2018-09-11, 08:15
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Så här skriver hon på sin Insta..

feliciabookEn otroligt fin människa har lämnat oss... Tro det eller ej men jag har haft många fina samtal med Frank. Nyligen satt jag och lyssnade på historier ur hans händelserika liv, visdomsord och tips han gav mig och framför allt pratade vi om kärleken till familjen. Tror han visade mig varenda bild han hade i mobilen på sina barn och medans vi bläddrade igenom dom hade han hela tiden ett stort, varmt leende på läpparna. Det var fint att se! Men det var tufft att se hur dåligt han mådde sista tiden i livet. Men vilken fighter han var! Är oerhört glad att jag fick chansen att lära känna honom. Alla tankar går till hans nära och kära, speciellt hans barn som han var så oerhört stolt över ❤️ Vila i frid fina Frank 🌹✨

.... och med det här inlägget har hon också avslöjat att hon är med i Farmen VIP.
Citera
2018-09-11, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Hon är ju extremt förtjust i kändisskapet. Tror säkert hon skulle kunna övertala sina döttrar till å hitta på. Det är ju Book som dessutom berättade om att hon hade haft sex på en toalett i någon kvällstidning, Expressen tror jag bestämt det var.
Märkligt att stolpskott Felicia kallar sig Latina och att Spanien är hennes hem?
Hon är väl halv turkiska? Jäkla vilka breda höfter hon har. Hon har nog suttit för mycket. 28 år gammal och följer sin sjuka mamma i kjoltyget ännu. Har brochan Antonio tränat på henne?
Citera
2018-09-11, 15:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre64
Märkligt att stolpskott Felicia kallar sig Latina och att Spanien är hennes hem?
Hon är väl halv turkiska? Jäkla vilka breda höfter hon har. Hon har nog suttit för mycket. 28 år gammal och följer sin sjuka mamma i kjoltyget ännu. Har brochan Antonio tränat på henne?

Hela familjen är dysfunktionell och behöver omprogrammeras.
Hur har det gått med försäljningen? Säljer de av sina ägodelar och flyttar under hösten?
Citera
2018-09-11, 17:44
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:

Hehe hon har nog blivit kanske curlad av morsan och tyvärr saknar viljekraft att stå emot. Min kusin är uppväxt i ett konstnärligt överklasshem med en krävande, hysterisk morsa och blev dessvärre som en karbonkopia av henne...

Så skyller mest på Anna. Däremot börjar det väl bli dags att bryta upp från morsans fotspår när man snart är 30 bast.
Citera
2018-09-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
.... och med det här inlägget har hon också avslöjat att hon är med i Farmen VIP.
Hon gav väl upp! Och reste hem om man ska tro läckaget inom gruppen.
Konstigt för Anna book hade stannat kvar även när kamerorna hade slocknat 😂😂
Citera
2018-09-11, 18:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hon gav väl upp! Och reste hem om man ska tro läckaget inom gruppen.
Konstigt för Anna book hade stannat kvar även när kamerorna hade slocknat 😂😂

Hon gjorde rätt i att åka hem så fort som möjligt. Hon kan väl inget om vare sig djur eller jordbruk utan stod väl bara i ett hörn och filade naglarna medan de andra jobbade. Troligen åkte hon ut först av alla.
Citera
2018-09-11, 22:37
Medlem
Zoom008s avatar
Tråden borde vara utdöd. Ointressantare människa än detta människovrak borde vara svårt att hitta. Finns ingenting kvar då hon slutat grina och det har till och med pressen insett. Få reportage numera och endast utfyllnad. Jag tror personligen att narcissisten och den efterblivna Anna Book är stolt dock över tråden samt en av dom flitigaste besökarna.
Citera
2018-09-11, 22:52
Medlem
Penguinas avatar
Booken körde en snabb Instastory igår, men jag gissar att de flesta här missade den. Det var en superretuscherad selfie - extremt solbränd (fake antar jag), och de självlysande vita tänderna.
Citera
2018-09-12, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Booken körde en snabb Instastory igår, men jag gissar att de flesta här missade den. Det var en superretuscherad selfie - extremt solbränd (fake antar jag), och de självlysande vita tänderna.
Dom är väl inte betalda ännu? Latina ( Felicia turkish) fick väl sparken från tandkliniken när tunnan inte betalade för sig. Fy fan vilket äckligt folk
Citera
2018-09-13, 02:54
Medlem
Alvids avatar
Såg att Tunnan är med i Fångarna på Fortet på fredag. Vad kommer tjockisen lipa ut i media om denna gången efter att hon varit med?
Citera
2018-09-14, 16:25
Medlem
Anna är LIVE!!!
Citera
2018-09-14, 16:34
Medlem
Anna och boobiesarna. Och håret. Och tänderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in