2018-09-14, 20:44
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det ska bli intressant. Då blir det mycket Book/Tolelado i höst och åker hon ut först blir det kalabalik på hög nivå. Vi kommer få läsa spaltmeter vilket fusk som begicks och hur dumma alla var. I vilket fall tror jag alla karlar ser fram emot att få njuta av dotterns fina bakdel. Har ju sett bilden på rumpan och det går inte av för hackor.

Menade du i Fångarna på Fortet? För just nu går det på Tv4 och det är som du sa. Inte en liten bakdel heller.
Citera
2018-09-14, 21:10
Medlem
Dirtydiiiis avatar
När spelades detta in? När va hon ”smal” egentligen??
Citera
2018-09-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydiiii
När spelades detta in? När va hon ”smal” egentligen??
Säsongen som nu har sin visning i TV4 spelades in sommaren 2017.

Det spelades in sommaren 2017...
H-vete vad hon och minitunnan gapa och skrek...
Men man slapp ju iaf se massa krokodiltårar den här gången!
Citera
2018-09-15, 09:21
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Menade du i Fångarna på Fortet? För just nu går det på Tv4 och det är som du sa. Inte en liten bakdel heller.

Roade mig med att kolla Annas instastory. Det som verkligen är slående är att både hon och dottern F är hel oigenkännliga jämfört med de bilder de lägger ut och fixar till på instagram. Dottern skulle man ju inte känna igen om man såg henne ute. Anna har man tyvärr sett ofixad i diverse skämtprogram så det skulle man klara.
Citera
2018-09-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Roade mig med att kolla Annas instastory. Det som verkligen är slående är att både hon och dottern F är hel oigenkännliga jämfört med de bilder de lägger ut och fixar till på instagram. Dottern skulle man ju inte känna igen om man såg henne ute. Anna har man tyvärr sett ofixad i diverse skämtprogram så det skulle man klara.
Måste vara väldigt jobbigt att vilja hänga kvar i branschen, men är så fruktansvärt illa omtyckt av kollegor. Tittar man på dom stora turné sällskapen tex diggilo rapsody etc etc ser man att dom flesta artister är goda vänner med varandra. Men man ser aldrig Anna Book? Ingen vill ha med henne att göra! Ingen vill bjuda in henne på stora saker. Och hon har själv skadat sitt namn genom lögner på lögner och att hon faktiskt stjäler saker från allt och alla. Hon skulle göra rätt om hon backade ur garaget nu och låter folk glömma henne, vilket dom flesta redan gjort för hon förknippas ju absolut inte längre med musik. Hon är absolut ingen mer än en simpel förortsfru som har en våldtäkare en låt dottern på snart 30 en efterbliven man och mitt upp i allt detta försöker hon vara en stjärna. Shit!! This is sick!!
Citera
2018-09-15, 21:47
Medlem
Dirtydiiiis avatar
Jag reagerade starkt på hur extremt mycket hon tafsade på han BL tränaren. Skämdes som faan när jag av en olycklig anledning tvingades se spektaklet😫
Citera
2018-09-15, 21:49
Medlem
Dirtydiiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Dottern ser ut som vilken jävla syrian brud som helst, med fööör mycket smink och contouring.
Mamma Anna kommer alltid vara en fet dvärg.
Citera
2018-09-15, 22:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydiiii
Jag reagerade starkt på hur extremt mycket hon tafsade på han BL tränaren. Skämdes som faan när jag av en olycklig anledning tvingades se spektaklet😫

Jag har för mig att hon sagt i tidningen att hon drömde om en trekant och det var väl något om att hon hade kontakter inom sexfilmsbranschen.

Jag har också för mig att hon påstod att hon var "kompis" med Puma Swede eller något.
Jag minns vi skojade om det i tråden att det snart skulle "läcka ut" en sexfilm med henne och maken men det var ju i samma veva som #MeeToo kampanjen startade samt hade ju sonen fällts för våldtäkt vilket gjorde att alla tog avstånd från hennes uttalanden.

Nåväl, det jag försöker säga är att i skenet av allt detta är det inte underligt att hon försöker få tränaren på fall. Det vore ju en bra trofé att skryta med efteråt i medierna.
Citera
2018-09-17, 15:40
Medlem
hon är tillbaka

https://postimg.cc/gallery/3en53mfwu/
Citera
2018-09-17, 16:57
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon är tillbaka

https://postimg.cc/gallery/3en53mfwu/

Det IG-inlägget är 3 dgr gammalt.
Efter det har hon lagt ut några snabba IG-stories. Bl a nästan hela avsnittet av Fångarna på fortet-avsnittet 😂
På varje inlägg får hon precis det hon är ute efter... "beundrar, saknat dig, du är bäst, välkommentillbaka, älskar dig Anna"-inlägg 🤢

Fortsättning följer 🤡
Citera
2018-09-17, 23:14
Medlem
Om jag kunde skulle jag lägga bilder av Anna och dottern på fortet bredvid instagrambilder på dem. Ingen skulle tro det var samma personer.... Och Annas tänder, vad är det för lågpris? Bara de sex fram är bytta och harmonierar illa med molarerna när hon ler. Men jag ger ändå en poäng till lilltunnan, hon blev matad fet som en gris av sin mor, fick en operation och har sen klarat vikten hyfsat. Jag väntar med spänning på att Anna ska förstå vikten av att bekosta en inopererad hjärna på henne som nästa steg i förvandlingen.
Citera
2018-09-18, 12:12
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag har för mig att hon sagt i tidningen att hon drömde om en trekant och det var väl något om att hon hade kontakter inom sexfilmsbranschen.

Jag har också för mig att hon påstod att hon var "kompis" med Puma Swede eller något.

Har sett på insta att även Lazy F och Puman verkar känna varann .

Någon som vet vad som hände med Flisans manager btw .. hittar henne inte på IG .. och ser henne inte längre kommentara eller bli taggad i MiniBooks story .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in