover gott nu❤️❤️❤️🙏🙏🙏 Var rädd om livet då inget är givet ~ vårda dom som betyder nått & kasta bitterhet & småsinthet åt sidan🙏

annabooktoledano, carolinesbark, gskoog1 and 83 others like this.

susaaaneee
Åh så fruktansvärt Anna! Hoppas i allafall att du fick lugn och ro och en god nattsömn!! Att du aldrig kan få vara ifred med din fina familj!! En stor stor varm kram till dig!!

hellanbellan77
Oj vad har hänt? Styrka 💕

annren2
💜

malinezike
❤️

mariiiedahlqvist
Men herregud vad är detta för ett monster???? Styrkekramar i massor <3

sojo_73
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

oleyannan

svenskakandisar
Så många styrkekramar till dig och din familj Anna 💕💕

gerdas72
@annabooktoledano det är ju fruktansvärt. Illa nog att du blir drabbad av detta ..ännu värre när ens barn och familj drabbas. Usch. Hoppas att det stannar nu och vänder till det bättre.

ziggebus
Usch, att känna trygghet är bland det viktigaste här i livet och speciellt i sitt hem! ♡♡ Lider verkligen med dig och hoppas att allt blir bättre nu.. Tänk inte på vad andra tror och tycker, det är vad du och din familj upplever och känner som räknas.. Stora styrkekramar ♡♡

annetteoskarsson
💕💕

annaj70
❤️❤️❤️

sssooofffyyy
♡♡kraaaaamar♡♡

giggi6
💗💞

sarafloden
❤️

msmilstam
Men fy! Nu kan dom väl knappast släppa honom! Bra att du nu ger din familj energin istället. Han ska inte ta den! Ta hand om er! Kram!

forsberg75
Kram från mig.

ullisen74
Styrkekram fina Anna!!❤️

moyee48
Besitos y Muchos cariños

lindaekstroom
Men vad fruktansvärt 😥 all styrka till er 💐🌸🌷💕💖😘

Dagen efter :

annabooktoledano

🙏🙏🙏 TACK för ALLT fint STÖD & kärleksfulla medmänskliga kommentarer🙏🙏🙏 Dessa vita rosor är till er ALLA. Jag är rörd & tacksam för var & en utav er. Många varma kramar till er alla ~ Anna.

mammelie70, thereslinneamaria, mlimpan and 158 others like this.

kompis23
Fina blommor Anna! ❤️ Kram till dig från mig! ❤️@annabooktoledano

mariboberg
Kram ❤

ameliej13
Kram💗

zetterquizt
Otroligt vackra

camilla0075
Du är en super tjej Anna som verkar så stark efter allt du har o går i genom kan inte förstå hur man vill o kan göra dig illa som verkar vara värdens snällaste ja man slutar aldrig att förvånas över hur människor funkar...en varm kram till dig Anna: )

zerroukiskan
❤️

annaj70
❤️❤️☀️☀️

rillan04
Kramar till dig💐💐

helfra1
Kramar till dig och din familj.

giggi6
❤️💚

sheilutta
♥♥♥

ewamelin
❤️❤️❤️

lilianlind
Kram ❤💗💜💙💚 @annabooktoledano

maritafriberg1
Varma kramar till Dig och din familj!

stefanaahlund
💚💛

marieberglindjarvensivu
Kram💗

elisabet70
❤️❤️

momto4_
Styrkekramar till dig och din familj 💕

linnil75
Kramizzz kramizzz till dig

Samma dag :

annabooktoledano

Bokade av allt jag hade inplanerat idag! & bestämde mig för att spendera dagen med min yngsta dotter Vanessa & skolkamrater på deras Simtest med skolan idag istället 🙏🙏🙏 Kändes skönare att vara nån helt annanstans idag & verkligen försöka få skingra tankarna & trycka undan oron i bröstet. Barn är såååå underbara att vara med ❤️

lindaekstroom, kajov, mammelie70 and 161 others like this.

6barnsmorsan
Helt rätt val! ! Varför har du tryck i bröstet av oro? @annabooktoledano

6barnsmorsan
Nu läste jag....usch vad hemskt & jobbigt. Styrkekram♥ @annabooktoledano

ameliej13
Det gjorde du rätt i!

stuput
Det bästa sätt man kan spendera sin dag på ♡

annaj70
❤️❤️❤️☀️☀️

maritafriberg1
Härligt!!

elisabet70
Kan du adda mig igen ❤️blev nått fel förlåt😃❤️

Samma dag :

annabooktoledano

Min fina Vanessa har dukat för middagen idag 🙏 & skurat hela köket åt sin mamma som åkte på migrän med FULL kraft, då jag började med middagen😥 Snart kommer min älskade man hem lääääängtar ~ är oroligare nu när han inte är hemma känner jag 😔

giggi6, mammelie70, luris_puris_du_vet and 134 others like this.

