2019-05-22, 19:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Det är nog undertecknad som startade Spanien-spekulationerna så jag kände att jag fick reda ut att vi vet inte ännu.
Kanske Anna kan bekräfta i en live imorgon om hon inte är helt utmattad efter att ha tömt några flyttkartonger.

Ja, vi är värda några svar nu.
De där kartongerna kommer inte att spatsera iväg ändå.
Citera
2019-05-22, 19:21
Medlem
anna fick lite frågor på liven, jag hörde dock inga svar

https://postimg.cc/gallery/hdgphlk8/
Citera
2019-05-22, 19:39
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Men lilla Vanessa kan väl lika mycket spanska som mamma Tunnan.

Man får ju anta att hon läst spanska på högstadiet så hon hon kan nog fan så mycket mer än mor sin.
Citera
2019-05-22, 20:45
Medlem
någon som såg dagens live?
Citera
2019-05-22, 21:22
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
någon som såg dagens live?
Jag såg delar av den. På fullt allvar får jag så starka obehagskänslor efter en stunds tittande att jag måste ta paus.
Hennes ”nya” livslögn är tydligen att hon inte längre bryr sig om vad man tycker om henne.
Har vi hört det förut?
Citera
2019-05-22, 21:38
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag såg delar av den. På fullt allvar får jag så starka obehagskänslor efter en stunds tittande att jag måste ta paus.
Hennes ”nya” livslögn är tydligen att hon inte längre bryr sig om vad man tycker om henne.
Har vi hört det förut?

Jag såg också delar av dagens live, orkade bara en stund när hon skulle göra en sås och hon inte kunde sluta skryta om hur bra lösningar HON kommit på med diskho på båda sidor av köket samt den fantastiska ismaskinen på frysskåpet som de (eller mer troligt en hantverkare) precis anslutit vattnet till... wow... samt hur bra ett vitt kök är då man tydligen inte kan ledsna på vitt.
Citera
2019-05-22, 21:48
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Jag såg också delar av dagens live, orkade bara en stund när hon skulle göra en sås och hon inte kunde sluta skryta om hur bra lösningar HON kommit på med diskho på båda sidor av köket samt den fantastiska ismaskinen på frysskåpet som de (eller mer troligt en hantverkare) precis anslutit vattnet till... wow... samt hur bra ett vitt kök är då man tydligen inte kan ledsna på vitt.
Och tydligen inte på sammet heller!!
Stolarna i svart sammet till matbordet är apfula.
Dessutom ska tydligen sammetssängen och heltäckningsmattan i ”the master bedroom” matchas med sammetsgardiner.
Enligt Märsta-Morsan är det lyx lyx lyx lyx
Senast redigerad av Boopidoo 2019-05-22 kl. 21:52.
Citera
2019-05-22, 21:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Dessutom ska tydligen sammetssängen och heltäckningsmattan i ”the master bedroom” matchas med sammetsgardiner.
Jadu, sammetssäng, heltäckningsmatta, fågelfjädrar i både tak och säng, samt sammetsgardiner i en familj där flera uppges vara allergiker (enligt Tunnan själv).
Citera
2019-05-22, 21:59
Medlem
Citat:
Garanterat hennes "lösning" att placera en lådhurts med kuddar på vid fönstret så de inte kan öppna lådorna som den blockerar
Citera
2019-05-22, 22:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Har de stolssitsar av sammet? Är inte det opraktiskt om de får matfläckar osv?
Citera
2019-05-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har de stolssitsar av sammet? Är inte det opraktiskt om de får matfläckar osv?

Precis vad jag också tänkt. Hur ska stolarna klara två ungdomar+en vuxen m kompisar samt kommande barnbarn - för att inte tala om Anna själv?
OM jag mot förmodan skulle bli inbjuden till dem skulle mitt första mission vara att råka spilla lite ketchup, sirachisås och olivolja.
Citera
2019-05-23, 00:01
Medlem
Citat:

Man kan allt ledsna på vitt.

Jag såg att jag hade en insta-notis på telefonen, men först 40 min senare kollade jag upp och det stod att Märsta-Anna börjat sända live. Trodde den skulle vara över men där var hon och snackade sammet som om det vore guldigt lyx. Nej Anna - sammet, plysch och ruff ruff är tacky bordellvarning på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in