Låt Anna drömma om sin Secunda Casa, sin flotta Lägenhet i Solna, sina välartade barn och allas drömdate, Roberto!
Jag sitter här i storstaden, i min villa med trädgård och dammen med fiskarna, skäms över mina tre vuxna barn som utbildats på universitet, en av dem är master inom sitt yrke, den andre är den som reser runt och träffar högt uppsatta militärer runt om i världen, och den tredje som är krimmare i GB.
Åhhh, vad jag önskar att jag också satt i en trång fyra i Solna, 2 meter från den trafikerade gatan!
Men skillnaden mellan oss och Anna och hennes familj är väl att jag och min äkta hälft har studerat och jobbat ihop till vårt eget paradis. En ännu större skillnad är att jag uppmuntrat mina tre barn att studera och bli det de verkligen vill göra...och är bra på, samt att respektera svensk lag och följt den.
Varje år som vi tillbringat i vårt "andra" hem i Grekland, räknas inte, då det bara handlat om att bo flott hos våra vänner...Men vi har uppskattat varje minut där, för äkta vänner växer inte på trän