minanna
Troligen därför du fått migrän. 😫

marieberglindjarvensivu
Vilken gullig dotter du har😊 Hoppas din migrän försvinner snart💗

momto4_
Så fint hon dukat! Stackars dig! Har själv migrän så jag förstår att du lider 😞 Hoppas du mår bra snart. Sänder en varm kram

sssooofffyyy
Var rädd om dig!

dansandemamman
Kram

monaberh
Kram till dig

lliindiizz
Så fint hon dukat. Hoppas migränen snart går över. Kram

elisabet70
❤️

rillan04
Många kramar till dig!!

maritafriberg1
Krya på dig, kram

mydaughtersangel
Myspys. Krya på dig

chrisselitan
Vad vore vi utan våra barn och vår familj ? Hur sen familjen ser ut, blodsband eller ej, spelar mindre roll. Så länge man har varann att få och ge kärlek o energi utav så klarar man det mesta. Stor kram till dig o familjen <3

annabooktoledano
🙏🙏🙏🌹🌹🌹🍃 _AMEN SÅ FINT ❤️❤️👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️

mariboberg
Du är stark Anna och fixar detta ❤ Kram.
Senast redigerad av ebba112 2014-04-08 kl. 23:48.
Citera
2014-04-09, 00:25
Medlem
Hade helikoptern haft någon anknytning till Anna Book skulle det stått i varenda skvallerblaska. Jag skrev tidigare januari eller runt omkring varför februari stämmer väl. Hur galen kan en människa bli som lurar i sina lika tokiga följare på instagram att dom är ute efter någon som berör henne?

Hur fan klarar ungarna av skola och annat med en så tokig morsa vilken borde få vård? Hatar när folk kallar varandra för FINA DU och liknande. Den fina familjen är dysfunktionell så det heter duga.

Sen undrar man ju verkligen vilka det är som dyrkar världsartisten? Lika sjuka som psykfallet själv.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-04-09 kl. 00:30.
Citera
2014-04-09, 00:29
Medlem
Tusen tack ebba112!!
Var det inlägget som fick mig att bli övertygad om att fröken ljuger rätt friskt. Hon skriver: Vet inte om jag själv kan få nån sömn inatt & imorgon är en viktig dag för mig.....,& på allt så kommer det en massa nyfikna frågor nu om helikoptern, hundpatrull & 2 stora P-bilar 🙏🙏🙏tack gode Gud att dom var på plats SÅ FORT 2a gången han kom tillbaka

I själva verket så här i efterhand så kom det ju fram att det var för nått helt annat som polishelikoptern cirkulerade där (helikoptern letade efter en stulen bil). Börjar ifrågasätta hela historien, den kom lite väl lägligt har jag för mig också. Typ samma dag eller dan efter som Denise hade skrivit sitt första öppna brev till Anna.
Senast redigerad av mimikry6 2014-04-09 kl. 00:48.
Citera
2014-04-09, 00:38
Medlem
Ju mer man läser vad Ebba 112 delgav så blir man ju jätteförbannad. Hur kan hon plåga sina barn om hon är frisk? Dom måste ju vara hypernervösa. Grr...... vad arg och ledsen man blir. Psykopat är min diagnos på den feta morsgrisen. Hatar kärringen Book!
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-04-09 kl. 01:03.
Citera
2014-04-09, 04:58
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Bokade av allt jag hade inplanerat idag! & bestämde mig för att spendera dagen med min yngsta dotter Vanessa & skolkamrater på deras Simtest med skolan idag istället 🙏🙏🙏 Kändes skönare att vara nån helt annanstans idag & verkligen försöka få skingra tankarna & trycka undan oron i bröstet. Barn är såååå underbara att vara med ❤️

Hmm...var det tid för att tvätta eller besök hos den lokala ICA-handlaren som fick stryka på foten? Men det låter ju åtminstone som att hon är busy, busy, jätteverybusy!

Desto mer jag läser av hennes inlägg (fy fan vad trött man blir på alla hjärtan, andra specialtecken och det slibbiga gullandet i alla meningar!) ju mer övertygad blir jag att hon lider av någon form av mytomani, dessutom tror jag att hon själv intalar sig att det hon hittar på är sant. Hon tror nog verkligen att den där helikoptern letade efter hennes 112-anmälda spöke.

Tror man kommer återfinna henne hos psykvården inom en inte allt för avlägsen framtid dessvärre. Hela förloppet är ju eskalerande känns det som och det kan sluta hur som helst.

Tragiskt.
Citera
2014-04-09, 07:48
Medlem
Ang. Helikoptern. Hur vet ni att det inte va på grund av att nån dåre va på Anna? Jag har aldrig hört talas om det och har inte ork att läsa allt men VET ni att hon ljuger?
Hon skrev ju att polisen tagit med sig dåren.

Ingen som läst om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in