2018-11-25, 15:48
Medlem
Anna Book Toledano 24 november, 2018 kl. 13:21

Och jag blockerar verkligen inte alla. Det baserar du antingen på rykten som du väljer att tro på. Men jag blockerar inte för att något blir obekvämt som du antar och påstår.

NÄR har jag sagt att man inte får ställa frågor om min GBP??? Herregud har ju föreläst om den hur många gånger som helst.

Dom flesta kan ju inte sluta äta och äter mycket – det är inte min problematik

Behandla andra så som dom behandlar dig / eller så som du själv vill bli behandlad.

Har aldrig sett mig som ett offer faktiskt.

Jag är sjukt stark och fullständigt självständig sedan 14 års ålder. Så hoppa av den höga hästen du sätter dig själv på.

Mvh Anna

HAHAHAHAHAHA
Hur gammal är hon?
Hur många diagnoser?

Man blir mörkrädd när man läser vad hon skriver. Lägg in sig på psyket NU!
Citera
2018-11-25, 16:58
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Anna Book Toledano 24 november, 2018 kl. 13:21

Och jag blockerar verkligen inte alla. Det baserar du antingen på rykten som du väljer att tro på. Men jag blockerar inte för att något blir obekvämt som du antar och påstår.

NÄR har jag sagt att man inte får ställa frågor om min GBP??? Herregud har ju föreläst om den hur många gånger som helst.

Dom flesta kan ju inte sluta äta och äter mycket – det är inte min problematik

Behandla andra så som dom behandlar dig / eller så som du själv vill bli behandlad.

Har aldrig sett mig som ett offer faktiskt.

Jag är sjukt stark och fullständigt självständig sedan 14 års ålder. Så hoppa av den höga hästen du sätter dig själv på.

Mvh Anna

HAHAHAHAHAHA
Hur gammal är hon?
Hur många diagnoser?

Man blir mörkrädd när man läser vad hon skriver. Lägg in sig på psyket NU!
Nej, hon är en källa till en outsinlig humor.
Låt henne bara hållas, till allas förnöjelse.
Citera
2018-11-25, 17:05
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Nej, hon är en källa till en outsinlig humor.
Låt henne bara hållas, till allas förnöjelse.

Absolut! Humor på högsta nivå... som här när hon inte förstår ironi över huvudtaget

https://i.postimg.cc/Kjg5xBNq/EA12-A...63-E01-B55.png
Citera
2018-11-25, 17:13
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Absolut! Humor på högsta nivå... som här när hon inte förstår ironi över huvudtaget

https://i.postimg.cc/Kjg5xBNq/EA12-A...63-E01-B55.png
Haha, många godbitar där att ta tillvara.
Citera
2018-11-25, 17:26
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Haha, många godbitar där att ta tillvara.
Hur är halmpyntets ekonomiska status i dessa dagar. Han måste väl ändå tjäna tillräckligt mycket som "livvakt", för att bli beviljad ett bostadslån?
Citera
2018-11-25, 18:42
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Usch det känns hemskt att avslöja Anna, men när man ställer sig så man ser porten så är det glas i dörren så man ser rakt igenom så man ser även porten ut mot gården och bottenvåningens trapphus, full insyn. Så man ser även om hon skulle gå ut på innergården och gå över så att hon skulle gå igenom en annan port och sedan ut. Man ser alltså både porten ut mot gatan och genom portens fönsterglas ser man gårdsdörren. Hon klev inte ut genom sin ytterdörr. Inte ut i trapphuset. Men Anna kanske har en egen tunnel och lucka i sin lägenhet som går direkt ut i hennes källare.

Älskar att sedan du gjorde din lilla spaning på vår hälsogurus morgontidiga powerwalks, så kommer ”plötsligt” två blogginlägg där dessa utomhuspromenader uteblir... en på grund av dålig nattsömn och den andra ”promenaden” skedde på ett tidigare aldrig omnämnt motionsband (som plötsligt dyker upp i löjliga familjens bostad) och naturligtvis skedde den promenaden ”innan Roberto vaknade”
Citera
2018-11-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Älskar att sedan du gjorde din lilla spaning på vår hälsogurus morgontidiga powerwalks, så kommer ”plötsligt” två blogginlägg där dessa utomhuspromenader uteblir... en på grund av dålig nattsömn och den andra ”promenaden” skedde på ett tidigare aldrig omnämnt motionsband (som plötsligt dyker upp i löjliga familjens bostad) och naturligtvis skedde den promenaden ”innan Roberto vaknade”

Men hon läser ju inte här, hon läser aldrig tråden om sig själv 😂 Tror du att det finns något samband 😇
Senast redigerad av Darrar 2018-11-25 kl. 19:01.
Citera
2018-11-25, 19:02
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Jag måste ändå ge vår superstjärna lite cred. Hon blir ju inte tjock på ett och samma ställe, typ arslet. Hon blir jämnfet överallt. Armar, ben, röv, mage, rygg och allt annat. Jag är lite imponerad över att hon kan sprida fettcellerna så jämlikt.
Citera
2018-11-25, 19:09
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Men hon läser ju inte här, hon läser aldrig tråden om sig själv 😂 Tror du att det finns något samband 😇

Nej just det ja... hon läser ju inte här nu föll hela min teori.
Citera
2018-11-25, 21:06
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Jag måste ändå ge vår superstjärna lite cred. Hon blir ju inte tjock på ett och samma ställe, typ arslet. Hon blir jämnfet överallt. Armar, ben, röv, mage, rygg och allt annat. Jag är lite imponerad över att hon kan sprida fettcellerna så jämlikt.

Ja, det är en bra poäng.
Hennes fetma tycks harmoniskt fördelad över hennes lekamen.
Det är ju bland annat därför hon är så älskad av sina fans...
Senast redigerad av Rimbert 2018-11-25 kl. 21:14.
Citera
2018-11-25, 22:26
Medlem
På Expressens löpsedel står det idag att AB tror att hon är Sveriges riksfetto.
Någon som har läst artikeln?
Citera
2018-11-25, 23:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
På Expressens löpsedel står det idag att AB tror att hon är Sveriges riksfetto.
Någon som har läst artikeln?

Vad har du nu hittat på för dumheter?

Artikeln om den köttätande bakterien handlar inte om henne
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-11-26 kl. 00:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in