2018-07-16, 11:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja här är lite poolbilder varnar känsliga tittare

https://postimg.cc/gallery/316ttuh1q/
Har Roberto kämpat på bra på gymmet eller har hon även redigerat hans armar ..
Citera
2018-07-16, 14:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja här är lite poolbilder varnar känsliga tittare

https://postimg.cc/gallery/316ttuh1q/

Kan någon se om bilderna är färska?
Citera
2018-07-16, 15:07
Medlem
Låt Anna drömma om sin Secunda Casa, sin flotta Lägenhet i Solna, sina välartade barn och allas drömdate, Roberto!

Jag sitter här i storstaden, i min villa med trädgård och dammen med fiskarna, skäms över mina tre vuxna barn som utbildats på universitet, en av dem är master inom sitt yrke, den andre är den som reser runt och träffar högt uppsatta militärer runt om i världen, och den tredje som är krimmare i GB.

Åhhh, vad jag önskar att jag också satt i en trång fyra i Solna, 2 meter från den trafikerade gatan!

Men skillnaden mellan oss och Anna och hennes familj är väl att jag och min äkta hälft har studerat och jobbat ihop till vårt eget paradis. En ännu större skillnad är att jag uppmuntrat mina tre barn att studera och bli det de verkligen vill göra...och är bra på, samt att respektera svensk lag och följt den.

Varje år som vi tillbringat i vårt "andra" hem i Grekland, räknas inte, då det bara handlat om att bo flott hos våra vänner...Men vi har uppskattat varje minut där, för äkta vänner växer inte på trän
Senast redigerad av SagtVar 2018-07-16 kl. 15:29.
Citera
2018-07-16, 15:27
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Kan någon se om bilderna är färska?
Gamla och återanvända. Dom där benen tror jag är sen förra året. Varför vill man fota nåt liknande och visa upp?
Citera
2018-07-16, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Gamla och återanvända. Dom där benen tror jag är sen förra året. Varför vill man fota nåt liknande och visa upp?

Tror att "bäst-före-datumet" har utgått, tyvärr....
Citera
2018-07-16, 18:08
Medlem
Boopidoos avatar
Vem har fått för sig att Booken inte är i Spanien och att hon postar gamla bilder?

Här är två bilder - en från förra sommaren och en från i förrgår.
https://postimg.cc/gallery/qj7ncqya/
Skillnad, eller hur? (Övre bilden juli förra året och den undre nu).

Tänk om det är så att gamle Vicente skrivit över lgh i Spanien på Halmpyntet? Hon kan ju inte berätta det eftersom då avslöjas hennes lögn.
Förra året skulle hon köpa nya möbler till 2 rum. Bidde inget av det - kanske är dax nu?
Citera
2018-07-16, 20:00
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vem har fått för sig att Booken inte är i Spanien och att hon postar gamla bilder?

Tänk om det är så att gamle Vicente skrivit över lgh i Spanien på Halmpyntet? Hon kan ju inte berätta det eftersom då avslöjas hennes lögn.
Förra året skulle hon köpa nya möbler till 2 rum. Bidde inget av det - kanske är dax nu?

Klockren bildjämförelse Kan inte förklaras tydligare...
Citera
2018-07-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Klockren bildjämförelse Kan inte förklaras tydligare...

Jämför då Annas bikinibild "från i år" med den bild från förra året som visas i jämförelsen...
Citera
2018-07-16, 20:22
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Jämför då Annas bikinibild "från i år" med den bild från förra året som visas i jämförelsen...

Vad antyder du och menar du?
Citera
2018-07-16, 20:27
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Varför skulle han göra det? Som nåt slags förskott på arvet? Då borde väl Tunnan kunnat hyra ut den ganska dyrt och således kunnat skryta med lite nya handväskor och dylikt istället för nya filter.

Tycker bevisen på att Tunnan et al verkligen är i sin sekunda kasa är lite tunt... Vill nog se lite videos där Halmplytet plaskar runt i sin badring och ropar på mamma innan jag är övertygad. Måste så klart inkludera en svepning över hela poolområdet. Hör du det Anna?

För övrigt ser hon ju faktiskt bättre ut nu än för ett år sen, trots hennes anime eyes-filter...
Senast redigerad av Aigis 2018-07-16 kl. 20:35.
Citera
2018-07-16, 20:57
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Varför skulle han göra det? Som nåt slags förskott på arvet? Då borde väl Tunnan kunnat hyra ut den ganska dyrt och således kunnat skryta med lite nya handväskor och dylikt istället för nya filter.

Tycker bevisen på att Tunnan et al verkligen är i sin sekunda kasa är lite tunt... Vill nog se lite videos där Halmplytet plaskar runt i sin badring och ropar på mamma innan jag är övertygad. Måste så klart inkludera en svepning över hela poolområdet. Hör du det Anna?

För övrigt ser hon ju faktiskt bättre ut nu än för ett år sen, trots hennes anime eyes-filter...

En av hennes instastories var en lång sekvens på Halmpyntet och Vanessa i (och bredvid) poolen. En annan var på snoppviftaren med vänner på och i poolen och en tredje var när hon låg bredvid poolen och filmade bl a när grannen kom med kaffe till henne så hon är i Spanien
Citera
2018-07-17, 00:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
En av hennes instastories var en lång sekvens på Halmpyntet och Vanessa i (och bredvid) poolen. En annan var på snoppviftaren med vänner på och i poolen och en tredje var när hon låg bredvid poolen och filmade bl a när grannen kom med kaffe till henne så hon är i Spanien

I Spanien är hon nog men jag är inte säker på att de är i just den lägenhet som de var i förut utan är kanske i så fall i en annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in